خرید چسب نمد و ترکیبات پرداخت کاری + کاربرد + قیمت

چسب نمد پرداختکاری
چسب نمد پرداختکاری

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

خرید چسب نمد و ترکیبات پرداخت کاری + کاربرد + قیمت

چسب نمد پرداخت کاری و پولیش، ترکیبات خوبی را برای بهینه سازی فرآیند صافکاری و پرداخت کاری ایجاد می کند. با استفاده از بهترین چسب نمد می توان به نتایج عالی در پرداخت کاری دست یافت. زمانی که از ترکیبات بهینه استفاده می کنید می توانید از تجهیزات و ابزارهای پولیش محافظت کنید و ریسک کار را به حداقل برسانید. چسب نمد پولیش مانع از فرسایش پد پولیش شده و از گرمایش بیش از حد پد جلوگیری می کند. برای خرید چسب نمد با کیفیت به فروشگاه آنلاین ساب پولیش مراجعه کنید.

چسب نمد پرداختکاری
چسب نمد پرداختکاری

چسب نمد پولیش

چسب نمد پرداخت کاری

چسب نمد پولیش اغلب برای استحکام پد نمدی در لوازم پرداختکاری  استفاده می شود. اغلب هنگام صاف کردن اجسامی که دارای لبه های تیز و برنده، برآمدگی یا نواحی فرو رفته هستند، ممکن است پد نمدی زودتر از موعد خراب شود. عملیات پولیش را می توان با ترکیبی از بهترین چسب نمد پرداخت کاری و محافظت از پد برای صرفه جویی اقتصادی انجام داد. چسب نمد پرداخت کاری یک ترکیب چسبناک است که برای بهبود دیسک نمدی در زمان استفاده از خمیر پولیش و ساینده ها روان تر کار می کند. در جایی که از دیسک های پولیش نمدی استفاده می شود، بکار بردن چسب نمد باعث می شود در پولیش کاری های سنگین نیاز به روان کننده زیاد و خنک کننده در لوازم پرداخت کاری نباشد.

چسب نمد پودری محلول در حلال

خرید چسب نمد پرداخت کاری برای دوام دیسک های نمدی بسیار ضروری است. چسب نمد پرداخت کاری ساب پولیش با استحکام و کیفیت بیشتری نسبت به سایر چسب های معمول در بازار ارائه می گردد. از این محصول به طور خاص برای پولیش با ساینده های دانه ریز استفاده می شود. ویسکوزیته این چسب نمد به اندازه حلال اضافه شده به آن بستگی دارد. میزان چسبندگی به گرید چسب بستگی دارد و برای ساختن این چسب از مواد با نسبت های مختلف مخلوط شده تا غلظت های متفاوتی را ارائه دهد.

بهترین چسب نمد

برخی از چسب های نمد از مواد طبیعی و برخی دیگر از مواد مصنوعی ساخته می شوند. یک چسب نمد پولیش مصنوعی محلول در آب، می تواند چند منظوره تولید شده باشد و بر روی انواع سطوح کارایی داشته باشد. هنگامی که سطح شما نیاز به سایش زیادی دارد، از بهترین چسب نمد پرداخت کاری و ساینده های ساب پولیش استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که عملیات پرداخت کاری و صافکاری به خوبی انجام می شود.

طرز استفاده از چسب نمد

چسب نمد پرداخت کاری که انتخاب کرده اید را بر روی پد نمدی بمالید. قبل از اینکه نمد را با چسب آغشته کنید از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنید. حال ترکیبات ساینده را بر روی نمد پخش کنید تا کاملا سطح نمد را بپوشاند. به پد زمان دهید تا کاملا خشک شود حال می توانید از آن در پرداخت کاری استفاده کنید. برای خرید چسب نمد برند های ایرانی و خارجی می توانید به سایت ما سر بزنید. چسب نمد پولیش ایرانی در بازار با برند های خارجی رقابت می کند، شما می توانید چسب ایرانی را در بسته بندی و گریدهای مختلف تهیه کنید. قبل از استفاده از چسب نمد پولیش حتما به تمیزی پد توجه کنید تا در حین کار به مشکل بر نخورید. برخی از چسب ها محلول در آب هستند و برخی دیگر نیاز به حلال ندارند و غلظت مناسبی دارند.

چسب نمد پرداخت کاری

ویژگی چسب نمد پرداخت کاری چیست؟

ویژگی چسب نمد بر اساس سرعت خشک شدن به دو دسته تقسیم می شوند.

  • چسب نمد پرداخت کاری که زود خشک می شود، در معرض هوا و ظرف 30 دقیقه خشک و آماده استفاده است. شما می توانید پد نمدی را به یک لایه غلیظ از چسب آغشته کنید، سپس در مواد ساینده بزنید و اجازه دهید تا خشک شود. این چسب محکم می چسبد، ماندگاری بالایی دارد و می توان از آن برای در پولیش سنگین استفاده کرد. قیمت چسب نمد نسبت به محصول بعدی که قصد داریم معرفی کنیم کمی بالاتر است.
  • چسب نمد پولیش که هم برای دیسک های نمدی و هم به عنوان چسب عمومی استفاده می گردد. این فروش چسب نمد با این فرمولاسیون برای ترکیبات پولیش ریز استفاده می شود. روش کاربرد آن ساده است، سطح نمد به این چسب آغشته می شود و باید اجازه دهید تا چند ساعت خشک شود. البته با گرما و در دمای کمتر از 62 درجه سانتیگراد باید خشک شود. در مرحله دوم دوباره یک لایه از چسب باید بر روی سطح قبلی پوشیده شود سپس در ماده ساینده زده و کنار گذاشته می شود تا خشک شود. این چسب نسبت به چسب قبلی که معرفی شد کمی زمانبر است اما قیمت آن مقرون به صرفه می باشد.

قیمت چسب نمد

چسب پد پولیش نمدی

خرید چسب نمد برای پدهای نمدی لازم است چون از گرم شدن بیش از حد و سوختگی آن ها جلوگیری می کند. از دیسک های نمدی بسیار انعطاف پذیر و در عین حال مستحکم باید محافظت کرد، برای نگهداری باید از چسب نمد پرداخت کاری حتما استفاده کنید. زمانی که از چسب بر روی نمد استفاده می کنید می تواند درخشندگی بالایی را روی سطوح مختلف به شما ارائه دهد. سطوحی همچون کامپوزیت، چینی، فلزات و چوب که نیاز به جلا دارند. دیسک های نمدی منحصر به فرد باعث افزایش درخشندگی می شوند که این ویژگی را می توان با چسب نمد پولیش و ترکیبات پولیش دو چندان کرد.

خرید چسب نمد

ساب پولیش فروشگاه اینترنتی تخصصی تجهیزات پولیش، شما را در خرید چسب نمد پرداخت کاری راهنمایی می کند. مزایای این محصول، مقرون به صرفه بودن، کاربردی بودن در هنگام استفاده با ساینده ها، افزایش طول عمر پد پرداخت کاری، چسب پد را بسیار مستحکم می کند، صرفه جویی در هزینه ها، سرعت و زمان استفاده را نیز افزایش می دهد. پد نمدی را با برس آغشته به چسب نمد پرداخت کاری کنید، سپس بر روی ساینده ها بچرخانید و اجازه دهید تا 24 ساعت خشک شود یا زمان این فرایند را با استفاده از گرما و گردش هوا کاهش دهید. تمامی محصولات ما با اطلاعات مربوط به آن ها در سایت قرار داده شده است تا شما به راحتی بتوانید خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیش

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *