1-کیفیت برتر لوازم پرداخت کاری-دستگاه پرداخت کاری و واکس پرداخت کاری ساب پولیش در چیست؟

لوازم پرداخت کاری فروشگاه ساب پولیش
لوازم پرداخت کاری فروشگاه ساب پولیش

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

پرداخت کاری و پولیش هر دو فرآیند رایج در صنعت تولید هستند که به عنوان فرآیند تکمیلی استفاده می شوند. دو فرآیند تا حدودی مشابه هستند ولی دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. پرداختکاری یک فرآیند تکمیل کننده است که در آن دستگاه پرداخت برای صاف کردن سطح و حذف برجستگی ها استفاده می شود.

دستگاه پرداخت کاری استیل

فرآیند صاف کردن سطوحی همچون چوب، فلز و کامپوزیت که در آن لوازم پرداخت کاری برای به دست آوردن یک سطح کاملا صیقلی بکار می رود. پولیش برای ایجاد درخشندگی سطح صیقلی انجام می شود. هر دو فرآیند نیاز به ابزارهایی از جمله دستگاه پرداختکاری، لوازم پرداخت، گیلانس پولیش، سنباده نواری و پولیش واکس و واکس پرداخت کاری دارند. برای اطلاع از قیمت و خرید بهترین لوازم پرداخت کاری به فروشگاه آنلاین ساب پولیش مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

پولیش و پرداخت چیست؟

پرداخت کاری فرآیندی است که از دانه های ساینده (ذرات سخت کوچک) برای حذف ناهمواری های سطح یا قطعه استفاده می کند. انواع و مواد مختلفی از دانه های ساینده در پولیش استفاده می شوند، اما با انتخاب دانه های ساینده می توان دقت آن را بر حسب میکرومتر بر روی شی مورد پرداخت محاسبه کرد. مواد مورد نظر عموما فلزات، چوب، شیشه، مواد کریستالی، رزین، پلاستیک، قطعات و قالب هایی هستند که با دقت بالا نیاز به پرداختکاری دارند.

تفاوت پرداخت کاری و پولیش
تفاوت پرداخت کاری و پولیش در ساب پولیش

مراحل پرداختکاری توسط لوازم پرداخت کاری

پرداخت کاری به سه روش پرداخت خشن، پرداخت نرم و پرداخت آینه ای تقسیم می شود. پرداخت کاری در چهار مرحله انجام می شود تا به سطح آینه ای برسد و به لوازم پرداخت کاری و دستگاه پرداختکاری، پولیش واکس و گیلانس پولیش نیاز است. این چهار مرحله عبارتند از:

  1. پایه: برای پوشش زیر، از سنباده زنی با مواد ساینده درشت برای حذف ناهمواری های بزرگ و مواد خارجی روی سطح استفاده می شود. زیرسازی فرآیند بسیار مهمی در پرداخت کاری است و روی پرداخت نهایی تاثیر گذار است. یک پودر ساینده درشت را برای پرداخت انتخاب کنید، اعداد با توجه به اندازه دانه های ساینده تخصیص داده می شوند.
مراحل پرداخت کاری
مراحل پرداخت کاری در ساب پولیش
  1. صاف کردن: این فرایند از مواد ساینده ریزتری نسبت به حالت پایه استفاده می کند تا سطح را هموارتر کند. اگر سطح و قطعه صاف باشد، این روند چندان دشوار نخواهد بود و به دلیل استفاده از مواد ساینده سطح تقریبا صافی به دست می آید.
  2. پرداخت: فرآیندی است که سطح صاف را براق می کند و سطح محصول را حتی زیباتر نشان می دهد. روش های پرداخت کاری وجود دارند که عمدا سطح را خراش می دهند مانند پرداخت کاری ارتعاشی و لرزشی که قبل از آینه ای شدن لازم می باشد.
  3. صیقلی یا آینه ای: فرآیندی که به سطح و محصول درخششی شبیه آینه می دهد. صیقل دادن با مایع ساینده طی عملیات تدریجی و دقیق باعث ایجاد سطح براق می شود. در این مرحله از گیلانس پولیش مایع ساینده و پولیش واکس نیز برای جلا دادن استفاده می گردد.

لوازم پرداخت کاری و ملزومات آن چیست؟

پرداخت کاری به سه صورت دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در صنایع مختلف استفاده می شود. معمولا برای قطعات بسیار پیچیده و ظریف عملیات دستی و برای سطوح صاف از عملیات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بسته به نوع سطح و قطعه استفاده می گردد.

لوازم پرداخت کاری و ملزومات پرداختکاری
لوازم پرداخت کاری و ملزومات پرداختکاری در ساب پولیش

پد های پرداخت کاری و انواع لوازم مصرفی دستگاه پرداخت کاری

لوازم پرداخت کاری اجزاء کوچک و بزرگ بسیاری دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. چرخ بافینگ از ملزوماتی است که نقش عمده ای در پولیش سطوح دارد و از مواد مختلفی ساخته می شود. گیلانس پولیش از الیاف پارچه، پشم، پنبه، اکسید آلومینیوم، کاربید سیلیکون ساخته می شود که با دانه های ساینده عملیات بافینگ را بهتر انجام می دهد. برای ملاحظه قیمت نمد پرداخت کاری به سایت ساب پولیش مراجعه کنید.

خرید لوازم پرداخت کاری از جمله صابون پرداختکاری و پولیش واکس

علاوه بر پدهای پرداخت کاری، صابون پرداختکاری از دیگر موادی است که در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. صابون پولیش خاصیتی دارد که به سطح و دیواره ها می چسبد و سطح را آبگریز و مقاوم در برابر آلودگی می کند. زمان مناسب برای استفاده از صابون پولیش در حین بافینگ است تا یک لایه بر روی سطح اعمال کند. صابون پرداخت کاری برای قطعات کروم، فولاد ضد زنگ، مس و آلومینیوم استفاده می شود. چون حاوی یک ساینده ملایم است برای پاک کردن سر اگزوز گزینه کم هزینه و مناسبی است. صابون پولیش بر پایه آب است و فقط با یک اسفنج خیس کافی است به صابون کشیده و به آرامی سطح فلز را تمیز و در عرض چند ثانیه درخشان کنید.

صابون پرداختکاری و پولیش واکس
صابون پرداختکاری و پولیش واکس فروشگاه ساب پولیش

پولیش اگر توسط واکس محافظت نشود، مدت زمان خیلی کوتاه تری دوام می آورد. واکس بدنه خودرو اگر بر روی رنگ ماشین پولیش نشده اعمال شود درخشندگی را نشان نمی دهد. خودرو را با آب و صابون بشویید، بعد از خشک شدن بر روی خودروی خود پولیش بزنید تا علائم سطحی و تیرگی از بین برود. دوباره ماشین را بشوید و صبر کنید تا خشک شود سپس واکس پولیش ساب پولیش را استفاده کنید تا پرداختکاری ماشین تمام شود. لوازم پرداخت کاری ساب پولیش با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت آنلاین در سایت ارائه می گردد.

فروش انواع لوازم پرداخت کاری و ملزومات مورد نیاز این صنعت

لوازم پرداخت کاری تنوع بسیار بالایی دارد و برای هر جزء از کار نیاز به ابزار مخصوص به خود می باشد. عملیات پرداخت کاری نیاز به دقت داشته و روش های پرداخت مختلف بسته به مواد مورد استفاده، وجود دارد.

لوازم پرداخت کاری و ملزومات پولیش
لوازم پرداخت کاری و ملزومات پولیش فروشگاه اینترنتی ساب پولیش

دستگاه های پرداخت کاری

پرداختکاری یا بافینگ برای از بین بردن خراش ها، اکسیدها و روکش ها از مواد فولادی گرفته تا کامپوزیت مورد استفاده است. در صنایع خودرو سازی، موتور سیکلت و دوچرخه سازی و ساخت قایق پولیش نقش عمده ای دارد. همچنین در صنعت ساخت و ساز، پرداخت فلزات، صنعت طلا سازی، سنگ های قیمتی و در فرآیند صاف کردن ظروف و لوازم خانگی بکار می رود. پولیش در صنایع مهندسی هوافضا و خودرو نقش اساسی داشته و یک تکنولوژی فوق العاده و ضروری برای بدست آوردن سطح صاف و درخشنده است. در ادامه به بررسی دستگاه های پرداخت می پردازیم:

دستگاه پرداخت کاری موشکی

دستگاه پرداختکاری موشکی صیقل دهنده فلزات است که به صورت تخصصی فلزاتی همچون آلومینیوم، آلیاژها، برنج، مس، فولاد ضد زنگ را پرداخت می کند. این دستگاه دارای دو نوع تک فاز و سه فاز، پایه دار و بدون پایه می باشد. دستگاه پرداخت کاری موشکی تک فاز با برق ولتاژ خانگی نیز کار می کند اما نوع سه فاز آن نیاز به برق صنعتی دارد. برای خرید دستگاه پرداخت کاری موشکی به سایت ساب پولیش مراجعه کنید.

دستگاه پرداخت کاری موشکی
دستگاه پرداخت کاری موشکی ساب پولیش

دستگاه پرداخت کاری سه فاز موشکی

دستگاه پرداخت کاری موشکی سه فاز در واقع دستگاه پولیش صنعتی است که ایده آل برای محیط های حرفه ای می باشد. این ابزار به دلیل داشتن بلبرینگ های بزرگ و با کیفیت عملکرد بسیار روان دارد. نوع سه فاز آن دارای دو دور با سرعت های 1500 و 3000 می باشد. قیمت دستگاه پرداخت کاری موشکی تک فاز از دستگاه پرداخت کاری سه فاز موشکی کمتر می باشد و هزینه لوازم پرداخت کاری دستگاه سه فاز موشکی بالاتر است.

پایه دستگاه پرداخت کاری سه فاز موشکی
پایه دستگاه پرداخت کاری سه فاز موشکی فروشگاه ساب پولیش

پرداخت کاری با  دستگاه پرداختکاری پرتابل

در روش بافینگ ماده ساینده با استفاده از پدهای پولیش سطح را صیقل می دهند. این روش عمدتا در روش پرداخت آینه ای برای خودروها انجام می شود و حتی مواد سخت را نیز جلا می دهد. در روش بافینگ از آنجا که از دستگاه پرداخت کاری کوچک استفاده می شود این ابزارها می توانند پرتابل و سبک باشند.

دستگاه پرداخت کاری خرطومی (پرتابل)

دستگاه پرداخت کاری خرطومی (پرتابل) برای قطعات و سطوحی که قابل جابجایی نیستند یا دسترسی به آن مکان سخت باشد، بسیار مناسب است. قیمت دستگاه پرداخت کاری خرطومی پرتابل مقرون به صرفه بوده و کاربردهای مختلفی دارد. لوازم پرداخت کاری ساب پولیش هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که همراه با قیمت آن ها در سایت ذکر شده اند.

دستگاه الکتروپولیش

پرداختکاری به روش الکتروپولیش روشی برای براق کردن سطوح و قطعات با عبور جریان الکتریکی از مایع الکترو پولیش است. این روش در جاهایی استفاده می شود که دیگر روش های پرداخت کاری جواب ندهد و با ذوب کردن و تراشیدن، عمل براق شدن انجام شود. اگر چه برای فولاد ضد زنگ و آلومینیوم و استیل مناسب است، اما معایبی مانند محدودیت فلزات و هزینه بالا نیز دارد.

 

معرفی لوازم پرداخت کاری
معرفی لوازم پرداخت کاری در ساب پولیش

پرداخت دستی بدون استفاده از ماشین

پروسه پرداخت همیشه دستگاه ها، تجهیزات و ماشین آلات پرداخت کاری صنعتی و را در ذهن تداعی می کند البته نه در زمانی که نیاز به دقت فراوان است. ف

رایند پرداخت در زندگی روزمره ما نیز وجود دارد مثلا هنگامی که با سنگ فرز یک چاقو را تیز می کنید یا با سنباده زنی سطحی را صاف می کنیم. استفاده از فرچه پرداخت کاری برای تمیز کردن سطوح، فرچه های فلزی یا فرچه کنفی که بسته به نوع سطح از آن ها استفاده می کنیم.

پرداختکاری با کاغذ سنباده و سنباده نواری یک مورد کاملا آشنا برای کسانی است که کارهای دستی انجام می دهند. شاید برای شما سوال است مواد سنباده چیست و کاغذ سنباده چگونه ساخته می شود؟ سنباده ها معمولا از مواد ساینده ساخته می شوند با توجه به نوع کار، درشتی ماده ساینده شماره گذاری می شود، درجه 100 بسیار درشت است و اعداد بالای 400 ریز هستند.

پرداخت کاری دستی و DIY
پرداخت کاری دستی و DIY لوازم پرداخت کاری ساب پولیش

لوازم یدکی و بلبرینگ دستگاه های پرداخت کاری سه فاز و تک فاز

بلبرینگ دستگاه پرداخت کاری سه فاز، بلبرینگ دستگاه پرداخت کاری تک فاز، شاسی استارت دستگاه پرداخت کاری تک فاز، خازن استارت دستگاه پرداخت کاری تک فاز، پروانه خنک کننده ابزار پرداخت کاری سه فاز 20 اسب از جمله لوازم یدکی و قطعات دستگاه های پرداخت هستند. تسمه و دوک مخروطی از جمله قطعات و لوازم جانبی دستگاه پرداخت کاری موشکی تک فاز و سه فاز می باشند. بلبرینگ بخش مهمی از ماشین آلات پرداخت است، عملکرد اصلی چرخش مکانیکی، کاهش اصطکاک در فرآیند پرداخت کاری و اطمینان از دقت دستگاه را تامین می کند. ساب پولیش مجموعه کاملی از لوازم یدکی و محصولات جانبی برای کل فرایند پرداختکاری را پوشش می دهد. بلبرینگ های حلقه داخلی، خارجی و غلتک دستگاه بدون مرکز را پشتیبانی می کند.

بلبرینگ دستگاه پرداخت کاری تک فاز و 3 فاز
بلبرینگ دستگاه پرداخت کاری تک فاز و 3 فاز لوازم پرداختکاری ساب پولیش

شاسی استارت، خازن استارت دستگاه پرداخت کاری تک فاز

دستگاه های پرداخت کاری از لحاظ فنی دارای دو دسته تک فاز و سه فاز هستند. توان موتور هر کدام بین 4 تا 20 اسب بخار است و بسته به نوع کاربرد امکان سفارشی سازی این ابزار آلات نیز وجود دارد. شاسی استارت دستگاه پرداخت کاری تک فاز، تک کنتاکت دارای کنترل کننده دستی مدار، برای دستگاه های پرداخت موشکی تک فاز استفاده می شود. این شاسی دارای انواع مختلفی است که می توان برای دستگاه های مختلف پولیش استفاده شوند. خازن استارت دستگاه پرداخت کاری تک فاز قطعه مصرفی ایده آل برای موتورهای تک فاز، مانند دستگاه های پرداختکاری موشکی می باشد.

فن یا پروانه خنک کننده دستگاه پولیش سه فاز 20 اسب

لوازم پرداخت کاری و تجهیزات یدکی دستگاه های سه فاز از جنس آهن، آلومینیوم و پلی اتیلن در بازار موجود می باشد. پروانه خنک کننده دستگاه پرداختکاری سه فاز قدرت و خنک کنندگی بالایی دارد. این خنک کننده برای دستگاه پولیش 3 فاز با حداقل صدا و حداکثر خنک کنندگی با توان 20 اسب طراحی شده است. فن خنک کننده سه فاز با توان 20 اسب بخار برای دستیابی راندمان انرژی بالا و لرزش کم طراحی شده است. از ویژگی های آن می توان به نویز کم، لرزش پایین، راندمان بالا اشاره کرد.

 

شاسی استارت و خازن استارت دستگاه پرداخت تک فاز
شاسی استارت و خازن استارت دستگاه پرداخت تک فاز ساب پولیش

دسته بندی محصولات لوازم پرداخت کاری ساب پولیش

لوازم پرداخت کاری علاوه بر دستگاه های رایج که معرفی کردیم مواد و ابزار آلاتی هستند که در این حرفه استفاده می شود. شما برای اطلاعات بیشتر می توانید دسته بندی محصولات فروشگاه ساب پولیش را مطالعه کنید. لوازم پرداختکاری ساب پولیش از تولید کنندگان داخلی و خارجی در دسته بندی محصولات سایت قرار دارد. ساب پولیش تولید کننده گیلانس پرداختکاری با کیفیت و وارد کننده نمد ترک و پدهای پولیش خارجی می باشد.

ترکیبات پولیش

ترکیبات پولیش، ترکیبات ساینده ای هستند که از پودر پولیش مخلوط شده با واکس ها و روغن ها تشکیل شده اند. آن ها در صنایع مختلف برای صاف کردن فلزات و پوشش های سطح به صورت حرفه ای استفاده می شوند. ترکیبات پولیش به سه دسته اصلی پودر سنگ ها، واسطه ها و ترکیبات درخشان کننده و جلادهنده ها تقسیم می شوند. از آنجایی که عملکرد متفاوتی دارند، ترکیبات پولیش به اشکال مختلفی وجود دارند و از بسیار درشت تا ریز متغیر هستند. بسته به کاربرد و میزان هموارسازی که باید انجام شود، می توانید از ترکیبات مختلف در طول فرایند پرداختکاری برای رفع عیوب و دستیابی به نتایج دلخواه استفاده کنید.

پکیج لوازم پرداخت کاری
پکیج لوازم پرداخت کاری ساب پولیش

ترکیبات پولیش رایج و کاربردهای توصیه شده

لوازم پرداخت کاری و برخی از ترکیبات پولیش فلزی مانند آبی، زرد یا نقره ای برای کاربردهای خاص مناسب هستند، برخی دیگر استفاده کلی تری دارند. به عنوان مثال، می توانید از ترکیب سبز یا سفید روی سطوح فولادی ضد زنگ استفاده کنید. ما فهرستی از ترکیبات پولیش رایج را همراه با کاربردهای توصیه شده گردآوری کرده ایم که به هر کدام می پردازیم. ترکیب پولیش قهوه ای، کاربرد بسیار متنوعی دارد و معمولا برای صیقل دادن سطوح روی فلزات نرم مانند برنج، مس و آلومینیوم استفاده می شود. حتی می توان آن را روی سطوح چوبی اعمال کرد و در نتیجه یک روکش براق ایجاد کرد.

ترکیب پولیش فلزی واسط سبز رنگ عمدتا برای تکمیل سطوح فولادی ضد زنگ استفاده می شود، به همین دلیل است که اغلب به عنوان ترکیب فولاد ضد زنگ نیز شناخته می شود. خط و خش را از بین برده و ظاهری آینه ای ایجاد می کند. ترکیبات پولیش سفید که عمدتا بر روی فلزات سخت و فولاد ضد زنگ استفاده می شود. ترکیب ریزتری دارند که آن را برای سایش و مراحل میانی فرآیند پرداخت کاری ایده آل می کند. ترکیب پولیش آبی باعث صافی و درخشش فلزات غیر آهنی و مواد پلاستیکی می شود.

ترکیبات پولیش یا پولیش واکس
ترکیبات پولیش یا پولیش واکس ساب پولیش

ترکیبات پولیش چند منظوره

ترکیب پولیش صورتی، ترکیبی است که برای فلزات نرم در مراحل اولیه و برای فلزات سخت در مراحل انتهایی استفاده می گردد. یکی از چند منظوره ترین ترکیبات است، زیرا می تواند روی چوب، سطوح رنگ شده و پلاستیک نیز استفاده شود. ترکیب پولیش سیاه برای درخشندگی فلزات نرم و سخت مثل آلومینیوم، مس، برنج استفاده می گردد. ترکیب پولیش زرد به طور خاص در صنعت جواهرسازی بر روی فلزات سخت مانند طلا و پلاتین کاربرد دارد. ترکیب پولیش فلز طلا در فلزکاری و جواهر سازی و ترکیب پولیش آلومینیوم برای سطوح آلومینیومی کاربرد دارد. اگر به دنبال خرید مواد ساینده و لوازم پرداخت کاری هستید ساب پولیش بهترین قیمت ابزار و لوازم پرداختکاری را ارائه می دهد با شماره های ما تماس بگیرید.

ترکیب پولیش چند منظوره
ترکیب پولیش چند منظوره ساب پولیش

مشاهده قیمت و خرید اینترنتی انواع ابزار آلات پرداخت کاری

لوازم پرداخت کاری با توجه به روش های مختلف، از تنوع بالایی برخوردارند. ساب پولیش طیف گسترده ای از انواع مختلف دستگاه های پرداخت کاری و لوازم پولیش را آنلاین ارائه می دهد. شما می توانید علاوه بر مشاهده قیمت، یک دستگاه پولیش پرتابل، پد پولیش، واکس استیل و لوازم پرداخت کاری استیل را به صورت آنلاین خرید کنید. هزینه لوازم پرداخت کاری در تهران، لوازم پرداخت کاری در مشهد و لوازم پرداخت کاری در تبریز و سایر شهرها را نیز آنلاین مشاهده کنید.

لوازم پرداخت کاری استیل
لوازم پرداخت کاری استیل در ساب پولیش

قیمت دستگاه پرداخت کاری صنعتی و خانگی به صورت آنلاین در سایت موجود است. اگر لوازم پرداخت کاری خاصی نیاز دارید که در سایت نیست می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و سفارش دهید. خرید دستگاه پرداخت کاری دوکاره (دوال اکشن) در سایت امکان پذیر است. دستگاه های پولیش دوکاره، پد پولیش را به دو جهت می چرخاند این کار از اصطکاک و گرمای بیش از حد بر روی سطح جلوگیری می کند. این وسیله، کار دو دستگاه مجزا به نام روتاری و اوربیتال را به صورت همزمان تجمیع کرده است.

قیمت دستگاه پرداختکاری صنعتی

دستگاه های پرداخت بسته به اینکه دستی هستند یا اتوماتیک و از چه تکنولوژی استفاده می کنند، قیمت متفاوتی دارند. ساب پولیش کلیه تجهیزات و لوازم پرداخت کاری، دستگاه پرداختکاری، لوازم پرداخت کاری استیل، واکس پولیش ساب پولیش و گیلانس پولیش ارائه می دهد. تجهیزات پولیش و پرداخت ما با پوشش کلیه دستگاه های دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک، برای تسهیل پرداخت کاری ارائه می شود. کارایی دستگاه  پرداخت بسته به صنعتی که در آن استفاده می شود متفاوت است.

  • دستگاه چرخشی لرزشی: این ماشین ها با مخازن گرد طراحی شده اند و معمولا برای پرداخت انبوه محصولات استفاده می شوند. دستگاه های پرداخت ویبره را می توان برای تمیز کردن، جداسازی، پولیش و براق کردن انواع مختلف قطعات استفاده کرد. این دستگاه برای پولیش محصولاتی مانند چرخ دنده، پیچ و مهره و محصولات مشابه آن قبل از آبکاری مناسب است.
دستگاه پرداخت کاری چرخشی لرزشی
دستگاه پرداخت کاری چرخشی لرزشی فروشگاه ساب پولیش
  • دستگاه چرخشی گریز از مرکز: دستگاه چرخشی گریز از مرکز کارآمد و مدرن است و برای پولیش تعداد زیادی قطعه در یک چرخه مناسب است. پس از اتمام کار، تمام سطح قطعات در همه جهات صاف و یکنواخت می شود در حدی که با پرداختکاری دستی به سختی می توان به آن دست یافت.
دستگاه پرداخت کاری چرخشی گریز از مرکز صنعتی
دستگاه پرداخت کاری چرخشی گریز از مرکز صنعتی در ساب پولیش
  • دستگاه چرخشی دیسک گریز از مرکز: کار این دستگاه مشابه دستگاه چرخشی گریز از مرکز است. به جای مخزن از دیسک برای صیقل دادن قطعات استفاده می کند. این سانتریفیوژ با چرخش سریع قطعات بر روی دیسک، پولیش کارآمدی ارائه می دهد. این دستگاه قطعات پیچیده و ظریف را به خوبی پرداخت می کند.
دستگاه پولیش چرخشی دیسک گریز از مرکز
دستگاه پولیش چرخشی دیسک گریز از مرکز در ساب پولیش
  • دستگاه پرداخت درگ غلتکی: دستگاه درگ غلتکی برای حجم بالای قطعات در یک چرخه مناسب است. این دستگاه قطعات را به شیوه ای سریع و کارآمد جلا می دهد و در عین حال بهترین نتایج را برای محصولات ایجاد می کند.
دستگاه پرداخت درگ غلتکی
دستگاه پرداخت درگ غلتکی ساب پولیش

خرید لوازم پرداخت کاری برای قطعات و سطوح

قطعات خودرو لازمه و نیروی محرکه همه وسایل نقلیه هستند. این اجزاء اتصال بین سایر قطعات خودرو را فراهم می کنند. فرآیند پولیش مهره ها و پیچ ها را می توان با استفاده از محلول و دستگاه های پرداختکاری چرخشی لرزشی یا گریز از مرکز انجام داد. این قطعات کوچک بوده و برای ماشین های ویبره و گریز از مرکز مناسب هستند.

پرداخت کاری قطعات خودرو
پرداخت کاری قطعات خودرو فروشگاه ساب پولیش

لوازم پرداخت کاری صنعتی هر کدام مناسب قطعاتی هستند. دوچرخه برای عملکرد بهینه خود از چرخ دنده استفاده می کند و بدون چرخ دنده، دوچرخه نمی تواند حرکت کند. قبل از نصب قطعه، مهم است که آن ها تحت یک فرآیند پرداخت دقیق قرار گیرند تا بهترین عملکرد را تضمین کنند. اگر به دنبال راه حلی مقرون به صرفه هستید، خرید دستگاه پرداخت کاری غلتکی و لغزشی را توصیه می کنیم. اگر بودجه مشخصی برای ترکیبات پولیش دارید، توصیه می کنیم که دستگاه گریز از مرکز را انتخاب کنید، این دستگاه ها برای حجم کار بالا بسیار مناسب هستند.

پرداختکاری چرخ دنده ها
پرداختکاری چرخ دنده ها فروشگاه ساب پولیش

موتور ها از اجزای متعدد و کوچک تشکیل شده اند، چرخ دنده ها به قدرت موتور کمک می کنند. برای جلوگیری از اتلاف انرژی و نیروی موتور، اجزاء موتور باید قبل از نصب کاملا پولیش شوند. این اجزاء در اندازه ها و شکل های مختلف تولید می شوند، به همین دلیل توصیه می کنیم برای اطمینان از نتایج سریع و بهینه برای قطعات خود از دستگاه چرخشی دیسک گریز از مرکز استفاده کنید.

پرداخت کاری اجزاء موتور
پرداخت کاری اجزاء موتور لوازم پرداخت کاری ساب پولیش

چرخ دنده های ساعت از نظر طراحی ظریف هستند و برای بهترین نتیجه نیاز به پرداخت دارند. برای ساخت نیاز به لوازم پرداخت کاری استیل دارند زیرا مهم است که چرخ دنده های ساعت به درستی و دقیق کار کنند. دستگاه پرداختکاری درگ غلتکی بهترین گزینه برای پولیش چرخ دنده های ساعت است. استفاده از یک دستگاه پولیش ارتعاشی، چرخ دنده های ساعت شما را در خطر آسیب دیدن در حین کار قرار می دهد.

پرداختکاری قطعات استیل ساعت
پرداختکاری قطعات استیل ساعت لوازم پرداختکاری ساب پولیش

پرداخت فلزات

پرداخت فلزات، اقلام جامد یا آبکاری شده متشکل از طلا، نقره، فولاد ضد زنگ، برنج، مس، آلومینیوم، نیکل، کروم یا سایر فلزات و آلیاژها را تمیز، درخشان و احیا می کند. دستیابی به یک روکش صاف و براق به دستگاه پرداخت مانند دستگاه های ثابت رومیزی یا دستی، گیلانس پولیش و لوازم پرداخت کاری نیاز دارد. حلال ها، اسیدها و مواد ساینده مختلف برای چربی زدایی، تمیز کردن، صاف کردن و صیقل دادن فلزات استفاده می شوند. پرداخت فلزات می تواند خطرات مختلفی از جمله قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، گیر افتادن یا پیچیدن، قرار گرفتن در معرض نویز و خطرات ارگونومی ایجاد کند.

ایمنی حین کار

برای محافظت کارگران این حرفه باید اقدامات احتیاطی ایمنی رعایت شده و از تجهیزات حفاظت فردی در حین کار استفاده کنند. دستکش ها، عینک های ایمنی و محافظ های صورت از دست ها، چشم ها محافظت می کنند. برای جلوگیری از استنشاق دود های شیمیایی و گرد و غبار فلزی که در حین پرداخت ایجاد می شود، ممکن است به حفاظت تنفسی نیاز باشد. گوشی برای محافظت از صدا در هنگام برش و تراش نیاز است.

ایمنی در حین پرداخت کاری
ایمنی در حین پرداخت کاری ساب پولیش

لوازم پرداخت کاری و دستگاه های پرداختکاری، برای پرداخت فلزات اکثرا دارای قطعات متحرک یا چرخشی هستند که می توانند خطر گرفتن دست، مو یا اشیاء را به همراه داشته باشند. ماشین آلات ثابت و رومیزی با دوک های دوار (یا خرطومی) که دیسک های پولیش را نگه می دارند، باید برای جلوگیری از این خطرات محافظت شوند. انتهای دوک ها باید با کلاهک یا صفحه پوشیده شود. کارگران باید موها، جواهرات و لباس های خود را هنگام کار ببندند و لباس کار تن کنند تا مطمئن شوند که در ماشین های دوار گرفتار نمی شوند.

نکته در استفاده لوازم پرداخت کاری

لوازم پرداخت کاری و ابزار هایی که ویژگی های ایمنی را رعایت کرده اند معمولا گزینه های بهتری هستند.

  • محفظه ماشین آلات عایق شده به کاهش سر و صدا کمک کرده است.
  • ابزارهای دستی با دسته های مقاوم در برابر لرزش از خستگی دست جلوگیری کرده و بر طبق ارگونومی ساخته شده اند.
  • ابزارهای دارای قطع کننده مدار و دارای سیم ارت از برق گرفتگی جلوگیری می کنند.
  • مواد شیمیایی مورد استفاده برای پرداخت فلزات ممکن است قابل اشتعال یا خطرناک باشند.
  • برگه اطلاعات ایمنی برای هر ماده شیمیایی باید قبل از استفاده مورد بررسی قرار گیرد.
  • مواد شیمیایی پرداخت کاری در مکان هایی با تهویه مناسب به دور از شعله و حرارت استفاده شوند.
  • مواد شیمیایی هرگز نباید مخلوط شوند و پد های پارچه ای، گیلانس پولیش، ابزارها نیز باید مرتبا تمیز شوند.
پولیش با رعایت نکات ایمنی
پولیش با رعایت نکات ایمنی ساب پولیش

قیمت دستگاه پرداخت کاری برنج و حبوبات

علاوه بر دستگاه های پرداختکاری معمول که شناخته شده هستند، دستگاه پرداختکاری حبوبات و برنج نیز موجود است. از طریق این دستگاه پرداخت برنج از سبوس و پودر برنج جدا می شود، و برنج تمیز و روشن بدست می آید. در دستگاه اتوماتیک پرداخت کاری برنج آب با دمای ثابت سطح برنج را صیقل داده و شفاف می شود، که ارزش تجاری برنج را به شدت افزایش می دهد. طراحی به روز، عملکرد قابل اعتماد، کارکرد آسان از ویژگی های دستگاه است. سیلندر صیقل دهنده ساخته شده از فولاد ضد زنگ اثر پولیش را تا حد زیادی بهبود می بخشد. قیمت دستگاه پرداخت کاری برنج بسته به شرکت سازنده و کشور سازنده آن متفاوت می باشد.

نکته( بیان این مطلب جهت اشنایی با این دستگاه بود و ساب پولیش فروشنده این نوع از دستگاه ها نمیباشد)

فروشگاه اینترنتی لوازم پرداخت کاری ساب پولیش

ساب پولیش فروشگاه اینترنتی فعال در حوزه لوازم پرداخت کاری تمام نیازهای پولیش و پرداخت کاری شما را تامین می کند. از دستگاه های پرداختکاری صنعتی گرفته تا ماشین آلات پرداخت کاری دستی برای شما تامین می کند. همین امروز با ما تماس بگیرید تا از خرید دستگاه پرداخت کاری و سایر لوازم پرداخت کاری مورد نیاز در این صنعت اطلاع حاصل کنید. فروشگاه آنلاین ساب پولیش ارائه دهنده خدمات و مشاوره رایگان در صنعت پولیش و پرداخت کاری است، برای اطمینان از قیمت دستگاه پرداخت کاری و سایر خدمات به سایت مراجعه نمایید.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیش

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *