واکس پولیش ساب پوليش

واکس پولیش ساب پولیش
واکس پولیش ساب پولیش سبز آبی

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

واکس پولیش ساب پوليش

واکس پولیش ساب پوليش توليد شده از بهترين مواد اوليه خارجي ميباشد.به طور کلي واکس پولیش ساب پوليش با برند ساب پوليش با توجه به دستور ساخت فرمول يکي از معروف ترين شرکت هاي ترکيه در مجموعه ساب پوليش توليد شده است.ساب پولیش  که کليه مواد اوليه خود را که در رابطه با توليد واکس میباشد. را  تماما از کشور ترکيه وارد مینماید.و در ايران با برند ساب پوليش عرضه ميگردد .در زير ما توضيحاتي در رابطه با اين واکس پوليش ارائه خواهيم داد.در ابتدا و قبل از توضيحات زير لازم به ذکر ميباشد که رنگ بندي ها در نوع کاربرد واکس ها نقش مهمي دارند. و ضمنا واکس پوليش با رنگ هاي روشن براي صيقل کاري و رنگ هاي تيره براي لايه برداري ميباشند که در زير ميپردازيم.

واکس آبی استیل
واکس آبی استیل

واکس پولیش ساب پوليش آبي

اين نوع واکس پوليش با توجه به مواد اوليه در توليد آن ميتوان گفت که در واقع مختص بکار گيري در رابطه با پوليش و جلا ميباشد. يعني به اين صورت که واکس پوليش آبي در انتهاي کار يا فاينال مورد استفاده قرار ميگيرد. زيرا اين واکس با توجه به براقيت منحصر بفردي که ايجاد ميکند. کارایی این نوع از واکس پولیش خش بری نمیباشد. به طور معمول براي استيل،آهن،فولاد،برنج،چوب مورد استفاده قرار ميگيرد.

واکس پرداختکاری استیل
واکس پرداختکاری استیل

واکس پوليش سبز

در مجموعه ساب پوليش تولید واکس پوليش سبز رنگ که دارای متریال خاص خود میباشند کاربرد براقيت وخش بري را بر عهده دارند. با اين تفاوت که نسبت به واکس پوليش آبي است.اين واکس پوليش ازجلاي کمتر ولي خش بري بيشتر بهره ميگيرد. در کل تفاوت بين واکس پوليش آبي و واکس پوليش سبز در براقيت و خش بري ميباشد.که واکس آبي جلاي بيشتر و تقريبا خش بري خيلي کم و واکس پوليش سبز براقيت کمتر نسبت به واکس پوليش آبي دارد. ولي باخش بري بيشتر قابل استفاده است.

واکس پوليش مشکي(سياه)

واکس پولیش ساب پوليش مشکي در واقع با توجه به چربي و مواد سايشي که دارد. که بر روي نمدهاي پرداختکاري و اصطلاحا با عنوان واکس پوليش زير کار نام برده ميشود.واکس پوليش مشکی  به خوبي بر روي نمد پرداختکاري عکس العمل نشان میدهد.و همچنين باعث کيفيت بالا در خشن بري در نمد کاري ميشود. و کمک شاياني به لايه بر داري از روي سطوح را انجام ميدهد.

واکس پوليش قرمز(قهوه اي)

واکس پولیش ساب پوليش قرمز مخصوص فرچه کاري ميباشد.يعني به اين صورت که به از لايه بارداري و خش بري توسط نمد پرداختکاري و واکس نمد ميبايست.با توجه به نوع قطعه ( آهن و يا استيل) از فرچه کنفي استفاده کرد.با توجه به اين که اين نوع از فرچه ها نيز واکس مخصوص خود را دارد. واکس پولیش ساب پوليش قرمز داراي چربي کمتر و سايش بيشتر ميباشد. استفاده از واکس قرمز باعث صيقلی شدن ولایه برداری و همچنین برداشت خش هايي که از نمد کاري مانده است را بر عهده دارند.با استفاده از واکس پوليش قرمز و فرچه کنفی  از بين میروند و صيقل مورد نياز را به وجود مياورند.

واکس پوليش صادراتي آبي و واکس پوليش صادراتي سبزمعروف به منزرناي ايراني 

واکس پولیش ساب پوليش صادراتي آبي رنگ در بسته بندي هاي متفاوت میباشد.همچنين بهترين جايگزين براي واکس هاي خارجي منزرنا و قابل رقابت با واکس هاي وارداتي ميباشد.اين نوع از واکس پولیش ساب پوليش با توجه به رنگي که دارند همان مزيت هاي واکس هاي بالا را دارا ميباشند.که مناسب براي فلزات گرانبها مانند طلا نقره تيتانيوم و .. ميباشد.لازم به ذکر است که واکس های منزرنای ایرانی دارای تفاوت نیز هستند.به عنوان مثال  در اين نوع از واکس هاي پوليش مواد اولیه خاص استفاده میشود که جز گران ترين مواد پوليش موجود در بازار جهاني ميباشند.

کیفیت قابل رقابت با منزرنا

که داراي کيفيت يهتر ميباشد و لازم به ذکر ميباشد که اين نوع از قالب هاي واکس پولیش ساب پوليش همانگونه که در بسته بندي متفاوت ميباشند .در قيمت نيز قيمت متفاوتي نسبت به واکس هاي موجود در بازار دارند. واکس پولیش ساب پوليش با برند ساب پولیش که به منزرنای ایرانی معروف میباشد.از کیفیت بالاتری نسبت به دیگر واکس های پرداختکاری موجود در بازار برخوردار است.لازم به ذکر است که واکس های پرداختکاری ساب پولیش از بهترین مواد اولیه خارجی تهیه شدهاست. و تماما با فرمول کشور سازنده آن یعنی ترکیه برابر است.و تحت نظر و لیسانس شرکت تولید کننده ترکیه ای میباشد،که این خود کیفیت قابل رقابت در بازار های داخلی و خارجی ایجاد کرده است.

واکس منزرناmenzerna

از مشخصه های بارز در واکس های صادراتی واکس پولیش ساب پوليش که معروف به منزرنای ایرانی میباشد.میتوان به جلادهندگی و صیقل کاری بالای آن اشاره داشت که برای فلزات گرانبها شامل طلا،نقره،پلاتین،تیتانیوم و دیگر فلزات گرانبها از واکس پولیش آبی آن بهره برد. و دیگر مشخصه بارز که برای واکس پولیش ساب پوليش سبز صادراتی ساب پولیش میتوان عنوان داشت خشن بری و لایه برداری این نوع از محصول میباشد.

در پایان

نوع بسته بندی در این محصولات به صورت کلی متفاوت میباشند . به این صورت که در بسته بندی مقوایی و رنگ بسته بندی مشکی و با برند ساب پولیش تولید و عرضه میکردد . در صورت نیاز به مشاوره در زمینه پرداخت کاری فلزات میتوان با شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید .

لازم به ذکر میباشد که تمامی محصولات در زمینه پولیش کاری و جلا کاری با کیفیت بالا در ساب پولیش تولید و عرضه میگردد که با توجه به نیاز و سلیقه شما نیز قابل تولید میباشد و هر آنچه که شما در رابطه با کیفیت محصول خود از واکس های پولیش تولیدی ما انتظار دارید ما برای شما تولید مینماییم.در صورت نیاز به واکس با فرمول خاص خود که در بالا به آن اشاره داشتیم. میتوانید  فرمول خاص خود را با مشاورین ما در مجموعه ساب پولیش بیان نموده  و از راهنمایی در این خصوص بهره مند شوید.

لازم به ذکر میباشد که برند ساب پولیش زیر مجموعه شرکت سایان ساب صنعت میباشد.

واکس پولیش ساب پولیش
   واکس پولیش ساب پولیش پرداختکاری

ساب پولیش تولید کننده انواع واکس استیل،واکس فرچه،واکس نمد،واکس گیلانس،واکس پولیش میباشد.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری:

 

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

مدیر سایت

1401-04-29

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

لطفا برای خرید انواع واکس پرداخت کاری،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری سه فاز،گیلانس پرداختکاری،چسب نمد،فرچه کنفی،غلتک و دیگر لوازم پرداختکاری با مشاورین ساب پولیش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *