دستگاه پرداخت کاری صنعتی و تجهیزات پولیش + قیمت

پولیش فلزات پرداخت کاری
پولیش فلزات پرداخت کاری

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

دستگاه پرداخت کاری صنعتی و تجهیزات پولیش + قیمت

دستگاه پرداخت کاری صنعتی و تجهیزات پولیش + قیمت ، برای صاف کردن یک سطح یا یک محصول استفاده می شود. از این ماشین آلات و تجهیزات پولیش می توان برای سایش سطحی و زیبایی بیشتر سطح یا محصول استفاده کرد. از دستگاه پرداخت کاری صنعتی در صنعت طلا و نقره، آهنگری، ریخته گری، نجاری، ساخت و ساز و همچنین در حوزه های پزشکی و اپتیک نیز استفاده می شود. دستگاه های پولیش تکنیک های مختلف پرداخت را پیاده می کنند. در ساخت ماشین های پرداخت کاری از ارتعاشات، چرخش، لنت ها، تسمه ساینده و ترکیبات پولیش استفاده می شود. خرید دستگاه پرداخت کاری و انتخاب آن به نوع و شکل محصولی که قرار است پرداخت شود و درجه صافی مورد نیاز آن بستگی دارد.

دستگاه پولیش صنعتی

پولیش فلزات پرداخت کاری
پولیش فلزات پرداخت کاری

اطلاعات ماشین آلات پولیش و دستگاه پرداخت کاری صنعتی

دستگاه پرداخت کاری صنعتی و ماشین های بافینگ برای ایجاد یک سطح صاف در قسمت بیرونی یک قطعه یا سطح استفاده می شوند. انواع بسیاری از دستگاه های پولیش و پرداخت کاری موجود هستند که عبارتند از:

  • ماشین های پرداخت دیسک سانتریفیوژ
  • ماشین های پرداخت کاری بدون مرکز
  • دستگاه های پرداخت کاری کف یا کف ساب
  • دستگاه های پولیش استوانه ای
  • ماشین آلات پولیش نقطه زن
  • ماشین های سنگ زنی صیقلی کردن
  • دستگاه های پولیش مداری
  • دستگاه پولیش خرطومی
  • فینیشرهای دیسک، ماشین ارتعاشی و چرخشی
  • ماشین آلات و تجهیزات پولیش تخصصی

مواردی که در بالا ذکر شدند انواع متداول دستگاه های پرداخت کاری صنعتی هستند. برخی از این ماشین آلات و تجهیزات پولیش ساینده هستند و برخی دیگر برای اصلاح، بهبود و جلای سطح استفاده می شوند. کاربرد ماشین های پرداخت کاری بدون مرکز و ماشین های بافینگ در تولید با حجم بالا استفاده می گردند. از دستگاه پرداخت کاری صنعتی در اکثر صنایع تولید فلزات مانند تولید شیرآلات، اتصالات و لوله استفاده می شود. سایر دستگاه های پولیش صنعتی برای صاف کردن سطوح، پرداخت کاری و به عنوان براق کننده سطح استفاده می شوند. کاربرد دستگاه پولیش صنعتی ارتعاشی براق کننده در مرحله نهایی کار استفاده می شود.

دستگاه پرداخت کاری صنعتی

دستگاه پرداخت کاری صنعتی
پولیش فلزات ساب پولیش

ماشین آلات صیقل دهنده و صاف کننده

دستگاه های پولیش برای صیقل دادن، لکه بری و پخش مواد یا روغن مالی بر روی قطعات مسطح استفاده می شوند. فروشگاه آنلاین ساب پولیش ارائه دهنده انواع دستگاه های پرداخت کاری صنعتی، ساده و خودکار می باشد. دستگاه پرداخت کاری صنعتی برای مصارف صنعتی طراحی شده اند، از این رو طراحی بسیار پیچیده و قوی دارند. این دستگاه ها با چارچوب های محکم، بدون لرزش، با کیفیت بالا و قابل اطمینان هستند.

ماشین آلات و تجهیزات پولیش بسته به کاربرد، عرض ها و طرح های مختلفی دارند. از آنجایی که سطوح در هر کاربرد از نظر چسبندگی (ویسکوزیته)، طول، ضخامت و موارد دیگر متفاوت هستند، همه لنت ها و برس ها در جهت چرخش قابل تنظیم هستند. همچنین سرعت آن ها نیز بسته به کاری که انجام می شود قابل تنظیم می باشند و تنظیم ارتفاع با توجه به ضخامت و ارتفاع قطعه نیز به راحتی انجام می شود.

دستگاه های پولیش

پدها و برس ها با زبری و طرح های مختلف قابل استفاده هستند، معمولا از جنس پلاستیک، نمد، پارچه ای در استفاده می شوند. دستگاه پرداخت کاری صنعتی در برخی از مدل ها با این ویژگی طراحی شده اند که ظرف چند دقیقه تمیز و برای کار بعدی آماده می گردد. برای این کار، تمام لنت ها و برس ها را می توان به سرعت و بدون استفاده از ابزار عوض کرد.

کاربرد و قیمت دستگاه پرداخت کاری صنعتی

عیب های کوچکی که روی سطح فلزات هستند عمدتا با ماشین آلات و تجهیزات پولیش از بین می روند. با استفاده از پرداخت کاری، سطح صاف و براق برای قطعات و محصولات نهایی آماده می شود. بسیاری از صنایع از جمله کارخانه های تولید صنعتی، ساخت و ساز، خودروسازی و صنایع هوافضا از دستگاه پولیش صنعتی استفاده می کنند. شیرآلات، لولا و پیچ و مهره ها نمونه های کوچکی از محصولاتی هستند که نیاز به این دستگاه ها دارند. قیمت دستگاه پرداخت کاری صنعتی بسته به امکاناتی که دارند متفاوت است.

خرید دستگاه پرداخت کاری

دستگاه پرداخت کاری صنعتی در تولید مصالح ساختمانی مانند سنگ مرمر، کاشی و سرامیک و بتن در ساخت و ساز استفاده می شود. قالپاق ها، بدنه فلزی قسمت های بیرونی وسایل نقلیه زمینی و هوایی توسط دستگاه پولیش صنعتی براق و درخشنده هستند. این دستگاه ها در پولیش جواهرات و سنگ های قیمتی، فلزات ظریف نیز استفاده می شوند.

ماشین های پولیش لرزشی یا چرخشی

تجهیزاتی که می توان آن ها را به عنوان دستگاه های پولیش طبقه بندی کرد نسبتا متنوع هستند. این دستگاه ها از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند که همه آن ها با اعمال ارتعاش یا نیروی چرخشی کار می کنند. معمولا یک محفظه استوانه ای ارتعاشی که به صورت دوار حرکت می کند، به عنوان استوانه ارتعاشی شناخته می شود. قطعات صنعتی کوچک در این استوانه های ارتعاشی صیقل داده می شوند. دستگاه های چرخشی پولیش، شامل استوانه ای است که برای مدت زمان از پیش تعریف شده حول یک محور می چرخد و پرداخت کاری انجام می شود. این دستگاه ها شامل ماشین تراش، دستگاه های دستی کوچک، ماشین های تسمه ای و برس های پلاستیکی ساینده دوار می باشند.

قیمت دستگاه پرداخت کاری

مواد ساینده و تاثیر آن در عملکرد دستگاه های پولیش و پرداخت کاری

ماشین آلات و تجهیزات پولیش با حرکت لغزشی با چرخش می توانند لبه های تیز و ناهموار را به طور موثر صاف کنند. ترکیبات ساینده بسیار ریز مانند ماسه، سرامیک، پلی کربنات های آلومینیوم، ریزدانه و اکسیدها نمونه هایی از این نوع مواد مورد استفاده در دستگاه پرداخت کاری صنعتی و دستی می باشد. دستگاه های پولیش معمولا به قطعات اضافی مانند تسمه، چرخ یا برس نیاز دارند تا سطوح و قطعات بزرگ و کوچک را جلا دهند.

ماشین آلات و لوازم پولیش

برای خرید دستگاه پرداخت کاری و انتخاب صحیح دستگاه های پولیش به فروشگاه آنلاین ساب پولیش مراجعه کنید. در سایت اختصاصی ما جستجو کنید تا با اطلاعات و توضیحات هر دستگاه پرداخت کاری صنعتی به همراه قیمت دستگاه پرداخت کاری به راحتی خرید خود را انجام دهید. در صورت جستجو و عدم یافتن محصول مورد نظر خود حتما با کارشناسان فروش ساب پولیش تماس بگیرید.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیش

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *