راهنمای انواع نمد پرداخت کاری و پولیش در لوازم پرداختکاری

پرداخت کاری فلزات با چه هدفی انجام می شود؟
پرداخت کاری فلزات با چه هدفی انجام می شود؟

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

راهنمای انواع نمد پرداخت کاری و پولیش در لوازم پرداختکاری

انواع مختلفی از لنت های پولیش و پرداخت کاری وجود دارند که هر کدام برای کارهای مختلف طراحی شده اند. ما فهرستی از انواع دیسک های پولیش و صیقل دهنده های مختلف را که در پرداخت کاری استفاده می شود گردآوری کرده ایم و به تفاوت های بین آن ها می پردازیم. همچنین شما را در یافتن انواع گیلانس پرداخت کاری مناسب یاری خواهیم کرد. ساب پولیش سعی دارد با تمرکز بر معرفی انواع نمد پرداخت کاری، ویژگی ها و تفاوت های این پدها شما را در استفاده صحیح و خرید پد پرداخت کاری در صنعت  لوازم پرداختکاری راهنمایی کند.

انواع نمد پرداخت کاری

نمد پرداخت
نمد پرداخت

راهنمای بافینگ و انواع دیسک های پولیش

انواع دیسک های پولیش با سه متریال متفاوت که قسمت مرکزی  در لوازم پرداخت کاری را تشکیل می دهد و هر کدام برای اهداف مختلف استفاده می شود، تولید می شوند. چرم دوخته شده یکی از موادی است که استحکام پد پرداخت کاری را تضمین می کند. متریال بعدی پلاستیک حاوی سرب می باشد، سرب به کار رفته در پلاستیک مرکزی بی خطر است. سومین مرکز، شارلاک یک گزینه اقتصادی است که چسبندگی محکم و مناسبی بر روی حلقه مرکزی پد پرداخت کاری ایجاد می کند.

انواع دیسک های پولیش

دیسک های پنبه ای و پارچه ای

پد پرداخت کاری نرم ساخته شده از پنبه معمولا به عنوان جلا دهنده در مرحله نهایی بافینگ استفاده می شود. لنت های پولیش و پرداخت کاری پنبه ای در قطرهای مختلف، از پدهای کوچک با قطر 2-3 سانتیمتر تا پدهای بزرگ با قطر 15 سانتیمتر تولید می شوند. تعداد لایه های آن بین 30 تا 60 لایه متغیر هستند. هر چه تعداد لایه ها بالاتر باشد، ضخامت پد بیشتر شده به شما این امکان را می دهد کارهای مختلفی را با این نوع پد انجام دهید. انواع دیسک های پولیش پنبه ای و پارچه ای با سبک های مختلف در بازار موجود هستند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. صرفه نظر از نوع آن ها در دو نوع متفاوت نرم و زبر تولید می گردند. نوع زبر آن با یک ترکیب ساینده می تواند برای از بین بردن لکه و خراش های سطحی عالی عمل کند.

پد پرداخت کاری

انواع نمد پرداخت کاری بسته به اینکه لایه ها به چه نحوی به هم متصل شده اند، نرمی و زبری متفاوتی خواهد داشت. هنگامی که با ترکیبات صیقل دهنده استفاده شوند جلای بالایی را برای سطوح ایجاد خواهد کرد. در برخی از دیسک های پرداخت کاری، لایه ها به هم دوخته می شوند و تعداد ردیف های دوخت متفاوت خواهند بود. به خاطر داشته باشید که هر چه تعداد ردیف های دوخت بیشتر باشد، پد نیز سفت تر است. در مقابل پد پرداخت کاری سست، بسیار نرم و انعطاف پذیر است. پدهای سست یا نرم حرارت کمتری نسبت به پد دوخته شد سخت ایجاد می کند.

انواع نمد پرداخت کاری

انواع گیلانس پرداخت کاری که به آن ها چرخ بافینگ نیز می گویند الیافی هستند که از متراکم کردن و فشرده کردن این الیاف به یکدیگر تولید می شوند. آن ها می توانند از الیاف طبیعی مانند پشم یا الیاف مصنوعی مانند اکریلیک ساخته شوند. نمد می تواند از نظر محتوای الیاف، رنگ، اندازه، ضخامت، تراکم و عوامل دیگر بسته به نوع استفاده از نمد متفاوت عمل کند. نمد به تنهایی نمی تواند جلا دهد اما حاوی ذرات ساینده است که عمل جلا را به خوبی انجام می دهد. انواع نمد پرداخت کاری به دلیل اینکه توانایی جذب انواع ترکیبات صیقل دهنده را دارند، به عملکرد بهتر از سایر پدهای پولیش معروف هستند.

انواع گیلانس پرداخت کاری

انواع نمد پرداخت کاری که از پشم متراکم و فشرده ساخته شده اند عملکرد بسیار عالی در پولیش دارند. این لنت های پولیش و پرداخت کاری همه منظوره هستند. در تراکم های مختلف از متوسط تا بسیار سخت در بازار یافت می شوند. انواع گیلانس پرداخت کاری می تواند با هر ترکیبی برای سایش و پرداخت استفاده شود، این نوع پد پرداخت کاری برای کار در زوایا و گوشه ها عالی است. بیشتر پدهای نمدی پرداخت کاری دارای یک سوراخ در وسط هستند که به شما امکان می دهد از آن روی دستگاه های برقی استفاده کنید.

کاربرد انواع گیلانس پرداخت کاری برای صیقل دادن و پرداخت چوب، شیشه، پلاستیک و فلز می باشد. این پدهای نمدی را می توان با مته استاندار، ابزار هوا و دستگاه پولیش استفاده کرد. مورد استفاده در اکثر صنوف از جمله سنگ تراشی، مجسمه سازی، مهندسی، جواهرسازی، تعمیرگاه ها، پولیش خودرو و پرداخت کاری می باشد. لطفا برای دیدن لیست محصولات و مشخصات دقیق انواع نمد پرداخت کاری به فروشگاه آنلاین ساب پولیش مراجعه کنید.

سایر دیسک های پولیش

انواع پدهای نمدی پرداخت کاری

  • پد پولیش جلا، معمولا از الیاف مصنوعی یا نایلونی ساخته می شوند که با مواد ساینده مانند کاربید سیلیکون یا اکسید آلومینیوم آغشته شده اند. برخی از این پدهای پرداخت کاری را می توانید روی فلزات غیر آهنی، چوب، پلاستیک و سایر مواد نیز استفاده کنید.
  • دیسک های دارای اکسید آلومینیوم ساینده هستند. می توان از این لنت های پولیش و پرداخت کاری همه کاره بر روی فلزات آهنی و فلزات غیر آهنی استفاده کرد. همچنین می توان از آن ها برای ایجاد یک سطح براق روی فولاد استفاده کرد و آلودگی های سطحی را به سرعت از فلز جدا کرد.
  • دیسک های سیلیکون کاربید، بسیار قدرتمند و قوی هستند. شما می توانید از آن ها برای صاف کاری سبک، تمیز کردن فلزات غیر آهنی و همچنین پرداخت کاری شیشه استفاده کنید.
  • برس های پلاستیکی و سیمی، معمولا برای تمیز کردن سوراخ ها و صاف کردن سطوح ناهموار و آلودگی سطحی استفاده می شود.

لنت های پولیش و پرداخت کاری

انواع دیسک های پرداخت کاری نمدی برای پرداخت و براق کردن فلز ساخته شده اند. در طیف وسیعی از اندازه و تراکم تولید می شوند. نمد یک ماده محبوب برای پرداخت است زیرا به راحتی فرم گرفته و در اندازه ها و تراکم های مختلف قابل تولید هستند. همچنین انواع نمد پرداخت کاری به راحتی با انواع ترکیبات پولیش استفاده می شود. تمام پدهای پرداخت کاری ذکر شده در فروشگاه آنلاین ساب پولیش موجود بوده و شما به راحتی می توانید در اندازه و تراکم های متفاوت آن ها را سفارش دهید. اگر سایز یا تراکم مورد نظر خود را در سایت نیافتید با ما تماس بگیرید.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیش

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *