از این که مجموعه ساب پولیش اولین دارنده دارای نماد اعتماد و ساماندهی و جواز کسب و کار های مجازی بین فروشندگان لوازم پرداختکاری را برای خرید خود انتخاب نموده اید سپاسگذاریم،در ادامه به قوانین و مقررات خواهیم پرداخت و به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

لطفا قوانین و شرایط استفاده ذکر شده در این متن را پیش ازخرید کالا از سایت با دقت مطالعه فرمایید . استفاده از وب‌ سایت، عضویت و ایجاد اشتراک در وب‌ سایت و یا انتخاب گزینه‌ی موافقت با شرایط استفاده به این معناست که شما قوانین و مقررات استفاده و خط مشی‌های مربوط به حریم خصوصی در ساب پولیش را متوجه شده و پذیرفته‌ اید. در صورت عدم موافقت با این شرایط حق استفاده از وب‌ سایت ، اپلیکیشن تلفن همراه و سایر خدمات از ساب پولیش از شما سلب می‌شود. این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران اداره می‌شود و تبادل هرگونه محتوای مجرمانه، خلاف شئونات اخلاقی، عرفی، حقوق بشر و مقررات جمهوری اسلامی ایران منجر به لغو دسترسی و مسدود شدن حساب کاربری فرد خاطی می‌گردد.
• ساب پولیش حق بررسی، خواندن، تغییر و حذف تمام محتواهای بارگذاری شده روی سایت را به منظور جلوگیری از تقلب، فحاشی ، رفتار غیر حرفه ای، فعالیت غیر مجاز و سایر موارد را دارد.
• ساب پولیش حق برخورد با خاطیان و متخلفین را از طریق مسدودی موقت ، دایمی ، ارجاع به مراجع ذیصلاح قانونی و سایر روشها را برای خود محفوظ میدارد.
• هرگونه برخورد غیر حرفه ای ،  فحاشی  و اخلال در قوانین سایت تخلف محسوب شده  و ساب پولیش حق برخورد را برای خود محفوظ میدارد.
• کاربران باید به قوانین و مقررات سایت در قسمت های مختلف سایت توجه کرده و ابهامات را از طریق ایمیل و پشتیبانی آنلاین سایت برطرف کنند. عدم اطلاع از قوانین به معنای مستثنی شدن از قوانین نمی باشد.
• ساب پولیش مجاز به احراز هویت کامل کاربران با اقداماتی از قبیل احراز هویت از طریق کارت ملی ، پیامک و ... میباشد.
• ثبت نام در سایت به منزله پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد و نا آگاهی از قوانین سایت به منزله تبرئه و مستثنی شدن از قوانین نمی باشد.
• طبق بند دال ماده 7 قوانین ضد پولشویی بانک مرکزی ساب پولیش ملزم به احراز هویت کاربران در هنگام درخواست واریز به حساب بانکی می باشد.
https://www.cbi.ir/simplelist/8114.aspx
استفاده از لوگو، نام و مارک تجاری ساب پولیش و هر گونه منسوب کردن و استفاده از نام و شهرت ساب پولیش بدون کسب اجازه نامه کتبی از ساب پولیش ممنوع می باشد و عواقب استفاده به عهده فرد خاطی می باشد. ضمنا ساب پولیش حق استیفای حقوق ضایع شده خود را در مراجع ذیصلاح برای خود محفوظ می دارد.
همچنین در صورت شکایت و اقدامات حقوقی بر علیه  ساب پولیش، این مجموعه حق دفاع و اعاده حیثیت و جبران هزینه های دادرسی و سایر هزینه های مرتبط را برای خود محفوظ میدارد.

استرداد وجه و مرجوعی کالا:

در صورتی که کالایی را انتخاب و خرید نمایید و سپس متوجه انتخاب اشتباه آن کالا شوید و یا به گونه ای باشد که آن کالا قابل مصرف برای استفاده شما نباشد میتوانید آن کالا را تا 24 ساعت پس از خرید مرجوع نمایید و مبلغ کالا را دریافت نمایید.

  • کالای مربوطه نباید استفاده شده باشد و یا در صورتی که دارای پلمپ میباشد نباید پلمپ آن باز شده باشد.
  • دستگاه های برقی شامل این استرداد وجه نمیباشد و کلا قابل مرجوع نیستند.
  • هزینه ایاب و ذهاب و برگشت کالا تا درب فروشگاه به عهده خریدار میباشد.
  • در صورتی که مبلغ کالا به صورت اشتباهی در سایت درج شده باشد (ریال به جای تومان و یا با صفر کمتر) ساب پولیش مجاز به بازگرداندن وجه واریزی به حساب مشتری میباشد و کالای فوق با آن مبلغ قابل فروش نیست.

مدت زمان تحویل کالا:

برای کالاهای غیر سفارشی به صورت روزانه ارسال میشود و در صورتی که کالا سفارشی بوده و میبایست تولید شود با توجه به مدت زمان قید شده در فاکتور اعمال میشود.

خدمات در ساب پولیش:

با توجه به اینکه ساب پولیش فروشنده لوازم و تجهیزات پرداختکاری میباشد در همین راستا و برای رفاه حال خریداران گرامی خدمات مشاوره ای رایگان به صورت تلفنی برای خریداران مهیا میباشد.

ساعات پاسخگویی:

روزهای کاری از ساعت 9صبح الی 18 بعد از ظهر و پنج شنبه ها 9 صیح الی 13 میباشد.

نحوه پرداخت وجه:

هم از طریق درگاه پرداختی که داخل سابت میباشد قابل انجام است و هم از طریق  انتقال وجه کارت به کارت با شماره بانکی که در فاکتور های فروش به نام علی امیری میباشد.

شیوه حمل:

بعد از واریز وجه و تایید آن توسط ساب پولیش ارسال کالا از طریق باربری،تیپاکس،پست،الو پیک،اسنپ و به صورت انتخاب خریدار کالای خریداری شده با هزینه خریدار ارسال میگردد.

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش:

کالاهای دارای گارانتی است به صورتی که داخل برگه گارانتی آن کالا ذکر شده است قابل پشتیبانی میباشد.

شرایط گارانتی محصولات:

دستگاه های پرداخت کاری ساب پولیش با توجه به موارد زیر دارای شش ماه گارانتی از زمان خرید میباشند.

  • گارانتی فوق برای شفت و خرابی بلبرینگ در طول این مدت میباشد.
  • سیم پیچی و سوختگی دارای گارانتی نمیباشد.
  • عدم تسویه مبلغ فاکتور باعث ابطال گارانتی گردیده و ساب پولیش هیچ گونه مسئولیتی در قبال این محصول نخواهد داشت.
  • بازشدن دستگاه و تعمیر توسط خریدار و تعمیر کار آن باعث ابطال گارانتی میگردد.
  • برگه گارانتی و سریال خوانا و همچنین پلاک دستگاه برای فعال بودن گارانتی الزامیست.
  • در صورت صدمه دیدن در باربری و یا ارسال آن ، خسارت آن با خریدار میباشد.

حریم شخصی:

لازم به ذکر میباشد که سایت ساب پولیش از امنیت بالایی برخوردار میباشد و توسط تیم پشتیبانی قوی برخوردار است و این اطمینان به خریداران گرامی داده میشود که تمامی اطلاعات شخصی و حریم شخصی آنها نیز محفوظ میباشد.

نحوه ثبت شکایت:

در صورتی که خریداران گرامی از کالایی شکایت داشته و رضایت کافی از آن محصول را نداشته باشند میتوانند از طریق تلفن های ذکر شده در سایت با مدیریت مجموعه ارتباط گرفته تا مشکل خود را برطرف نمایند.