همه چیز در مورد واکس گیلانس و لوازم پرداختکاری ساب پولیش

پرداختکاری لوله استیل
پرداختکاری لوله استیل لوازم پرداختکاری

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

همه چیز در مورد واکس گیلانس و انواع لوازم ساب پولیش

امروزه صنعت لوازم پرداختکاری در بسیاری از صنایع مختلف، رونق گرفته است. این صنعت دارای دستگاه و تجهیزات بسیار زیادی می‌باشد. واکس گیلانس یکی از لوازم مهم و اصلی در انجام عملیات پرداخت کاری است. تمامی لوازم پرداختکاری برای پرداخت قطعات به یکدیگر پیوند می‌خورند. به این منظور که هر یک از لوازم پرداخت باید در کنار دیگر لوازم، کار پرداخت را انجام دهند. عدم وجود یکی از این لوازم، باعث مختل شدن پرداختکاری می‌شود و انجام آن را غیر ممکن می‌کند. در ادامه این محتوا ما قصد داریم با پرداختکاری، دستگاه پرداخت، انواع لوازم پرداخت، واکس گیلانس و یا صابون پولیش کاری و بسیاری از جزئیات این وسیله ضروری به طور کامل آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

دستگاه پرداختکاری چیست؟

به طور کلی دستگاه پرداختکاری، یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌ها در کنار لوازم پرداختکاری ساب پولیش برای پرداخت هر محصولی می‌باشد. این دستگاه جهت پولیش کاری و پرداخت قطعات طراحی شده و در اغلب کارگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این دستگاه به راحتی می‌تواند سطح و یا سطوح محصولات و یا قطعات گوناگون را صاف و درخشان کند. پس از صاف شدن اجسام، ظاهر و شکل آن‌ها زیبا و ایده‌آل می‌شود. به طور کلی کیفیت محصولات با انجام پرداخت، افزایش می‌یابد. دستگاه پرداخت مانند لوازم آن دارای نام‌های مختلفی است. از جمله این نام‌ها دستگاه گیلانس و دستگاه پولیش می‌باشد. امروزه استفاده از این نوع دستگاه در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها به فراوانی مشاهده می‌شود. در بخش بعدی با تجهیزات این دستگاه آشنا خواهیم شد.

دستگاه پرداخت کاری

پرداختکاری لوله استیل
پرداختکاری لوله استیل لوازم پرداختکاری

 

تجهیزات پرداختکاری چیست و انواع آن شامل چه مواردی است؟

به طور کلی برای آشنایی بهتر و دقیق‌تر واکس گیلانس، در ابتدا نیاز است تا با انواع لوازم پرداخت کاری نیز آشنا شویم و ارتباط هر یک از آن‌ها را با واکس پولیش درک کنیم.

دستگاه پرداختکاری در حقیقت، دستگاهی است که به تنهایی توانایی انجام پرداخت قطعات و یا محصولات را ندارد. این دستگاه مانند بسیاری از دستگاه‌های دیگر نیاز ضروری به تجهیزات و لوازم پرداخت کاری ساب پولیش دارد. این نوع دستگاه بدون لوازم آن به هیچ عنوان کارایی ندارد. در واقع عملیات پرداخت را غیر ممکن می‌سازد. لوازم پرداخت کاری به طور کلی شامل موارد بسیار زیادی است. ولی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع این ابزار می‌توان به سنباده پرداختکاری، واکس پولیش کاری و یا صابون گیلانس، پودر سنباده، نمد پرداخت کاری، گیلانس پرداختکاری، فرچه پرداختکاری، چسب نمد، دستگاه سنباده زنی، دستگاه‌های پرداختکاری و پوشش‌های سنباده اشاره کرد. هر یک از این تجهیزات و یا ابزارها، دارای انواع متفاوت و کاربردهای مخصوص می‌باشند که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

سنباده در لوازم پرداخت کاری ساب پولیش

سنباده یکی از لوازم و تجهیزات اصلی در لوازم پرداخت کاری ساب پولیش می‌باشد. سنباده‌ها در شکل‌های متفاوتی برای پرداختکاری وجود دارند. آن‌ها به صورت یک کاغذ با سختی بسیار بالایی می‌باشند. این نوع سختی در سنباده‌ها، باعث می‌شود ساییدگی و خوردگی بسیار خوبی بر روی مواد، محصولات و یا قطعات مختلف داشته باشند. سنباده‌های پرداختکاری از هر نظری با یکدیگر تفاوت دارند. از انواع اصلی، پرکاربرد و پرمصرف آن می‌توان به نوع سنباده نواری، سنباده رولی و سنباده دیسکی اشاره کرد. هر کدام از این سه نوع سنباده کارایی مخصوص خود را دارند و نوع عملکرد هر یک متفاوت می‌باشد.

لوازم پرداختکاری ساب پولیش

پرداخت کاری فلزات
پرداخت کاری فلزات در لوازم پرداختکاری ساب پولیش و واکس گیلانس

 

2 فکر در مورد واکس گیلانس چیست؟

به طور کلی زمانی که در مورد موضوعی فکر می‌کنیم، در ذهن ما سوالات متفاوتی ایجاد می‌شود که باید پاسخ آن‌ها را پیدا کنیم. در این بخش 2 سوالی که باید جواب دهیم این است که واکس پرداختکاری چیست و چه نوع کاربردی دارد. تمامی محصولات، اجناس و فلزات در دنیای امروز نیاز به پرداخت و صیقلی شدن دارند. پس در نتیجه وجود صنعت پرداخت و دستگاه پرداختکاری در اغلب فعالیت‌ها بسیار ضروری و مهم می‌باشد. از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ابزار و لوازم پرداخت کاری ساب پولیش، واکس گیلانس و یا واکس پرداختکاری است. این واکس نیز مانند سایر ابزار پرداخت دارای تعریف خاص و کارایی ویژه‌ای می‌باشد. در ادامه با تعریف این نوع واکس و کاربرد آن بهتر آشنا خواهیم شد.

واکس گیلانس چیست؟

واکس گیلانس، همان‌طور که در ابتدای بخش قبل بیان کردیم از لوازم اصلی و پرکاربرد در صنعت پرداخت و پولیش کاری می‌باشد. واکس‌های پرداخت کاری یکی از اصلی‌ترین مواد پرداختکاری هستند. به نوعی می‌توان گفت عامل براق و درخشان شدن اجسام و قطعات گوناگون، صابون گیلانس است. واکس پرداختکاری را در صنایع مختلف با نام صابون پرداختکاری و یا صابون گیلانس می‌شناسند. البته نام‌های دیگری نیز برای این واکس‌ها وجود دارد که از جمله آن‌ها واکس نمد، واکس واکس صنعتی، واکس استیل و واکس پولیش است. در واقع با پرداختکاری بخشی از ضایعات و اضافات قطعات، صاف و صیقلی می‌شوند. ولی بخش نهایی که باعث درخشندگی آن خواهد شد، با استفاده از واکس‌های پرداخت می‌باشد.

در واقع برای خش بری و براقیت، این نوع واکس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مرحله گیلانس مورد نظر را برای کار به دستگاه متصل می‌کنند. زمانی که این محصول بر روی گیلانس گرفته می‌شود، واکس پولیش حرارتی ایجاد می‌کند و این حرارت به گیلانس منتقل می‌شود. در نهایت کار پرداخت انجام خواهد گرفت. به طور کلی ظاهر بسیار زیبا و چشمگیری روی قطعات ایجاد خواهد کرد. واکس پولیش و یا صابون پولیش کاری دارای کارایی و کاربردهای بسیار وسیعی است که در بخش بعدی بیان خواهیم کرد. لطفا در ادامه ما را همراهی کنید.

واکس گیلانس چیست؟

 

کاربرد واکس پرداختکاری و یا واکس گیلانس چیست؟

در بخش قبل با ابزار واکس گیلانس و یا صابون گیلانس به طور کامل آشنا شدیم. اهمیت این واکس در صنایع مختلف، بسیار فراوان می‌باشد. به همین منظور متوجه خواهیم شد که واکس پولیش، از کارایی و کاربردهای بسیار زیادی نیز برخوردار است. از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربرد و کارایی واکس‌های پرداخت کاری، پرداخت فلزات می‌باشد. فلزات شامل بسیاری از انواع گوناگون می‌باشند. پرداخت و سایندگی سطوح برنجی، سطوح آلومینیومی، سطوح مسی، سطوح آهنی و سطوح استیل در دسته بندی پولیش فلزات قرار می‌گیرند. هر یک از این سطوح فلزات شامل وسایل مختلفی هستند. به طور مثال قابلمه، سماور، سینی و غیره جزء سطوح فلزات به حساب می‌آیند.

از انواع دیگر سطوح فلزات می‌توان به دستگیره‌ها، پایه کابینت و سرویس و تجهیزات آشپزخانه اشاره کرد. کاربرد دیگر واکس گیلانس، در پولیش و یا پرداخت لوستر می‌باشد. ساخت و پرداخت آینه و شمعدان را نیز از کاربردهای دیگر این واکس‌ها می‌دانند. به طور کلی اغلب سطوح ظریف و حساسی که نیاز به پولیش و یا پرداخت داشته باشند را با استفاده از واکس گیلانس انجام می‌دهند. نقره نیز یکی دیگر از محصولاتی است که باید توسط واکس، پولیش شود. پولیش محصولات و یا قطعات شیشه‌ای و اجسام چوبی از دیگر کاربردهای مهم واکس پرداختکاری در صنایع مختلف می‌باشد.

انواع صابون گیلانس و یا واکس گیلانس پرداختکاری چیست؟

کاربردهای بیان شده در بخش قبلی، کاربردهای کلی و مهم واکس پرداخت می‌باشد. اکنون نیاز است که به سوال انواع واکس گیلانس چیست پاسخ دهیم. صابون گیلانس و یا واکس گیلانس شامل انواع مختلفی است که هر یک از آن‌ها کاربردهای مخصوص به خود را دارند و برای محصولات خاص و ویژه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. این صابون‌ها هم از نظر کارایی و کاربرد به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند، و هم از نظر رنگ بندی دارای انواع گوناگونی می‌باشند. در این بخش از نظر کاربرد به پرمصرف‌ترین انواع  واکس پرداختکاری و یا انواع واکس گیلانس خواهیم پرداخت.

  • واکس پرداخت استیل: همان‌طور که از نام این واکس مشخص است، برای پولیش و پرداخت سطوح استیل به کار می‌رود. از جمله کاربردهای این واکس، پولیش سطح آسانسور و پله‌های برقی می‌باشد. به طور کلی این نوع واکس در بیمارستان‌ها، ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری، متروها، هتل‌ها و بسیاری از آشپزخانه‌های صنعتی کاربرد بسیار فراوانی دارد.
  • واکس پرداخت آهن: این نوع واکس اصولا قبل از عملیات آبکاری انجام می‌شود. نمونه‌ای که می‌توان با این نوع واکس مثال زد، صنعت اگزوز و موتور سیکلت می‌باشد. کار با این نوع واکس نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد و به راحتی می‌توان محصول و یا قطعه مورد نظر را پولیش کرد.
  • واکس پرداخت سنگ: نوع دیگر واکس پولیش کاری، واکس سنگ می‌باشد. این واکس علاوه بر ویژگی‌هایی که دیگر واکس‌ها دارند، دارای خاصیت دیگری نیز است. این خاصیت، ضد آب کردن انواع سنگ‌ها می‌باشد. این نوع واکس بازسازی و ترمیم سنگ‌ها را نیز به درستی انجام می‌دهد. در واقع با این عمل باعث افزایش عمر سنگ‌ها می‌شود و یک سنگ بسیار نو و جدید ایجاد می‌کند. نکته‌ای که در این نوع واکس پرداخت باید رعایت شود، مراقبت و نگهداری بسیار مناسب از آن‌ها می‌باشد.

 

واکس گیلانس ساب پولیش

 

انواع واکس پرداختکاری بر اساس رنگ بندی

همان‌طور که در بخش قبلی بیان کردیم، از نظر رنگ بندی نیز واکس گیلانس به انواع متفاوتی تقسیم بندی می‌شوند. از جمله انواع صابون پولیش کاری می‌توان به واکس آبی، سبز، مشکی، صورتی، سفید، قرمز و نوع قوطی اشاره کرد. با هر یک از این واکس‌ها در ادامه آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

واکس گیلانس آبی

واکس گیلانس آبی، از نوع بسیار پرفروش محسوب می‌شود. از این نوع واکس در مرحله پایانی پرداخت بهره می‌برند. نام دیگر آن، فینال پولیش می‌باشد. از این واکس پر کاربرد و مهم در صنایع مختلف استفاده می‌شود. خاصیت اصلی این رنگ واکس پرداخت، براق کردن و جلا دادن محصولات و یا اجسام است. خش بری و زبری این واکس به نسبت دیگر واکس‌ها کمتر می‌باشد. استیل، برنز، برنج، آلومینیوم، پلاستیک، طلق و شیشه از انواع محصولاتی هستند که به وسیله واکس آبی، پولیش و یا صیقل می‌شوند. واکس پولیش کاری آبی از نوع واکس‌های روکار است.

واکس گیلانس

 

واکس گیلانس سبز

واکس گیلانس سبز، رنگ دیگر واکس‌های پولیش است که دارای خاصیت خش بری بسیار زیادی می‌باشد. این واکس در برابر واکس آبی، توانایی کمتری برای جلا دادن و براق کردن قطعات دارد. از این نوع واکس روی گیلانس‌ها به فراوانی استفاده می‌شود. از جمله این گیلانس‌های مورد استفاده می‌توان به گیلانس پشمی، کتان، جین و نخی اشاره کرد. در مورد گیلانس‌ها در بخش‌های بعدی توضیحات کاملی را بیان خواهیم کرد. محصولاتی که توسط واکس سبز پولیش می‌شوند شامل برنج، آلومینیوم، پلاستیک، مس، زاماک، شیشه، سرب، برنز، طلق و استیل می‌شوند.

واکس گیلانس مشکی

واکس گیلانس مشکی از آن دسته واکس‌هایی است که برای نمد پرداختکاری بسیار مناسب و عالی می‌باشد. این واکس از نوع پرکاربرد و پرفروش در لوازم پرداخت کاری ساب پولیش است. از جمله محصولاتی که از طریق واکس مشکی پولیش می‌شوند، آهن، استیل، آلومینیوم، برنج و غیره است.

واکس گیلانس صورتی

در رنگ بندی دیگر واکس‌ها، واکس صورتی پولیش وجود دارد. از لحاظ کاربرد این نوع واکس را مشابه واکس آبی می‌دانند. در صنایع گوناگونی از این واکس صورتی استفاده می‌شود. یکی از این صنایع، فرچه کاری است. فرچه کاری کنفی و همچنین فرچه کاری استیل از کاربردهای مهم این نوع واکس پولیش می‌باشد.

واکس گیلانس سفید

واکس گیلانس سفید از دیگر واکس‌های رنگی در لوازم پرداختکاری ساب پولیش می‌باشد. این واکس مانند واکس مشکی روی نمد بسیار کارایی دارد و از آن استفاده می‌شود. جلا دهندگی و براق کردن از خصوصیات بارز و مهم واکس‌های سفید است. بیشترین کاربردی که واکس سفید دارد در صنایع سنگ سازی می‌باشد. در واقع در جلا دادن و براق کردن سنگ‌ها، مهارت بسیار زیادی دارد.

واکس گیلانس قرمز

واکس گیلانس قرمز علاوه بر اینکه تمامی خش‌ها و خطوط ریز روی اجسام را از بین می‌برد، به راحتی می‌تواند سطح محصولات را براق و درخشان کند. واکس قرمز واکسی است که باید پس از آبکاری از آن استفاده شود تا بتواند عملیات خش‌بری را به بهترین نحو انجام دهد. این واکس دارای چربی زیادی است. به همین منظور از آن بر روی فرچه کنفی استفاده‌های زیادی میکنند. از کاربردهای مهم آن، پولیش قطعاتی همچون آهن و استیل می‌باشد.

واکس گیلانس قوطی

یکی ازواکس‌های بسیار پرکاربرد و رایج در بین واکس‌های رنگی، واکس گیلانس قوطی است. این واکس دارای ساختار شیمیایی می‌باشد و مقاومت بسیار بالایی نیز دارد. زمانی از واکس قوطی استفاده می‌شود که پولیش کاری به پایان رسیده باشد. در این هنگام واکس قوطی با خاصیت لایه برداری، سطح قطعات را صاف و هموار می‌کند و به زیبایی آن می‌افزاید. در واقع مقاومت محصول را افزایش می‌دهد. از جمله کاربردهای مهم این واکس، پولیش محصولات و یا اجسام سنگی و چوبی می‌باشد. البته از این واکس برای پولیش و یا پرداخت قسمت زیرین آلیاژ برنج نیز استفاده می‌شود.

گیلانس پرداختکاری چیست؟

گیلانس پرداختکاری یکی دیگر از ابزار مهم و ضروری در لوازم پرداختکاری ساب پولیش می‌باشد. این ابزار ضروری در کنار واکس گیلانس، کار پولیش و یا پرداخت را به بهترین نحو انجام می‌دهد. ارتباط گیلانس با انواع واکس پرداختکاری بر اساس رنگ به همین منظور می‌باشد. جنس این گیلانس از نمد می‌باشد و چندین لایه را تشکیل می‌دهد. گیلانس زمانی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد که تمام لایه‌های آن به یکدیگر دوخته شوند. این لایه‌ها دارای تعداد بسیار متغیری هستند. تعداد آن‌ها از 21 عدد شروع شده و تا 24 عدد به پایان می‌رسد.

گیلانس‌ها به نوعی فرچه نیز هستند. البته نام‌های گوناگونی برای آن‌ها در صنایع مختلف وجود دارد. این نام‌ها شامل نمد پرداختکاری، گیلانس پولیش، گیلانس پولیش کاری، گیلانس پرداختکاری واکس و فرچه پرداختکاری می‌باشند. البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که این نمد که نام دیگر گیلانس است با نمد پرداختکاری که جزء لوازم پرداختکاری می‌باشد، متفاوت است. طراحی و تولید گیلانس پرداختکاری، در انواع رنگ‌های مختلف و همچنین در اندازه و جنس‌های گوناگون است. در بخش بعدی با انواع گیلانس‌ها به طور کامل آشنا خواهیم شد.

2 فکر در مورد گیلانس چیست؟

در بخش قبلی با گیلانس پرداختکاری به طور کامل آشنا شدیم. ولی 2 سوال در ذهن ما به وجود می‌آید. این 2 سوال، انواع گیلانس پرداختکاری و کاربرد آن می‌باشد. در ادامه قصد داریم ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که انواع مختلف گیلانس، کدام‌ها هستند؟ سپس به پاسخ سوال کاربرد گیلانس چیست نیز می‌پردازیم.

انواع گیلانس پرداختکاری از لحاظ جنس و رنگ در ساب پولیش

به طور کلی گیلانس‌ها از لحاظ جنس و رنگ به دسته‌های گوناگونی تقسیم بندی می‌شوند که با برخی از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

گیلانس کنفی: این نوع گیلانس را از کنف می‌سازند. از این نوع گیلانس برای پولیش سطوح محصولاتی از جمله استیل، آهن و برنج استفاده می‌کنند.

گیلانس پشمی: این گیلانس برای پرداخت فلزات استیل، بسیار مناسب و عالی می‌باشد. پارچه به کار رفته در این نوع گیلانس از لایه‌های پشمی مقاوم است.

گیلانس هزارلا: گیلانس هزارلا از لایه‌های بسیار زیاد و چین دار تشکیل شده است. سطح میانی فلزات معمولا به وسیله گیلانس هزارلا پولیش و پرداخت می‌شوند. از انواع مختلف این ابزار می‌توان به گیلانس هزارلا آبی، هزارلا زرد، قرمز و سفید اشاره کرد که جزء دسته بندی انواع رنگ‌های صابون گیلانس می‌باشند. با این گیلانس‌ها در ادامه آشنا خواهیم شد.

گیلانس جین: از پرکاربردترین و پرمصرف ترین گیلانس‌ها می‌توان به گیلانس جین و یا لی اشاره کرد. در واقع مواد تشکیل دهنده این گیلانس از جنس پارچه برزنت و پارچه جین می‌باشد. کاربرد اصلی آن نیز جلا دهندگی فلزات و سنگ‌ها است.

گیلانس هزارلا آبی: بسیار خشن است و جهت خط بری استنلس استیل استفاده می‌شود. سایندگی این رنگ بسیار زیاد است و خطوط روی سطوح را به راحتی از بین می‌برد.

گیلانس هزارلا زرد: این گیلانس نیز خشن می‌باشد و در جهت پرداخت کاری فلزات با سختی متوسط کاربرد دارد.

گیلانس هزارلا سفید: از خصوصیات این رنگ گیلانس، نرمی آن می‌باشد. نرم بودن گیلانس مانند نرمی واکس گیلانس و سنباده است. به این منظور که باید از آن در مراحل پایانی و نهایی پرداخت و پولیش استفاده کرد.

گیلانس هزارلا قرمز: گیلانس قرمز از دیگر رنگ‌های گیلانس است که زبری و سایندگی آن به نسبت باقی رنگ‌ها کمتر می‌باشد. در واقع سایندگی آن متوسط است. زمان کارکرد آن نیز در مراحل صیقل دادن قطعات می‌باشد.

گیلانس هزارلا

 

دستگاه پرداخت گیلانس چیست و چه کاربردی دارد؟

به طور کلی دستگاه پرداخت گیلانس، برای پولیش و پرداخت فلزات دستگاه بسیار مناسبی می‌باشد. این دستگاه جزء دستگاه‌های بسیار مهم در لوازم پرداخت کاری سایان ساب صنعت محسوب می‌شود. وظیفه اصلی این دستگاه، براق کردن و پولیش کردن انواع قطعات و محصولات می‌باشد و از گیلانس‌های مختلف در آن استفاده می‌شود. از کاربردهای اصلی و مهم این دستگاه، پرداخت و پولیش فلز استیل، آهن و برنج می‌باشد. البته به طور کلی در مجموعه و فروشگاه ساب پولیش دستگاه‌های پرداخت بسیار متنوع است. دستگاه پرداختکاری تک فاز، دستگاه پرداختکاری سه فاز، دستگاه پرداختکاری برنج و غیره از انواع این دستگاه‌ها به شما می‌آید.

نحوه‌ی کارکرد گیلانس چیست و قیمت گیلانس پرداختکاری چگونه است؟

همان‌طور که بیان کردیم، گیلانس‌ها در لوازم پرداختکاری ساب پولیش از لایه‌های نمدی ساخته می‌شوند. این لایه‌ها در ابتدا به یک میخ وصل می‌شوند. پس از اتصال به میخ این لایه‌ها را به صورت دایره‌ای دور هم می‌پیچند و دوخت می‌زنند. در وسط این لایه‌ها باید یک حفره و یا سوراخ ایجاد کنند. در نهایت سختی گیلانس را بر اساس سختی فلز مورد نظر درست می‌کنند و کار پرداخت را انجام می‌دهند. گیلانس‌ها به طور کلی به دلیل انواع گوناگونی که دارند، از قیمت‌های مختلفی نیز برخوردار می‌باشند. در واقع عوامل بسیاری روی قیمت آن‌ها تاثیرگذار است. سازنده گیلانس، نوع مواد به کار رفته در آن، فروشگاه‌های خرید و فروش گیلانس و بسیاری موارد دیگر از عوامل مهم و موثر بر قیمت گیلانس‌ها می‌باشند.

گیلانس پرداختکاری

فرچه کنفی چیست؟

فرچه کنفی پرداختکاری از دیگر لوازم پرداخت کاری ساب پولیش است. این فرچه در صیقل دادن و جلا دادن فلزات مختلف، کاربرد بسیار فراوانی دارد. این فرچه‌ها از جنس پارچه کنفی می‌باشند و پس از ریخته گری از آن‌ها به فراوانی استفاده می‌کنند.

انواع فرچه کنفی و قیمت فرچه کنفی

فرچه کنفی از لحاظ اندازه، لایه بندی، ضخامت و کشورهای تولید کننده به انواع گوناگونی تقسیم می‌شوند. به طور کلی ابعاد این فرچه‌ها از 15 سانتی‌متر تا 40 سانتی‌متر متغیر است و دارای تنوع زیادی می‎باشند. از نظر ضخامت نیز از 10 میلی‌متر تا 12 میلی‌متر تولید می‌شوند. این فرچه‌ها از تک لایه تا 5 لایه طراحی و به بازار عرضه خواهند شد. تمامی موارد بیان شده در قیمت فرچه‌های کنفی پرداخت تاثیرگذار می‌باشند. البته به طور کلی بهتر است تمامی لوازم و ابزار پرداخت را از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه ساب پولیش خریداری کرده تا با اطمینان کامل از محصول مورد نظر استفاده کنید.

قیمت فرچه کنفی

کارایی فرچه کنفی در لوازم پرداختکاری چیست؟

فرچه کنفی در لوازم پرداخت کاری ساب پولیش، کارایی و مصارف گوناگونی دارد. از جمله این کارایی‌های اصلی و مهم در آن‌ها ریخته گری، خش بری و براده برداری می‌باشد. صنایع مختلفی که از این فرچه‌ها استفاده می‌کنند شامل موتور سازی، شیر آلات، پرداختکاری فلزات مختلف و غیره می‌شود.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیش

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *