فروش لوازم پرداخت کاری

فروش لوازم پرداخت کاری
فروش لوازم پرداخت کاری ساب پولیش

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

فروش لوازم پرداخت کاری آشنایی با لوازم و مواد مصرفی آن

فروش لوازم پرداخت کاری یا در اصطلاح عامیانه، پولیش، به مجموعه عملیاتی گفته می شود که طی آن در سطح و ظاهر لوازم و کالاهای تولید شده تغییراتی ایجاد کرده و آن‌ها را آماده ورود به بازار یا بخش های دیگر خط لوله تولید می کند. لوازم پرداختکاری تنها محدود به استفاده در خودرو نمی شوند. پرداخت کاری در بخش های مختلفی از صنایع کاربرد داشته و انجام می گیرد.

خرید لوازم پرداختکاری از یک فروشنده معتبر اهمیت زیادی دارد. با وجود افزایش قیمت کلیه کالاها و لوازم صنعتی، خرید از یک فروشنده با سابقه خود نوعی صرفه جویی در هزینه ها محسوب خواهد شد. مجموعه سایان ساب صنعت به عنوان تولید و عرضه کننده کلیه دستگاه ها و لوازم پرداختکاری، محصولاتی با کیفیت بالا و قابل رقابت با برند های خارجی تولید کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد.

در این مقاله در نظر داریم به معرفی انواع دستگاه‌ها و فروش لوازم پرداخت کاری پرداخته و اطلاعات جامعی را در اختیار خوانندگان قرار دهیم.

صابون پولیش
صابون پولیش

کاربرد فروش لوازم پرداخت کاری در صنایع مختلف 

پرداخت و پولیش، جزء یکی از مراحل تولید کالا در برخی از صنایع محسوب می شود. در واقع تولیدات صنایع و کارخانجات، برای آن که ظاهری زیبا و چشم نواز پیدا کنند، مورد پرداخت کاری قرار می گیرند. در تولید محصولات زیر، پولیش جزئی از مراحل ساخت محسوب می شود:

  • 1-در تولید و آماده سازی سنگ، سرامیک و دیگر مصالح ساختمانی
  • 2-در تولید محصولات و سازه های فلزی غیرآهنی
  • 3-در ساخت و آماده سازی ملزومات و لوازم مصرفی و تزیینی ساخته شده از فولاد
  • 4-در صنعت شیشه، بلور سازی و تولید ظروف و لوازم زینتی شیشه ای
  • 5-در صنعت خودرو
  • 6-در صنعت چوب و ساخت سازه های چوبی از جمله، میز و مبلمان، ساز موسیقی، مجسمه و لوازم زینتی

مجموعه سایان ساب صنعت، عرضه کننده انواع تجهیزات پرداخت کاری

فروش لوازم پرداخت کاری
فروش لوازم پرداخت کاری

لوازم پرداختکاری و فروش لوازم پرداختکاری و نوع کاربرد آن ها

دستگاه ها و لوازم مصرفی پولیش تنوع زیادی دارند. هر یک از این تجهیزات پرداخت کاری کاربرد مشخصی داشته و در صنایع خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به معرفی برخی از این تجهیزات و فروش لوازم پرداختکاری خواهیم پرداخت:

  • دستگاه پرداختکاری: دستگاهی که برای صیقل کردن سطوح فلزی، چوبی، فولادی، شیشه ای و … مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها دارای تنوع بسیاری هستند. از جمله انواع ماشین آلات پرداخت کاری می توان به، دستگاه پرداختکاری فلزات ، طلا،پرداختکاری برنج، آلومینیوم، استیل، پرداختکاری مس، پرداختکاری چوب، پرداختکاری نقره  و همچنین دستگاه پرداختکاری اتوماتیک یا رو میزی اشاره کرد.
  • واکس پولیش: پس از پولیش و برداشتن یک لایه بسیار نازک از سطح سازه، کلیه خط و خش و ناصافی ها برطرف خواهد شد. پس از انجام این عملیات، استفاده از واکس پولیش، براقی و زیبایی خیره کننده ای به سطوح بخشیده و همچون یک لایه محافظ از آنها در برابر عوامل محیطی و جوی محافظت خواهد کرد.
  • واکس گیلانس: نام دیگر گیلانس، نمد است و در آبکاری و پرداخت سطوح استیل، برنج و آهن کاربرد دارد. واکس گیلانس از جمله مواد مصرفی است که در زمان پرداختکاری با گیلانس مورد استفاده قرار می گیرد.
  • 1-واکس صنعتی

    : نوع دیگری از واکس های جلادهنده برای پرداخت کاری، واکس صنعتی می باشد که از نفت خام به دست می آید. واکس ها در رنگ های مختلفی عرضه می شوند که با توجه به رنگ، کاربردهای خاص خود را دارند. واکس سبز یا آبی برای رو کار و واکس قرمز یا سیاه برای نمد کاری استفاده می شوند.

  • 2-واکس استیل: نوعی از واکس پرداخت کاری که برای صیقل دادن و براق سازی سطح استیل کاربرد دارد، واکس استیل است.
  • 3-واکس برنج: سطح فلزاتی از جنس برنج نیز به پرداخت کاری نیاز پیدا می کنند. برای انجام بهتر این کار ، از واکس برنج استفاده می شود.
  • 4-واکس نمد: واکسی است که عمدتا به رنگ قرمز یا سیاه بوده و در زمان پرداختکاری با نمد، کاربرد داشته و در براق سازی سطوح نقش اساسی ایفا می کند.

 

واکس استیل
واکس استیل
عرضه انواع واکس پولیش با تنوع زیاد
  • دستگاه موشکی: یکی از انواع دستگاه پرداختکاری پرکاربرد، دستگاه موشکی می باشد که به صورت تک فاز و سه فاز در دسترس قرار می گیرد.
  • دستگاه گیلانس: دستگاه پرداختکاری میباشد.
  • 1-گیلانس ها در انواع مختلفی وجود دارند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • 2-گیلانس کنفی: مورد استفاده جهت لایه برداری سطوح
  • 3-گیلانس پارچه ای: براق کننده سطوح
  • 4-گیلانس هزارلا آبی: این گبلاس جنسی خشن داشته است.
  • 5-گیلانس هزارلا زرد: این نوع گبلانس دارای بافت خشن بوده و برای پرداخت کاری فلزات استفاده می شود.
  • 6-گیلانس هزارلا سفید: این مدل گیلانس، دارای بافتی بسیار نرم است و اغلب در مراحل نهایی پرداخت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • گیلانس هزارلا قرمز: از این گیلانس که دارای بافتی به طور متوسط خشن می باشد، برای پرداخت فلزات نرم استفاده می شود.
مرکز فروش لوازم و دستگاه پرداختکاری با بهترین قیمت

چنانچه به عنوان یک صنعتگر یا پولیش کار اتومبیل به دنبال مرکزی هستید که آرشیوی کامل از فروش لوازم پرداختکاری را برای شما فراهم آورده باشد، به مجموعه سایان ساب صنعت اعتماد کنید. این مجموعه با سابقه و تخصص، لیست کامل تجهیزات پرداخت کاری را در وب سایت خود به نمایش گذاشته است. کلیه خریداران می توانند به صورت کاملا آنلاین اقدام به انتخاب و خرید گزینه مورد نظر خود کنند.

سایان ساب صنعت، در تولید دستگاه پرداختکاری پیشتاز بوده و محصولات خود را با چنان کیفیت بالایی عرضه می دارد که قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشند. این مجموعه به دلیل آن که طراح و پیاده ساز کلیه دستگاه ها است، خدمات پس از فروش با کیفیت و تخصصی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

عرضه و فروش انواع لوازم پرداخت کاری

این مجموعه تخصصی، به منظور رفاه حال کاربران و خریداران، کلیه واکس ها، دستگاه ها و لوازم پرداختکاری را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت قابل قبول به فروش می رساند.

فروش لوازم پرداخت کاری
فروش لوازم پرداخت کاری در ساب پولیش

در انتها لازم به ذکر میباشد که ساب پولیش تولید کننده انواع واکس های پولیش،واکس گیلانس،واکس استیل،لوازم پرداختکاری،دستگاه پرداختکاری موشکی و توزیع کننده انواع لوازم پرداختکاری میباشد.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری:

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

مدیر سایت

1401-04-29

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

لطفا برای خرید انواع واکس پرداخت کاری،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری سه فاز،گیلانس پرداختکاری،چسب نمد،فرچه کنفی،غلتک و دیگر لوازم پرداختکاری با مشاورین ساب پولیش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *