شناخت دستگاه پرداختکاری و انواع این دستگاه‌ها در صنعت پرداخت

دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز ساب پولیش
دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز ساب پولیش

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

شناخت دستگاه پرداختکاری و انواع آن در صنعت پرداخت ساب پولیش

دستگاه پرداختکاری، یکی از دستگاه‌هایی است که در صنعت پرداخت قطعات مختلف کارایی فراوانی دارد. امروزه محصولاتی که از کارخانه‌ها به بازار عرضه می‌شوند، دارای شکل ظاهری زیبا و درخشانی می‌‌باشند. این درخشندگی و زیبایی، نتیجه صاف و صیقلی شدن قطعات توسط لوازم پرداختکاری ساب پولیش است. این عملیات باید توسط دستگاه و تجهیزات مورد نیاز و ضروری آن انجام شود. در ادامه قصد داریم شما را با دستگاه پرداختکاری، انواع آن و هر آنچه مربوط به این دستگاه می‌شود، آشنا کرده و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم. با ما در بخش‌های بعدی همراه باشید.

مطالب مرتبط

دستگاه پرداختکاری چیست؟

به طور کلی دستگاه پرداختکاری، به دستگاهی گفته می‌شود که با استفاده از آن می‌توان قطعات مختلف را پرداخت و یا پولیش کرد. در واقع دستگاه پرداخت کاری، سطح اجسام گوناگون را با لوازم پرداخت کاری ساب پولیش صاف و صیقلی می‌کند. این دستگاه به تنهایی توانایی انجام چنین عملیاتی را ندارد و باید به وسیله تجهیزات خود این کار را انجام دهد. این دستگاه را با نام دیگری نیز در صنایع مختلف می‌شناسند و آن دستگاه گیلانس و یا دستگاه پولیش می‌باشد. دستگاه پرداختکاری گیلانس، در حقیقت با از بین بردن و حذف کردن خوردگی‌ها و ضایعاتی که در سطح محصولات و یا قطعات وجود دارد، ظاهر و شکل اجسام را براق، درخشان و صاف می‌کند. به طور کلی تمامی این عملیات باعث می‌شود تا کیفیت و ماندگاری محصولات مورد نظری که به بازار عرضه می‌شوند، افزایش یابد. این دستگاه دارای انواع بسیار متفاوتی نیز می‌باشد که در بخش بعدی با تمامی آن‌ها آشنا خواهیم شد.

دستگاه پرداختکاری موشکی

دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز ساب پولیش
دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز ساب پولیش

 

انواع دستگاه‌های پرداخت کاری شامل چه مواردی می‌شود؟

همان‌طور که بیان کردیم، دستگاه پرداختکاری دارای انواع گوناگونی است که هر یک از آن‌ها مشخصات و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. به طور کلی دستگاه پرداختکاری را به 4 مدل متفاوت تقسیم بندی می‌کنند. این 4 مدل دستگاه شامل دستگاه پرداختکاری موشکی ایستاده تک فاز، دستگاه پرداخت کاری موشکی ایستاده سه فاز، دستگاه پرداخت ویبره و در نهایت دستگاه پرداخت کاری خرطومی (پرتابل) شلنگی می‌باشد. به طور کلی انواع دستگاه‌های پرداختکاری به این 4 مدل خلاصه نمی‌شود. در واقع این دستگاه‌ها تنوع بسیار زیادی دارند.

دستگاه پرداخت طلا، دستگاه پرداخت آلومینیوم، دستگاه پرداخت کاری فلزات، دستگاه پرداخت کاری برنج، دستگاه پرداخت کاری نقره، دستگاه پرداخت چوب، دستگاه پرداخت کاری استیل، دستگاه پرداخت مس، دستگاه پرداخت کاری اتوماتیک و غیره از انواع دیگر این دستگاه‌ها می‌باشند. البته دستگاه پرداختکاری دست دوم و کار کرده نیز در بین این دستگاه‌ها وجود دارد. هر یک از این دستگاه‌های پولیش و یا پرداخت دارای مشخصات، ویژگی و کاربردهای بسیار گوناگونی هستند که در بخش‌های بعدی با برخی از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

بهترین دستگاه پرداخت کاری چیست؟

به طور کلی مدل‌های متنوع دستگاه پرداختکاری، هر یک دارای کاربرد و کارایی متنوعی نیز می‌باشند. در واقع دستگاه پرداختکاری برای هر یک از محصولات و یا قطعات، به صورت مختلف عمل می‌کند. به عنوان نمونه قطعه برنج و یا مس باید توسط دستگاه پرداخت کاری برنج و یا دستگاه پرداخت کاری مس، پولیش شوند. در واقع جهت پولیش و یا پرداخت هر قطعه باید دستگاه مخصوص و تجهیزات خاص و مورد نیاز آن وجود داشته باشد. به طور کلی می‌توان نتیجه گرفت که تمامی دستگاه‌های پرداخت کاری در دسته بهترین دستگاه‌ها قرار دارند و باید با توجه به عوامل مختلف برای قطعه مورد نظر انتخاب شوند.

از جمله عواملی که در انتخاب دستگاه پرداختکاری موثر است جنس قطعه و یا محصول مورد نظر، کیفیت قطعه، نوع برق مصرفی و مورد نیاز برای پرداخت کاری، نوع کاری که روی قطعه و یا محصول انجام می‌شود و بسیاری موارد دیگر می‌باشد. در حقیقت تمامی این عوامل، تعیین می‌کنند که چه قطعه و یا محصولی به وسیله کدام دستگاه و همچنین با استفاده از چه تجهیزاتی پرداخت و پولیش شود. البته بر اساس تجربه‌هایی که وجود دارد، افرادی که به صورت حرفه‌ای در صنعت پرداخت کاری در حال فعالیت می‌باشند و قطعات و یا محصولات زیادی را باید پرداخت کنند، دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز را بهترین دستگاه پرداخت می‌دانند. در نهایت زمانی که قطعات و یا اجسام گوناگون به وسیله دستگاه مخصوص پرداخت شوند کیفیت، ماندگاری و زیبایی آن‌ها افزایش می‌یابد.

دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز ساب پولیش

 

انواع مختلف دستگاه‌های پرداخت کاری موشکی در مرکز پخش ساب پولیش

در بخش‌های قبلی با انواع گوناگون دستگاه پرداختکاری آشنا شدیم. یکی از این نوع دستگاه‌ها، دستگاه پرداخت کاری موشکی ایستاده است. این دستگاه یکی از انواع پرکاربرد دستگاه‌های پرداخت کاری می‌باشد. این دستگاه در واقع از لحاظ فنی و کاربردی به دو نوع دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و دستگاه پرداخت کاری موشکی سه فاز دسته بندی می‌شود. هر یک از این دستگاه‌ها مشخصات و ویژگی‌های بسیار فراوانی دارند و در صنعت پرداختکاری بسیار پرکاربرد هستند.

به طور کلی توان‌های مختلفی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که از 500 وات آغاز می‌شود. قدرت و توان در این دستگاه موشکی، از 3 اسب بخار تا 5 اسب بخار قابل تغییر است و این توان و قدرت بستگی به نوع فاز دستگاه دارد. مقدار مصرف این دستگاه نیز تا 5 آمپر می‌باشد. این محصول در تمامی فروشگاه‌های معتبر عرضه شده و دارای گارانتی و یا ضمانت نامه یک ساله است. در ادامه با این دو نوع دستگاه پرداختکاری و همچنین دستگاه پرداخت خرطومی آشنا خواهیم شد.

دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز ساب پولیش

دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز ساب پولیش از اولین نوع دستگاه‌های پرداخت و پولیش در فروشگاه ساب می‌باشد. همان‌طور که از نام این دستگاه مشخص است، از نوع تک فاز می‌باشد. به طور کلی تک فاز بودن یک دستگاه پرداخت کاری به این معنا است که تنها به وسیله برق تک فاز شهری می‌تواند عملیات پرداخت را انجام دهد. البته در برخی موارد می‌توان از برق تک فاز صنعتی نیز برای این کار استفاده کرد. در واقع دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز ایستاده در بخش تولیدی و یا کارگاهی که دارای برق تک فاز است به درستی و به راحتی عملیات پرداخت را انجام می‌دهد. این دستگاه دارای مشخصات فراوانی نیز می‌باشد. یکی از مشخصات اصلی این دستگاه، دور موتور و یا توان آن است که پایین می‌باشد. اما در حقیقت پایین بودن دور موتور در این نوع دستگاه، به نشانه ضعیف بودن آن نمی‌باشد.

این دستگاه پرداخت کاری موشکی ساب پولیش، طرفداران خاص خود را دارد و در این صنعت بسیار پرکاربرد است. توان این دستگاه پرداختکاری در نهایت به 5.5 اسب بخار می‌رسد. دور موتور در دستگاه‌های تک فاز تنها در 2 دور انجام می‌شود. در دور اول، موتور این دستگاه 1500 دور در دقیقه کار می‌کند. ولی دور دوم این دستگاه، بسیار بالا و 3000 دور در دقیقه است. مقدار مصرف این دستگاه برابر با 4 کیلو وات و 3 آمپر در هر فاز می‌باشد. مقدار مصرف در این دستگاه نسبت به دستگاه سه فاز کمتر است. دستگاه پرداخت تک فاز مشخصات دیگری همچون وزن، قطر، ارتفاع و طول نیز دارد. این مشخصات به ترتیب شامل 100 کیلوگرم وزن، 32 میلی‌متر قطر شفت، 1000 میلی‌متر ارتفاع شفت و 1000 میلی‌متر نیز طول شفت می‌شود. به طور کلی وزن این دستگاه پرداختکاری سبز رنگ نسبت به نوع سه فاز، کمتر است. در ادامه با دستگاه پرداخت سه فاز نیز آشنا خواهیم شد.

دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز ساب پولیش

 

دستگاه پرداخت کاری موشکی سه فاز ساب پولیش

دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز ساب پولیش، یکی دیگر از انواع دستگاه‌های پرداخت کاری موشکی ایستاده می‌باشد. این دستگاه نیز با توجه به نام آن، دارای برق سه فاز است. در واقع منبع تغذیه این نوع دستگاه‌های پرداخت سه فاز، برق شهری و برق صنعتی می‌باشد. همان‌طور که در بخش قبلی بیان کردیم، دستگاه پرداختکاری تک فاز توان و دور موتور پایینی دارد. اما در دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز ساب پولیش، توان و دور موتور بسیار بالا است و در واقع قدرت بسیار زیادی نیز دارد. به همین منظور از این نوع دستگاه‌های پرداخت کاری سه فاز ساب پولیش ، اغلب در صنایع گوناگون استفاده می‌شود. توان موتور در دستگاه‌های پرداخت کاری سه فاز، برابر با 15 اسب بخار می‌باشد. البته به طور کلی در صورتی که این نوع دستگاه‌ها سفارش داده شوند، می‌توان آن‌ها را تا قدرت 25 اسب بخار نیز تولید کرد.

دور موتور در این گونه دستگاه‌ها در 2 دور می‌باشد. در دور اول موتور، 1500 دور در دقیقه کار خواهد کرد. ولی در دور دوم قدرت موتور بیشتر شده و به 3000 دور در دقیقه می‌رسد. مقدار مصرف این دستگاه پر قدرت پرداخت کاری 11 کیلو وات و 5 آمپر در هر فاز است. دستگاه پرداختکاری موشکی ایستاده سه فاز نیز مانند تک فاز، از مشخصات دیگری نیز برخوردار می‌باشد. طول شفت این دستگاه برابر با 1350 میلی‌متر و قطر آن نیز 35 میلی‌متر است. ارتفاع چنین دستگاه‌هایی به 1100 میلی‌متر می‌رسد. از نظر وزن دستگاه‌های پولیش سه فاز، نسبت به دیگر دستگاه‌های پولیش و پرداخت ساب پولیش سنگین‌تر می‌باشند و تا حدود 140 کیلوگرم وزن دارند. در واقع دستگاه پرداختکاری سه فاز سبز رنگ به دلیل سیم پیچی‌های بسیار زیادی که درون آن‌ها وجود دارد، از ابعاد بزرگ و وزن زیادی برخوردار می‌باشند. به همین منظور قیمت آن‌ها نیز نسبت به دیگر دستگاه‌های پرداخت کاری بالاتر است.

دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز

 

دستگاه پرداخت کاری خرطومی(پرتابل)

از دیگر انواع دستگاه پرداختکاری پرکاربرد همان گونه که بیان کردیم، دستگاه خرطومی پرتابل شلنگی است. دستگاه پولیش کاری خرطومی، یک دستگاه بسیار سبک و قابل حمل می‌باشد. این دستگاه پرداخت کاری کوچک دارای وزنی به اندازه 20 کیلوگرم است. به همین دلیل برای پرداختکاری محصولات و یا قطعاتی که نمی‌توان آن‌ها را جابه‌جا کرد، به فراوانی کاربرد دارد. در واقع در برخی مواقع پرداختکاری محصولات و یا اجسام کوچک را نمی‌توان با دستگاه‌های پرداخت بزرگ انجام داد. در این صورت نیاز است که از دستگاه‌های کوچک‌تر و قابل حمل استفاده کرد. این دستگاه نیز مانند دیگر دستگاه‌های پرداخت کاری، سبز رنگ است و دارای مشخصات برتری نیز می‌باشد.

از مشخصه‌های مهم دستگاه پرداخت خرطومی، تک فاز بودن برق ورودی آن است. به نسبت دیگر دستگاه‌های پرداخت کاری، این دستگاه توان و دور موتور کمتری نیز دارد. توان موتور این نوع دستگاه‌های پولیش کاری، 1.1 کیلو وات و مقدار مصرف آن‌ها در هر فاز برابر با 3 آمپر می‌باشد. دور موتور در دستگاه پرداخت خرطومی، تنها یک دور است. دور موتور این دستگاه 3000 دور در دقیقه می‌باشد. این دستگاه پرداختکاری کوچک، دارای یک شلنگ است که طول آن برابر با 2 متر می‌باشد. طول مناسب شلنگ این دستگاه، باعث می‌شود تا پرداختکاری فلزات و یا دیگر قطعات به راحتی انجام شود. ارتفاع دستگاه پولیش خرطومی پرتابل نیز به علت کوچک بودن آن، کم است و تا حدود 500 میلی‌متر می‌رسد.

دستگاه پرداختکاری موشکی ساب پولیش

 

کاربرد انواع دستگاه پرداختکاری موشکی ساب پولیش

به طور کلی با انواع دستگاه پرداختکاری ساب پولیش در این صنعت آشنا شدیم. با توجه به مطالبی که بیان کردیم، کاربرد اصلی و مهم تمامی دستگاه‌های پرداخت کاری و یا پولیش کاری را می‌توان صیقل دادن، درخشان کردن، صاف و براق کردن محصولات و یا قطعات مختلف دانست. در واقع هدف اصلی و کاربرد اولیه تمامی دستگاه‌های پرداخت کاری، زیبا کردن و زیبایی بخشیدن به محصولات گوناگون است. ولی کاربردهای دیگری نیز وجود دارد. از دیگر کارایی‌های این دستگاه‌های پرمصرف، افزایش و یا بالا بردن مقاومت و استحکام محصولات است. حذف و یا از بین بردن ضایعات، ساییدگی و تمامی خوردگی‌هایی که بر روی سطح محصولات وجود دارد نیز از دیگر کارایی‌های دستگاه‌های پولیش می‌باشد. اکسید زدایی را از دیگر کاربردهای دستگاه پرداختکاری به حساب می‌آورند.

از کارایی دیگر این ابزار می‌توان به افزایش سطح مقاومت الکتریکی نیز اشاره کرد. در واقع تمامی این کاربردها بر روی محصولات و یا قطعات بسیار گوناگون مانند طلا، مس، استیل، آلومینیوم، برنج، نقره، آهن، قطعات چوبی، اجسام سنگی و بسیاری از قطعات دیگر انجام می‌شود. با توجه به تنوع در پرداختکاری محصولات گوناگون، می‌توانیم موارد مصرف آن‌ها را در صنایع مختلف مانند خودروسازی، طلا سازی، رزین سازی، فرزکاری، تراشکاری، موتور سازی، قالب سازی و ساخت انواع ابزارآلات نام ببریم. به طور کلی می‌توان نتیجه گرفت که هر دستگاه پرداخت کاری با استفاده از تجهیزات مخصوص خود، به راحتی میتواند باعث درخشندگی و براقیت یک محصول و یا قطعه ‌شود. در واقع در این بین نوع استفاده و نحوه درست استفاده کردن از دستگاه‌ها اهمیت فراوانی دارد.

نحوه استفاده از دستگاه پرداخت کاری موشکی ایستاده ساب پولیش

دستگاه پرداختکاری موشکی ساب پولیش به طور کلی با توجه به ابعاد و اندازه آن، در مصارف صنعتی بسیار پرکاربرد و پرطرفدار است. جهت استفاده از این نوع دستگاه در ابتدا باید نوع برق آن را مشخص کنیم. سپس با توجه به تک فاز و یا سه فاز بودن آن می‌توان دستگاه را در مکان مورد نظر قرار داد و آن را به برق متصل کرد. کلیدی که روی دستگاه تعبیه شده است، در واقع کلید روشن و خاموش دستگاه می‌باشد. با زدن این کلید، دستگاه روشن شده و می‌توان با استفاده از سایر تجهیزات پرداختکاری، کار پرداخت را روی محصول مورد نظر انجام داد.

اختلاف قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی

قیمت هر محصول و یا لوازم پرداختکاری، در واقع اولین موضوعی است که ذهن خریداران را به خود مشغول می‌کند. قیمت و مشخصات دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز، قیمت دستگاه پرداخت کاری برنج، قیمت دستگاه پرداختکاری نقره، قیمت دستگاه گیلانس و غیره نیز در این صنعت سوالاتی است که در ذهن تمام مشتریان و خریداران وجود دارد. به طور کلی می‌توان بیان کرد قیمت این دستگاه‌ها با توجه به عوامل مختلف به صورت  یکسان نبوده است و همیشه اختلاف قیمت بین دستگاه‌های پرداخت کاری موشکی وجود دارد.

در واقع عوامل وجود این اختلاف قیمت، تفاوت‌هایی است که بین دستگاه پرداختکاری تک فاز و دستگاه پرداخت کاری سه فاز وجود دارد. ابعاد دستگاه پرداخت سه فاز، وزن آن، مقدار سیم پیچی درون دستگاه، قدرت و توان موتور و غیره عوامل ایجاد کننده اختلاف قیمت بین آن‌ها می‌باشد. این اختلاف قیمت نیز در حدود 1 میلیون تومان است. قیمت دستگاه پرداختکاری دست دوم نیز به همین صورت است. در واقع چنین دستگاه‌هایی به دلیل گذراندن عمر مفید خود، دارای قیمت کمتر و ارزان‌تری نسبت به دیگر دستگاه‌های جدید می‌باشند.

قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی

 

نکاتی در مورد خرید دستگاه پرداخت گیلانس

دستگاه پرداخت گیلانس، یکی از انواع بسیار مهم و کاربردی دستگاه پرداختکاری می‌باشد. این دستگاه در پرداخت فلزات، بسیار پرطرفدار و پرکاربرد است. در واقع این نوع دستگاه در توان و اندازه‌های مختلف و همچنین برندهای گوناگون تولید و به بازار عرضه می‌شود. به همین منظور در زمان خرید این دستگاه باید نکاتی را نیز رعایت کرد و آن‌ها را در نظر گرفت. از جمله این نکات عملکرد و کارکرد مناسب و درست دستگاه، مصرف انرژی کم، توان قدرتی بالا، وزن مناسب و ایده‌آل، ایمنی زیاد، داشتن کارت گارانتی، مقاومت بالا، اندازه مناسب و استاندارد، کابل بلند و غیره می‌باشد.

قیمت دستگاه پرداختکاری برنج

 

تعمیر دستگاه پرداختکاری موشکی به چه صورت انجام می‌شود؟

در واقع هر نوع لوازم پرداختکاری مانند دستگاه پرداختکاری موشکی ساب پولیش ممکن است بر اثر هر عاملی خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. همان گونه که می‌دانید دستگاه پرداخت موشکی ایستاده دارای دو نوع است و تعمیر هر نوع آن متفاوت است. به طور کلی دستگاه پرداختکاری موشکی ایستاده در صورت خرابی، با یک تعمیر سطحی به راحتی درست شده و کار می‌کند. به همین منظور دستگاه پرداخت کاری موشکی تک فاز احتیاج به نگهداری خاصی نیز ندارد. این دستگاه از دسته مدل‌هایی است که در صورت خرابی و آسیب، به آسانی تعمیر شده و هزینه آن نیز قابل قبول و کم می‌باشد. ولی دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز، با توجه به مدل آن باید توسط یک کارشناس و متخصص تعمیر شود. هزینه تعمیر و نگهداری از این نوع دستگاه نیز بسیار بالاتر از نوع تک فاز است.

نمایندگی فروش دستگاه پرداختکاری موشکی و مرکز پخش آن

دستگاه پرداختکاری یکی از ابزارهای بسیار مهم در صنایع گوناگون است که در برندهای مختلف و در فروشگاه‌های متفاوت تولید می‌‌شود. لوازم پرداخت کاری و ملزومات پرداختکاری ساب پولیش، تولید کننده انواع دستگاه پرداخت کاری موشکی و واکس پرداخت کاری و همچنین انواع گیلانس پرداخت کاری است. لازم به ذکر می‌باشد که فروشگاه ساب پولیش دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و همچنین دستگاه پرداختکاری سه فاز را با برند ساب پولیش تولید و عرضه می‌نماید. فروش دستگاه پرداخت کاری تک فاز، سه فاز، غلتک، سیاه قلم، فروش منظمات پرداختکاری، فرچه کنفی، چسب، آب چسب، زیر نواری، نمد، مواد آنتیک نیز در فروشگاه ساب پولیش انجام می‌شود. در واقع نمایندگی فروش و مرکز پخش ساب پولیش در ایران توانسته است بهترین دستگاه‌ها و لوازم پرداختکاری ساب پولیش را تولید و در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

نمایندگی فروش دستگاه پرداختکاری موشکی

 

لوازم و ملزومات گوناگون و مورد نیاز در صنعت پرداختکاری و نمایندگی فروش ساب پولیش

در صنعت پرداخت کاری ساب پولیش علاوه بر دستگاه پرداختکاری، تجهیزات دیگری نیز باید وجود داشته باشد تا عملیات پرداخت به خوبی انجام شود. انواع لوازم پرداختکاری ساب پولیش، واکس پرداخت کاری ساب، گیلانس، فرچه کنفی و سیمی، خمیر پولیش، صابون گیلانس، اسکاچ، سنباده، چسب، محلول آب چسب، زیر نواری و غیره از جمله تجهیزات و ابزارهای ضروری و مورد نیاز در پرداخت کاری می‌باشد. وجود هر یک از لوازم پرداخت کاری ساب پولیش در این صنعت واجب و ضروری است.

تفاوت فرچه پرداخت کاری و گیلانس پرداختکاری در چیست؟

به طور کلی فرچه و گیلانس دو نوع لوازم پرداخت در صنعت پرداختکاری ساب پولیش می‌باشند و به کمک دستگاه پرداختکاری، عملیات پرداخت و یا پولیش را انجام می‌دهند. برخی بر این نظر و یا باور هستند که بین این دو نوع ابزار تفاوتی وجود ندارد و هر دو یک نوع وسیله می‌باشند. در واقع گیلانس‌ها به نوعی یک فرچه هستند ولی از لحاظ کارکرد و انواع با فرچه پرداختکاری متفاوت است. گیلانس‌ها در انواع مختلف کتان، لی، کنفی، پشمی، کرکی، هزارلا و پشمی انگشتی وجود دارند. ولی فرچه دارای دو نوع فرچه کنفی و سیمی تولید می‌شود. از نظر رنگ نیز این دو نوع ابزار با یکدیگر متفاوت می‌باشند. به طور کلی گیلانس دارای تنوع بیشتری نسبت به فرچه پرداختکاری است.

استعلام قیمت گیلانس پرداخت کاری به چه صورت می‌باشد؟

همان‌طور که در بخش‌های قبلی بیان کردیم، یکی از لوازم پرداختکاری مورد نیاز در دستگاه پرداختکاری، گیلانس می‌باشد. گیلانس پرداخت کاری نیز با توجه به تنوعی که در متریال، جنس، رنگ و ابعاد دارد، دارای قیمت متفاوتی نیز است. در واقع تمامی این موارد بیان شده در قیمت گیلانس پرداخت کاری تاثیرگذار می‌باشند. علاوه بر این موارد و یا عوامل، برند تولیدی و نوسانات بازار نیز در استعلام قیمت گیلانس تاثیرگذار خواهد بود. البته نمایندگی فروش ساب پولیش با توجه به تمامی این موارد، قیمت گیلانس پرداخت کاری را به صورت ثابت قرار داده است و آن را با یک قیمت مشخص و تعیین شده در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. به طور کلی یکی از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین و نمایندگی فروش ساب پولیش، مشتری مداری و سوددهی برای مشتریان است.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیش

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *