آموزش استفاده از واکس آبی برای پرداخت کاری

واکس پرداخت کاری
واکس پرداخت کاری

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

 آموزش استفاده از واکس آبی برای پرداخت کاری

واکس آبی به عنوان یکی از مهم ‌ترین واکس هایی است که برای پرداخت کاری مورد استفاده قرار می گیرد. واکس هایی که به رنگ آبی هستند جهت صیقل دادن فلزات متفاوت کاربرد زیادی دارند. توجه داشته باشید که جهت خرید انواع واکس های پرداخت کاری باید در مورد کاربرد هر یک از آنها اطلاعات کافی کسب نمایید. واکس هایی که به رنگ آبی می باشند برای صیقل کاری کاربرد زیادی خواهند داشت. این واکس جلایی ویژه و براقیت خاصی را به سطوح متفاوت مانند آلومینیوم، استیل و برنج ارائه می دهد.

خرید واکس پرداخت کاری
خرید واکس پرداخت کاری

واکس برای پرداخت کاری

برای کدام فلزات می توانیم از واکس های آبی استفاده کنیم ؟

با استفاده از واکس پولیش آبی به راحتی می توانید موادی مانند طلق، شیشه و پلاستیک را صیقل دهید. دقت داشته باشید که برای استفاده از واکس های آبی باید اصول استفاده از واکس را به خوبی یاد بگیرید. واکس پرداخت کاری به عنوان مهم‌ ترین واکس برای پرداخت کاری شناخته می ‌شود. واکس های آبی اندازه های متفاوتی دارند. واکس ها از نظر رنگ بندی با یکدیگر فرق می کنند. واکس ها از طریق رنگ های متفاوتی که دارند کاربردشان مشخص می گردد. واکس پرداخت کاری در لوازم پرداختکاری نسبت به نوع رنگی که دارد برای فلزات گوناگون استفاده خواهد شد.

نحوه استفاده از واکس آبی چگونه است ؟

یکی از مهمترین نکاتی که جهت استفاده از واکس آبی اهمیت دارد این است که نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید. پرداخت کاری جایگاه مهمی در مشاغل متفاوت دارد. استفاده از دستگاه پرداخت کاری در مشاغل صنعتی روز به روز افزایش پیدا می‌ کند. افرادی که در فعالیت‌ های صنعتی هستند از دستگاه پرداخت کاری برای بالاتر بردن کیفیت محصول باید استفاده کنند. منظور اصلی از لوازم پرداخت کاری ابزار آلاتی است که جهت پولیش دادن و سایش دادن سطوح مورد استفاده قرار می‌ گیرند. واکس به عنوان یکی از ابزارهایی است که جهت پرداخت کاری استفاده خواهد شد.

واکس پرداخت کاری به عنوان یکی از واکس های پولیش شیمیایی در صنایع گوناگون به شمار می رود که شبیه سمباده است. عملیات پرداخت با استفاده از واکس پولیش آبی به صورت اصولی انجام می گردد. با استفاده از این عملیات لایه نازک به طور کلی از سطح کار از بین خواهد رفت. پرداخت کاری دارای مزیت های زیادی است که باید به خوبی آنها را بشناسید. در واقع این اقدام موجب براقیت و درخشش بیش از اندازه سطوح گوناگون می گردد. هر یک از خطوط سطحی و غیر عمیق که روی فلزات به وجود می آیند با استفاده از واکس پرداخت کاری از بین می روند.

واکس های آبی پرداخت کاری با گیلانس

انواع واکس های آبی که در صنایع استفاده می شوند به چه صورت هستند ؟

واکس آبی در دو نوع نرم و زبر عرضه و تولید خواهد شد. استفاده از این واکس کمک می کند تا براقیت بیشتری را به سطوح ارائه دهید. ترکیبات جلادهنده خاصی را برای استفاده از این واکس مورد استفاده قرار خواهید داد. برای اینکه نتیجه ایده آل از واکس آبی کسب کنید باید طرز کار پرداخت کاری را بشناسید. جهت استفاده از این محصول نیاز است که یک گیلانس را به واکس متصل نمایید. در مرحله بعد نیاز است که دستگاه را روشن نمایید. زمانی که گیلانس عملیات چرخ را انجام می دهد پرداخت کاری  را باید برای دستگاه اجرا کنید.

نکاتی برای استفاده از واکس آبی در صنایع گوناگون

مقدار واکس پرداخت کاری که جهت کار کردن با گیلاس استفاده می‌ کنید باید ابتدا کم باشد. این عمل را به آرامی انجام دهید تا پرداخت کاری به صورت اصولی انجام گیرد. پس از اجرا کردن مراحل بیان شده قطعه مدنظر را باید روی گیلانس بگذارید. تا جایی که قطعه را فشار می دهید شکل دهی و فرم دهی قطعه انجام می گردد. فشار باید به طور کاملا کنترل شده صورت بپذیرد. زمان کار باید به منظور محافظت کردن از دست تان از دستکش هایی که نخی هستند استفاده نمایید. همچنین استفاده از عینک های مخصوص جهت پیشگیری از خطرات و آسیب ها ضروری خواهد بود. به طور کلی تمامی نکات ایمنی که جهت استفاده از واکس پولیش اهمیت دارد را باید در نظر بگیرید و از آنها استفاده نمایید.

واکس های آبی پرداخت کاری

دسته بندی واکس های آبی برای صیقل دادن

بهتر است به خوبی بدانید که واکس آبی پرداختکاری کارایی مشخص شده‌ ای دارد. واکس های آبی را برای فلزاتی که استیل، آلومینیوم و برنج هستند به کار می گیرند. البته بسیاری از افراد در صنایع گوناگون جهت پرداخت کاری موادی مانند شیشه، پلاستیک و … واکس های آبی را استفاده خواهند کرد. هر یک از انواع محصولاتی که بیان کردیم با استفاده از این واکس به صورت اصولی درخشان می شوند. واکس های آبی در بسته بندی های متفاوتی ارائه می شوند. هر یک از واکس هایی که در بسته بندی های گوناگون هستند را از نظر نیاز دستگاه پرداخت کاری باید به‌خوبی مورد بررسی قرار دهید. پس از بررسی‌ های لازم متوجه می شوید که کدام یک از واکس ها را باید استفاده کنید.

نحوه استفاده از گیلانس برای کاربرد اصولی واکس آبی

یکی از مهمترین نکاتی که در استفاده از واکس پولیش آبی پرداختکاری اهمیت دارد این است که نحوه استفاده آن با گیلانس را بررسی کنید. در کنار واکس پرداختکاری، گیلانس باید مورد استفاده قرار بگیرد. گیلانس یکی از انواع وسیله هایی است که جنس آن نمدی می باشد. گیلانس ها را از لایه های متفاوتی طراحی می‌ کنند. نام‌ های دیگری مانند گیلانس پولیش، نمد پرداختکاری، پولیش پرداختکاری و … را به این محصول اختصاص داده‌ اند. با استفاده از این قطعه شما به راحتی می توانید کار پولیش را انجام دهید. گیلانس پرداختکاری را در اندازه ‌های گوناگون تولید می کنند. رنگ بندی های گیلانس متفاوت هستند. به همین دلیل باید هر یک از رنگ های آنها را بشناسید تا بر اساس نوع واکس یکی از بهترین رنگ‌ ها را انتخاب نمایید.

گیلانس سفید، آبی قرمز و زرد به عنوان مهم ترین رنگ هایی هستند که برای کار کردن با واکس آبی استفاده می شوند. گیلانس هایی که سفید هستند قدرت سایش شان چندان بالا نیست. از گیلانس های سفید در مرحله آخر پرداخت کاری باید استفاده شود. گیلانس های آبی برای حذف کردن خط و خطوط مورد استفاده قرار می گیرند. گیلانس قرمز برای صیقل دادن محصولات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. گیلانس های قرمز سایندگی کمتری دارند و ویژگی شان منحصر به فرد تر است.

واکس های آبی

آشنایی با گیلانس از نظر جنس برای کار با واکس های آبی پرداخت کاری

آشنایی با انواع گیلانس ها از نظر جنس به شما کمک می کند تا از واکس آبی استفاده بهینه داشته باشید. گیلانس ها از نظر جنس مدل های متفاوتی دارند. گیلانس کتان، گیلانس چین دار، گیلانس کنفی و … به عنوان مهم ‌ترین گیلانس هایی هستند که می توانید از آنها استفاده نمایید. گیلانس هایی که کنفی هستند برای کار کردن با واکس پولیش آبی گزینه مناسب تری می باشند. سطوح فلزاتی مانند استیل، برنج و آهن با استفاده از گیلانس های کنفی زیباتر می شود.

گیلانس های کنفی لایه های متفاوتی دارند که هر یک از آنها نقش مهمی برای براقیت سطوح خواهند داشت. در واقع باید بدانید که واکس های نمد به عنوان مهمترین محصولات صنایع پرداختکاری شناخته می ‌شوند. با استفاده از انواع واکس نمد به راحتی می توانید سطوح گوناگون مانند استیل، برنج و آهن را صاف و براق نمایید. از این قطعه برای صیقل دادن فلزات پیش از آبکاری استفاده خواهند کرد. واکس های نمد به طور معمول در دو نوع ریلی و تخت تولید می شوند.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیش

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *