چسب نمد طلایی Golden

چسب نمد طلاییGolden
چسب نمد طلاییGolden

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

چسب نمد طلایی Golden

چسب نمد طلایی Golden محصول تولیدی  ساب پولیش میباشد که دارای متریال خارجی است..این نوع چسب قابل استفاده بر روی نمدپرداخت کاری میباشد. چسب نمد که با برند (Golden)  یا همان طلایی میباشد یکی دیگر از ازمحصولات با کیفیت در مجموعه ساب پولیش است. در ابتدا به مزایای این چسب نمد اشاره خواهیم داشت. اول از همه این چسب احتیاج به هیچ گونه حلالی ندارد و در واقع به روش های خاص ترکیب شده و رقیق گردیده است.

چسب نمد
چسب نمد

چسب های جدید از این قابلیت برخوردار میباشند که . این است که با توجه به این که همیشه پرداختکاران گرامی در هنگام ترکیب حلال یا زیاده روی میکردند و یا کم اضافه میکردند باعث میشد که چسب های قدیمی خیلی کیفیت مطلوبی نداشته باشند.در نتیجه  در داخل  چسب های قدیمی حتما میبایست به مقدار لازم حلال را ترکیب میکردند. زیرا در صورتی که مصرف نمیشد. االباقی چسب قابل استفاده نبوده است. دیگر مزایای این چسب خشک شدن کامل چسب در دمای محیط و بدون احتیاج به داشتن کوره میباشد. چسب نمد طلایی احتیاج به کوره ندارد و در دمای محیط و در حدود ۲۵ درجه کاملا خشک و قابل استفاده میباشد. مدت ماندگاری چسب نمد طلایی Golden در صورت بسته بودن پلمپ ۱۲ ماه میباشد.

آموزش کار با چسب نمد پرداختکاری طلاییGolden

در ابتدا نمد پرداختکاری را با توجه به شفت دستگاه سوراخ نموده ( با دستگاه تراشکاری) به علت دقیق بودن  سپس روی نمد پرداختکاری ترک را با فرچه(برس) از چسبنمدطلاییGolden آغشته کرده سپس بر روی نمد زده  بعد از این مرحله از داخل نمد ترک لوله را رد کرده سپس با لوله ی که به نمد وصل هست. به صورت غلتک وار بر روی پودر سمباده  مورد استفاده قرار بگیرد.که بر روی سطح صاف میریزیم تا تمامی نمد را از پودر سنباده بپوشاند.

سپس به مدت ۵ ساعت در دمای محیط که حدود ۲۵ درجه سانتی گراد باشد قرار میدهیم. تا کاملا خشک و قابل استفاده باشد. بعد از این مرحله نمد پرداختکاری قابل استفاده میباشد و میتوان از آن استفاده نمود. لازم به ذکر میباشد چسب نمد پرداختکاری طلاییGolden تا زمانی که درب به صورت پلمپ کارخانه باشد و در معرض شدید نور آفتاب و یا سرما نباشد. حداکثر به مدت دو سال ماندگاری دارد.و تنها این بخضی از مهمترین مزیت این نوع چسب میباشد.

چسب نمد طلایی Golden
چسب نمد طلایی Golden ساب پولیش

چسب نمد طلایی تولید با برند ساب پولیش میاباشد.

چسب نمد ساب پولیش
چسب نمد ساب پولیش

مطالب مهم لوازم پرداختکاری:

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

مدیر سایت

1401-04-29

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

لطفا برای خرید انواع واکس پرداخت کاری،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری سه فاز،گیلانس پرداختکاری،چسب نمد،فرچه کنفی،غلتک و دیگر لوازم پرداختکاری با مشاورین ساب پولیش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *