قیمت نمد پرداخت کاری مناسب و با کیفیت، دستی و برقی

نمد پرداختکاری
نمد پرداختکاری

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

قیمت نمد پرداخت کاری مناسب و با کیفیت، دستی و برقی

نمد پرداخت کاری ، مجموعه وسیعی از محصولات صاف کننده موجود در بازار است که به آن نمد ساب نیز گفته می شود. انتخاب گیلانس پرداخت کاری مناسب، هم برای دستیابی به بهترین نتیجه و هم برای یک کار حرفه ای بسیار مهم است. در سایت ساب پولیش اطلاعات و قیمت نمد پرداخت کاری به عنوان راهنمای خرید در لوازم پرداختکاری قرار داده شده است. در زیر انواع گیلانس پولیش و نحوه استفاده از آن ها را توضیح می دهیم با ما همراه باشید.

نمد پرداخت کاری

نمد پرداختکاری و انواع نمد پرداخت کاری
نمد پرداختکاری و انواع نمد پرداخت کاری

انتخاب نمد پرداخت کاری مناسب

نمد پرداخت کاری برای کارهای صافکاری و پرداخت در لوازم پرداخت کاری بکار می رود. از این محصول برای پولیش سطوح فلزی، فایبرگلاس و رنگ شده استفاده می شود تا به درخشندگی لازم برسند. گیلانس پولیش بعد از آماده شدن سطح برای پرداخت کاری استفاده می شود. آماده کردن به معنای از بین بردن هر گونه خراش یا خط و خش کوچک و بزرگ با دیسک یا پدهای پولیش می باشد. پد ها از جنس فوم، پشم، میکروفیبر موجود می باشند. اگر چه مواد دیگری مانند ترکیبات مصنوعی، ابریشم و جین را می توان یافت که به نسبت قیمت نمد پرداخت کاری مقرون به صرفه تر هستند اما خروجی نمد پرداخت کاری را نخواهند داشت. نمد ساب ساینده است و سطح را به زیبایی و سریع صیقل می دهد و معمولا برای پرداخت استفاده می شود.

گیلانس پرداخت کاری

گیلانس پرداخت کاری چگونه کار می کند؟

گیلانس پرداخت کاری، به دلیل طراحی، جنس، زبری و سایر ویژگی های آن به طور چشمگیری بر بسیاری از جنبه های فرایند پرداخت کاری تاثیر می گذارد. عملیات بافینگ یعنی مالش دادن پولیش توسط پد بر روی سطح برای جلا دادن و صیقلی شدن سطح است. گیلانس پولیش عملیات بافینگ را سرعت بخشیده و نمد باعث پرداخت عالی می شود. برای خنک کردن و به عنوان روان کننده نمد پرداخت کاری، از مایعات استفاده می شود و ویژگی های ساینده را بهبود می بخشد.

نمد ساب

قیمت نمد پرداخت کاری

هنگام صاف کردن و صیقل دادن سطح، داشتن پدهای مختلف لازم است. خرید نمد پرداخت کاری یکی برای سطوح سخت که نیاز به سایش بیشتری داد، یک گیلانس پولیش کم تراکم که سایش متوسط دارد و یک پد نرم که ظرافت بیشتری داد و برای درخشندگی استفاده می شود برای هر جعبه ابزاری نیاز است. قیمت نمد پرداخت کاری بسته به نوع، جنس و کشور تولید کننده متفاوت است و هر کدام برای اهداف خاصی تولید می شوند. کارآمدی و ایمنی کار بستگی به داشتن نمد ساب مناسب و استفاده درست و به جا از آن می باشد. به طور کلی سه نوع اصلی نمد پرداخت کاری وجود دارد:

  • نمد ساینده سنگین یا خشن
  • پد پولیش لطیف که به پد پرداخت شناخته می شود.
  • نمد های همه کاره

قیمت نمد پرداخت کاری

گیلانس پرداخت کاری خشن معمولا مواد رنگی و ناهمواری ها را سریعتر حذف می کند. گیلانس پولیش نرم نسبت به نمد زبر مواد رنگی یا ناهمواری کمتری حذف می کند اما در عوض سطح براق تری ایجاد می کند. نمدهای همه کاره بین این دو هستند اما هر جایی نمی توانند بکار روند و در کارهای ظریف کاری اصلا نباید استفاده شوند.

نمد پرداخت کاری در رنگ ها و شماره های مختلف تولید می شود. هر رنگ و شماره به معنای زبری و کارایی متفاوتی است و برای مراحل مختلف فرآیند پرداخت مناسب می باشد. برخی از پدها دارای لبه های منحنی، برخی مخروطی و برخی تخت هستند هر کدام می توانند صاف یا دارای بافت باشند.  بنابراین به مجموعه ای از پدها نیاز است تا بتوانید کارهای پرداخت کاری را انجام دهید و بسته به نوع و کارایی قیمت نمد پرداخت کاری کمی متفاوت می باشد.

خرید نمد پرداخت کاری

کاربرد گیلانس پولیش چیست؟

گیلانس پرداخت کاری بسته به نوع پرداخت کاربردهای متفاوتی دارد. از پد های پولیش گرانیت اسفنجی برای پرداخت گرانیت، مرمر، سنگ های مصنوعی و طبیعی و بازسازی کف استفاده می شود. از نمد پرداخت کاری پشمی، میکروفیبر و فوم در پرداخت کاری ماشین استفاده می شود. گیلانس پولیش الماس برای پرداخت شیشه، بتن و سنگ های تزئینی بکار می رود. برخی از پدها برای استفاده دستی در نظر گرفته شده اند و برخی دیگر به ابزارهای برقی متصل می شوند. نمد ساب مانند کاغذ سنباده ظریف است، کثیفی و ناهمواری را از سطح زدوده و سطح صاف، یکنواخت و صیقلی ایجاد می کند. ساب پولیش در این مقاله به شما کمک می کند تا لنت های پولیش را بهتر بشناسید و همچنین شما را در خرید نمد پرداخت کاری مناسب راهنمایی می کند.

گیلانس پولیش

پد پولیش دستی و ماشینی مناسب

در اکثر موارد، گیلانس پولیش با دستگاه برقی استفاده می شود. رایج ترین پدها از جنس فوم هستند که برای اصلاح و جلای رنگ بکار می روند. پد های فوم، میکروفیبر و اپلیکاتور برای پرداخت دستی، لعاب کاری و رفع عیوب لکه ای استفاده می شوند. برخی از پدها هم برای پولیش دستی و هم برای ماشینی استفاده می شوند. قیمت نمد پرداخت کاری بسته به شرکت تولید کننده و اینکه در کجا و برای چه کاری استفاده می شود متفاوت خواهد بود. در فروشگاه آنلاین ساب پولیش شما انواع نمد پرداخت کاری با جنس های مختلف، از تولید کنندگان داخلی و خارجی با قیمت مقرون به صرفه را می توانید بیابید.

نمد پولیش

دیسک های نمدی چه چیزی را می توانند پولیش کنند؟

نمد پرداخت کاری با ترکیب خمیر صیقل دهنده مناسب، می تواند روی اکثر فلزات از آلومینیوم گرفته تا فولاد ضد زنگ، کروم، مس، نقره، پلاستیک، سنگ، شیشه و مرمر پرداخت انجام دهد. سرعت توصیه شده برای پرداخت فلزات با دستگاه 3000 دور در دقیقه است. گیلانس پولیش هم به صورت لبه های منحنی و هم فلت وجود دارد.

اگر این پدهای نمدی را تمیز نگه داری کنید قطعا می توانید در پروژه های آینده نیز مجدد استفاده کنید. استفاده مجدد پد نمدی با ترکیبات پولیش متفاوت توصیه نمی شود. هر بار که یک ترکیب پولیش یا خمیر متفاوت استفاده می کنید، سطح و پد باید تمیز شوند، همچنین برای هر ترکیب از پدهای مختلف استفاده کنید. این باعث می شود از اختلاط ترکیبات تمیز کننده، صاف کننده و براق کننده با ترکیب مرحله آخر و نهایی که جلا دهنده است جلوگیری کند.

پد پولیش پشمی

خرید نمد پرداخت کاری و سایر محصولات پولیش از جمله ساینده ها، ترکیبات پولیش، جلا دهنده ها و پدهای صاف کننده و پرداخت کاری را با قیمت مقرون به صرفه از فروشگاه آنلاین ساب پولش تهیه کنید. قیمت نمد پرداخت کاری مناسب را با مراجعه به سایت مقایسه کنید یا اگر تازه کار هستید از کارشناسان فروش ما مشاوره بگیرید.

مطالب مهم در لوازم پرداختکاری که شامل:

اشتراک گذاری