فروش لوازم پرداختکاری

فروش لوازم پرداختکاری
فروش لوازم پرداختکاری

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

فروش لوازم پرداختکاری

فروش لوازم پرداختکاری در ساب پولیش به شرح زیر میباشد با ما همراه باشید.ما در ساب پولیش لوازم پرداخت کاری را به طور کامل عرضه مینماییم.به عنوان مثال:لوازم پرداختکاری شامل:گیلانس،واکس،دستگاه پرداختکاری موشکی،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز،فرچه کنفی،فرچه سیمی،واکس استیل،واکس نمد،واکس گیلانس،نمد ترک،اسکاچ و … لوازم پرداختکاری که در بالا به آن اشاره شد بخشی از فروش ساب پولیش میباشد.

آموزش کار با لوازم پرداختکاری:

در ابتدا میبایست به خرید دستگاه پرداختکاری اقدام نمایید.بعد از خرید دستگاه پرداختکاری موشکی اولین چیزی که به خرید آن احتیاج دارید خرید گیلانس میباشد.بعد از خرید گیلانس شما باید به سراغ خرید واکس پرداختکاری بروید چون بدون واکس گیلانس هیچ کاری از شما برنمیاید.حال با توجه به نوع کاری که داریم میرویم به سراغ نوع واکس که چه نوع صابون گیلانسی مورد استفاده ما میباشد.مثلا :اگر برای استیل میباشد باید خرید واکس استیل را انجام بدهید،اگر کار شما با آهن میباشد و میبایست از نمد پرداختکاری استفاده نمایید میبایست خرید واکس نمد را انجام بدهید.

مرحله دوم کار با لوازم پرداخت کاری:

بعد از خرید لوازم پرداختکاری مورد نیازتون حال میرویم به سراغ کار با قطعه.به این صورت که با توجه به این موارد که خریداری شد شما میبایست در حین کار گیلانس واکس گیلانس و یا همان صابون گیلانس را به قطعه گرفته و در حین چرخیدن گیلانس واکس پولیش را به گیلانس در تماس قراردهید.این کار باعث میشود تا گرما و سرعتی که گیلانس ایجاد میکند واکس را جذب خود نماید.بعد از موارد بالا که گفته شد و تمامی این موارد را رعایت کردید نوبت به گرفتن قطعه مینمایید.یعنی به این صورت که قطعه را با توجه به نیازی که دارید به گیلانس نزدیک کرده و پرداخت مینمایید.لازم به ذکر است به این کار در پرداختکاری گیلانس کاری میگویند.امید واریم این مطالب به شما کمک کرده باشد.

فروش لوازم پرداختکاری
فروش لوازم پرداختکاری

فروش لوازم پرداخت کاری آشنایی با لوازم و مواد مصرفی آن

فروش لوازم پرداخت کاری یا در اصطلاح عامیانه، پولیش، به مجموعه عملیاتی گفته می شود که طی آن در سطح و ظاهر لوازم و کالاهای تولید شده تغییراتی ایجاد کرده و آن‌ها را آماده ورود به بازار یا بخش های دیگر خط لوله تولید می کند. لوازم پرداختکاری تنها محدود به استفاده در خودرو نمی شوند. پرداخت کاری در بخش های مختلفی از صنایع کاربرد داشته و انجام می گیرد.

خرید لوازم پرداختکاری از یک فروشنده معتبر اهمیت زیادی دارد. با وجود افزایش قیمت کلیه کالاها و لوازم صنعتی، خرید از یک فروشنده با سابقه خود نوعی صرفه جویی در هزینه ها محسوب خواهد شد. مجموعه سایان ساب صنعت به عنوان تولید و عرضه کننده کلیه دستگاه ها و لوازم پرداختکاری، محصولاتی با کیفیت بالا و قابل رقابت با برند های خارجی تولید کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد.

در این مقاله در نظر داریم به معرفی انواع دستگاه‌ها و فروش لوازم پرداخت کاری پرداخته و اطلاعات جامعی را در اختیار خوانندگان قرار دهیم.

انواع فرچه کنفی ساب پولیش
انواع فرچه کنفی ساب پولیش

کاربرد پرداخت کاری در صنایع مختلف

پرداخت و پولیش، جزء یکی از مراحل تولید کالا در برخی از صنایع محسوب می شود. در واقع تولیدات صنایع و کارخانجات، برای آن که ظاهری زیبا و چشم نواز پیدا کنند، مورد پرداخت کاری قرار می گیرند. در تولید محصولات زیر، پولیش جزئی از مراحل ساخت محسوب می شود:

  • 1-در تولید و آماده سازی سنگ، سرامیک و دیگر مصالح ساختمانی
  • 2-در تولید محصولات و سازه های فلزی غیرآهنی
  • 3-در ساخت و آماده سازی ملزومات و لوازم مصرفی و تزیینی ساخته شده از فولاد
  • 4-در صنعت شیشه، بلور سازی و تولید ظروف و لوازم زینتی شیشه ای
  • 5-در صنعت خودرو
  • 6-در صنعت چوب و ساخت سازه های چوبی از جمله، میز و مبلمان، ساز موسیقی، مجسمه و لوازم زینتی

مجموعه سایان ساب صنعت، عرضه کننده انواع تجهیزات پرداخت کاری

لوازم پرداختکاری و فروش لوازم پرداختکاری و نوع کاربرد آن ها

دستگاه ها و لوازم مصرفی پولیش تنوع زیادی دارند. هر یک از این تجهیزات پرداخت کاری کاربرد مشخصی داشته و در صنایع خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به معرفی برخی از این تجهیزات و فروش لوازم پرداختکاری خواهیم پرداخت:

  • دستگاه پرداختکاری: دستگاهی که برای صیقل کردن سطوح فلزی، چوبی، فولادی، شیشه ای و … مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها دارای تنوع بسیاری هستند. از جمله انواع ماشین آلات پرداخت کاری می توان به، دستگاه پرداختکاری فلزات ، طلا،پرداختکاری برنج، آلومینیوم، استیل، پرداختکاری مس، پرداختکاری چوب، پرداختکاری نقره  و همچنین دستگاه پرداختکاری اتوماتیک یا رو میزی اشاره کرد.
  • واکس پولیش: پس از پولیش و برداشتن یک لایه بسیار نازک از سطح سازه، کلیه خط و خش و ناصافی ها برطرف خواهد شد. پس از انجام این عملیات، استفاده از واکس پولیش، براقی و زیبایی خیره کننده ای به سطوح بخشیده و همچون یک لایه محافظ از آنها در برابر عوامل محیطی و جوی محافظت خواهد کرد.
  • واکس گیلانس: نام دیگر گیلانس، نمد است و در آبکاری و پرداخت سطوح استیل، برنج و آهن کاربرد دارد. واکس گیلانس از جمله مواد مصرفی است که در زمان پرداختکاری با گیلانس مورد استفاده قرار می گیرد.

    خرید واکس پرداخت کاری
    خرید واکس پرداخت کاری
  • 1-واکس صنعتی

    : نوع دیگری از واکس های جلادهنده برای پرداخت کاری، واکس صنعتی می باشد که از نفت خام به دست می آید. واکس ها در رنگ های مختلفی عرضه می شوند که با توجه به رنگ، کاربردهای خاص خود را دارند. واکس سبز یا آبی برای رو کار و واکس قرمز یا سیاه برای نمد کاری استفاده می شوند.

  • 2-واکس استیل: نوعی از واکس پرداخت کاری که برای صیقل دادن و براق سازی سطح استیل کاربرد دارد، واکس استیل است.
  • 3-واکس برنج: سطح فلزاتی از جنس برنج نیز به پرداخت کاری نیاز پیدا می کنند. برای انجام بهتر این کار ، از واکس برنج استفاده می شود.
  • 4-واکس نمد: واکسی است که عمدتا به رنگ قرمز یا سیاه بوده و در زمان پرداختکاری با نمد، کاربرد داشته و در براق سازی سطوح نقش اساسی ایفا می کند.

عرضه انواع واکس پولیش با تنوع زیاد

  • دستگاه موشکی: یکی از انواع دستگاه پرداختکاری پرکاربرد، دستگاه موشکی می باشد که به صورت تک فاز و سه فاز در دسترس قرار می گیرد.
  • دستگاه گیلانس: دستگاه پرداختکاری میباشد.
  • 1-گیلانس ها در انواع مختلفی وجود دارند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • 2-گیلانس کنفی: مورد استفاده جهت لایه برداری سطوح
  • 3-گیلانس پارچه ای: براق کننده سطوح
  • 4-گیلانس هزارلا آبی: این گبلاس جنسی خشن داشته است.
  • 5-گیلانس هزارلا زرد: این نوع گبلانس دارای بافت خشن بوده و برای پرداخت کاری فلزات استفاده می شود.
  • 6-گیلانس هزارلا سفید: این مدل گیلانس، دارای بافتی بسیار نرم است و اغلب در مراحل نهایی پرداخت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • گیلانس هزارلا قرمز: از این گیلانس که دارای بافتی به طور متوسط خشن می باشد، برای پرداخت فلزات نرم استفاده می شود.

    انواع دستگاه پرداخت کاری فلزات
    انواع دستگاه پرداخت کاری فلزات

کاربردهای مهم واکس پولیش چیست و چرا استفاده از آن اهمیت دارد؟

انواع کاربرد واکس پولیش یکی از مهم ترین نکاتی است که شما زمان خرید این واکس باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید. واکس های پرداخت کاری به طور معمول در صنایع گوناگون استفاده می شوند. در حقیقت باید بگوییم استفاده از این محصول در مواقعی که ظرافت و حساسیت کار اهمیت زیادی دارد افزایش پیدا خواهد کرد. شما برای پرداخت کاری لوستر، قابلمه، ساخت پایه های کابینت، ساخت دستگیره فایبر، طراحی سطوح برنجی و مسی، پرداختکاری وسیله ها آشپزخانه، طراحی سطوح مسی و … باید از واکس های پرداخت کاری ساب پولیش استفاده کنید.

انواع مختلف واکس گیلانس کدام هستند؟

انواع واکس گیلانس همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم دارای انواع مختلفی است. در این قسمت از مقاله به صورت مختصر ویژگی‌های هر کدام از این انواع را بررسی می‌کنیم‌. یکی از انواع واکس‌ها، واکس آبی است. از این واکس برای انجام عملیات پرداخت کاری بر روی قطعات فلزی با ارزش، قطعات استیل، کروم، برنجی، شیشه‌ای، برنزی و… استفاده می‌شود. در واقع این واکس برای استفاده بر روی محصولاتی که نیاز به جلادهی با خش بری کم دارند، مناسب هستند. از دیگر انواع واکس‌های گیلانس در پرداخت کاری واکس پولیش سبز است. واکس‌های سبز در مقایسه با واکس‌های آبی خش بری کمتری دارند. ممکن است واکس‌های پولیش سبز را در بازار تحت نام واکس برنج با برند ساب پولیش نیز مشاهده نمایید.

مرکز فروش لوازم و دستگاه پرداختکاری با بهترین قیمت

چنانچه به عنوان یک صنعتگر یا پولیش کار اتومبیل به دنبال مرکزی هستید که آرشیوی کامل از فروش لوازم پرداختکاری را برای شما فراهم آورده باشد، به مجموعه سایان ساب صنعت اعتماد کنید. این مجموعه با سابقه و تخصص، لیست کامل تجهیزات پرداخت کاری را در وب سایت خود به نمایش گذاشته است. کلیه خریداران می توانند به صورت کاملا آنلاین اقدام به انتخاب و خرید گزینه مورد نظر خود کنند.

سایان ساب صنعت، در تولید دستگاه پرداختکاری پیشتاز بوده و محصولات خود را با چنان کیفیت بالایی عرضه می دارد که قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشند. این مجموعه به دلیل آن که طراح و پیاده ساز کلیه دستگاه ها است، خدمات پس از فروش لوازم پرداختکاری با کیفیت و تخصصی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

آشنایی با دستگاه پرداخت کاری کوچک

آشنایی با دستگاه پرداخت کاری کوچک :در این مقاله قصد داریم درباره انواع دستگاه پرداخت کاری کوچک مانند شیلنگی و موشکی صحبت کنیم. دستگاه های پرداختکاری در مرحله نهایی بسته بندی و عرضه کالا به بازار نقش مهمی را ایفا می کنند. تمام محصولات با جنس چوب، سنگ و فلز را می توان با کمک دستگاه های پرداختکاری صاف و صیقلی کرد. همچنین با کمک این دستگاه ها می توان نقایص محصولات را برطرف کرد و یک محصول با کیفیت را به بازار عرضه نمود. دستگاه های پرداختکاری با توجه به نوع طراحی خود عملکرد منحصر به فردی دارند ولی در نهایت هدف رفع عیوب ظاهری محصول، برش اضافات، براق کردن محصول جهت جذب مشتری است.

راهنمایی در مورد خرید دستگاه پرداخت کاری کوچک

کار اصلی دستگاه پرداخت کاری کوچک پولیش کردن سطوح است. این دستگاه با کمک تولید میدان مغناطیسی سطوح را صیقلی می کند و عیوب آنها را رفع می کند. این دستگاه برای سایش سطوح انواع فلزات، طلا، چوب و سنگ و …. کاربرد دارد. دستگاه های پرداختکاری در دو نوع رومیزی و اتوماتیک در بازار وجود دارند.

نحوه کار با دستگاه پرداخت کاری کوچک فلزات

دستگاه پرداخت کاری کوچک فلزات را به دو روش مختلف صیقل می دهد. در برخی دستگاه های پرداخت سطح فلز با یک لایه ظریف پوشانده می شود تا هم صاف و صیقلی شود و هم عیوب ظاهری آن نیز پوشش داده شود. اما در برخی مدل های دیگر دستگاه پرداخت فقط نقص های روی سطوح را از بین می برد. بسته به نوع فلز روش کار دستگاه مشخص می شود. دستگاه هایی که برای پرداخت فلزات به کار می روند بیشتر از نوع ثابت هستند. زیرا این دستگاه ها سنگین هستند و ثابت بودن یک مزیت برای آنها محسوب می شود. قطعه فلزی به خوبی روی این دستگاه های پرداخت ثابت و فیکس می شود و محصول نهایی بسیار با کیفیت است.

کاربرد فرچه کنفی؟
کاربرد فرچه کنفی؟

هر آنچه که باید در مورد دستگاه پرداخت تک فاز بدانید

هر آنچه که باید در مورد دستگاه پرداخت تک فاز بدانید، دستگاه پرداخت تک فاز چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ پیشرفت تکنولوژی بر تمام صنایع، من جمله صنعت پرداختکاری تاثیر گذاشت و سبب شد دستگاه ها و ابزارهای متنوعی وارد این عرصه شود. از آنجایی که صنعت پرداختکاری یکی از صنایع مهم دنیا بشمار می رود ابزار و دستگاه های مصرفی این صنعت نیز حائز اهمیت می باشند.

به طور کلی، در این صنعت، عملیات های متنوعی انجام می گیرد. به همین دلیل، نیازمند تجهیزات متنوعی است که دستگاه های پرداختکاری و پولیش، از مهمترین آن ها می باشند. این دستگاه را با نام های دیگری مثل دستگاه پرداختکاری سوسماری یا موشکی نیز شناخته می شود.

دستگاه پرداختکاری، شامل انواع مختلفی است که عبارتند از:

  • دستگاه پرداختکاری موشکی که مخصوص پرداختکاری فلزاتی مثل طلا است
  • پردختکاری اتوماتیک که مخصوص پرداختکاری فلزاتی مثل مس،آلومینیوم و استیل است.
  • پرداختکاری چوب که برای پرداختکاری رومیزی و نقره بکار می رود.

دستگاه پرداختکاری موشکی ایستاده یکی از متداول ترین دستگاه های مورد استفاده در این صنعت است که خود به دو نوع تک فاز و سه فاز، تقسیم می شود. ما قصد داریم در ادامه مطلب به بررسی مدل تک فاز این دستگاه، بپردازیم. بنابراین اگر تمایل دارید اطلاعات خود را در مورد دستگاه پرداخت تک فاز، افزایش دهید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بررسی قیمت فرچه کنفی و کاربرد آن

بررسی قیمت فرچه کنفی و کاربرد آن،در این مقاله به بررسی قیمت فرچه کنفی پرداختکاری و کاربرد آن می پردازیم. در پرداختکاری هایی که قصد داریم قطعات و براده های سخت را از روی سطوح برداریم از فرچه کنفی پرداخت کاری استفاده می شود. فرچه کنفی با واکس پولیش مخصوص خود کار می کند.

به کمک آن می توان انواع ظروف دکوری برنجی و مسی یا استیل را پرداخت کرد. همچنین برای پرداختکاری قلیان، لوله های آهنی، لوستر ها و ظروف آشپزخانه نیز از فرچه کنفی استفاده می شود.

آشنایی با فرچه کنفی پرداختکاری

قیمت فرچه کنفی با توجه به کاربرد گسترده آن در صنایع فلزی تعیین می‌شود. این نوع فرچه به علت قدرت زیاد در عملیات سایش برای پرداخت کاری فلزات به کار می‌رود. این فرچه می‌تواند خوردگی قابل قبولی در فلزات و آلیاژها ایجاد کند. وظیفه آن حذف کردن ضایعات و اضافات محصولات فلزی و صیقل دادن آنها است.

قیمت فرچه کنفی تولید داخل مقرون به صرفه تر است. محصولات داخلی از لحاظ عملکرد و کیفیت مشابه نمونه‌های خارجی عمل می کنند. فرچه های کنفی داخلی دارای سایز های ۳۰ و ۴۰ سانتی متر هستند ولی مدل خارجی به صورت تک سایز ۳۰ سانتی متری تولید می شود.

انواع مزیت های چسب های پرداختکاری نمد برند گلدن چیست؟

جهت خرید چسب نمد باید در مورد مزیت های این چسب آگاهی بیشتری کسب کنید. ماندگاری بالای چسب های نمد به عنوان مهمترین مزیت آنها شناخته می شود. نسبت به بسیاری از لوازم پرداختکاری دیگر که مورد استفاده قرار می گیرند چسب های نمد ماندگاری بیشتری دارند.

به طور کلی باید به خوبی بدانید که این ویژگی کمک می کند تا شما مدت زمان زیادی از چسب ها بهره برداری نمایید. استفاده گسترده یکی دیگر از مزیت های چسب های نمد به شمار می ‌رود که شما می توانید مدت زمان زیادی از این چسب ها استفاده کنید و در صنایع گوناگون آنها را به کار بگیرید.

به طور کلی باید به خوبی بدانید که استفاده گسترده از این چسب برای صنایع گوناگون موجب شده تولید این چسب ها افزایش پیدا کند. چسبندگی عالی که از این چسب ها دریافت می شود به عنوان یکی دیگر از مزیت های چسب می باشد. هر یک از چسب هایی که چسبندگی مناسبی دارند می توانند مدت زمان زیادی کار کنند. شما براحتی قادر خواهید بود از چسبندگی عالی چسب استفاده کنید و مدت زمان زیادی آنها را برای صنعت پرداخت کاری به کار بگیرید.

عرضه و فروش انواع لوازم پرداخت کاری

این مجموعه تخصصی، به منظور رفاه حال کاربران و خریداران، کلیه واکس ها، دستگاه ها و لوازم پرداختکاری را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت قابل قبول به فروش می رساند.

فروش لوازم پرداخت کاری
فروش لوازم پرداخت کاری در ساب پولیش

مطالب مهم لوازم پرداختکاری:

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

مدیر سایت

1401-04-29

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

لطفا برای خرید انواع واکس پرداخت کاری،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری سه فاز،گیلانس پرداختکاری،چسب نمد،فرچه کنفی،غلتک و دیگر لوازم پرداختکاری با مشاورین ساب پولیش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *