معرفی لوازم پرداختکاری و انواع لوازم پرداخت کاری در ساب پولیش

ابزار پرداخت کاری ساب پولیش
ابزار پرداخت کاری ساب پولیش

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

معرفی لوازم پرداختکاری ساب پولیش و انواع آن در صنعت پرداختکاری

امروزه صنعت پرداخت کاری یکی از صنایع بسیار پرکاربرد و پرطرفدار در میان تمامی فعالیت‌ها می‌باشد. در این صنعت، برندهای بسیار متفاوتی وجود دارد که لوازم پرداختکاری ساب پولیش یکی از معتبرترین و رسمی ترین برندهای پرداختکاری می‌باشد. تمامی برندهای موجود در این صنعت، لوازم و تجهیزات مختلفی را تولید می‌کنند. ساب پولیش در واقع یک برند با سابقه در این زمینه است که تمامی ابزار و لوازم پرداخت کاری ساب پولیش را با بهترین و بالاترین کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت تولید می‌کند. این لوازم و تجهیزات بدون هیچ گونه واسطه در ساب پولیش به فروش رسیده و در اختیار مشتریان و خریداران عزیز قرار می‌گیرد. برند ساب پولیش، ملزومات و تجهیزات پرداخت کاری را به صورت بسیار متنوع تولید می‌کند. در ادامه این محتوا قصد داریم تا به معرفی تمام ابزار و لوازم پرداختکاری ساب پولیش و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها بپردازیم. پس لطفا در بخش‌های بعدی با ما همراه باشید.

روش های پرداخت کاری
روش های پرداخت کاری

در صنعت پرداختکاری ساب پولیش چه لوازم و تجهیزاتی وجود دارد؟

صنعت پرداختکاری ساب پولیش همان‌ طور که بیان کردیم از صنایع بسیار مهم و پرکاربرد به حساب می‌آید. لوازم پرداختکاری ساب پولیش از نظر جنس، کارایی، رنگ، ویژگی و غیره بسیار متفاوت و گوناگون می‌‌باشد. لوازم پرداخت کاری ساب پولیش را در حقیقت می‌توان به دو نوع اصلی و فرعی تقسیم بندی کرد. لوازم اصلی پرداختکاری را می‌توان موارد زیر نام برد:

  • دستگاه پرداختکاری موشکی ایستاده تک فاز
  • دستگاه پرداخت کاری موشکی ایستاده سه فاز
  • دستگاه پرداخت و پولیش ویبره‌ای
  • دستگاه پرداخت و پولیش کاری پرتابل خرطومی
  • دستگاه گیلانس

موارد بیان شده شامل دستگاه‌های اصلی در لوازم پرداخت کاری ساب پولیش می‌باشد. البته دستگاه‌های دیگری مانند دستگاه پرداخت فلز، طلا، نقره، مس، آلومینیوم، چوب و رومیزی نیز در این صنعت گسترده وجود دارند. لوازم فرعی پرداختکاری نیز بسیار فراوان و پرکاربرد هستند. در واقع می‌توان بیان کرد که این لوازم نیز در صنعت پرداخت کاری بسیار مهم و ضروری می‌باشند. لوازم پرداختکاری ساب پولیش به موارد زیر دسته بندی می‌شوند:

تمامی موارد بیان شده در این بخش شامل ملزومات و ابزارهای پرداخت کاری ساب پولیش می‌شود. در بخش‌های بعد با هر یک از این لوازم به طور کامل آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

انواع لوازم پرداخت کاری ساب پولیش

 

معرفی دستگاه‌های پرداختکاری در لوازم پرداختکاری ساب پولیش

همان گونه که بیان کردیم دستگاه‌های پرداخت تک فاز، سه فاز، پرتابل خرطومی و ویبره‌ای از اصلی ترین لوازم پرداختکاری ساب پولیش محسوب می‌شوند. دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز در واقع با استفاده از برق تک فاز می‌تواند پرداختکاری را انجام دهد. دور موتور، قدرت و توان در این نوع دستگاه پایین است. قدرت این دستگاه در نهایت به 5.5 اسب بخار می‌رسد. دستگاه پرداختکاری موشکی ایستاده سه فاز برعکس نوع اول دور موتور، توان و قدرت بسیار بالاتری دارد و با برق سه فاز شهری و صنعتی به راحتی کار می‌کند. قدرت این دستگاه  15 اسب بخار است. سرعت دستگاه سه فاز به 3000 دور در دقیقه خواهد رسید و به راحتی می‌تواند محصولات و یا قطعات گوناگون و بزرگ را پرداخت و پولیش کند.

دستگاه پرداخت ویبره‌ای، یکی از نمونه‌های دستگاه‌های خوب در پرداختکاری است. این دستگاه به صورت دایره‌ای می‌باشد و قطعه مورد نظر درون این دستگاه با حرکت دایره‌ای و نیروی وارد شده به آن، پرداخت و یا پولیش می‌شود. قدرت و سرعت این دستگاه از 900 دور تا 3600 دور متغیر است. دستگاه پرداخت خرطومی دارای یک شلنگ برای پرداختکاری می‌باشد. این دستگاه وزن بسیار سبکی دارد و قابل حمل است. دستگاه خرطومی برای پرداختکاری قطعات کوچک بسیار مناسب می‌باشد.

دستگاه پرداختکاری موشکی

معرفی انواع لوازم پرداختکاری ساب پولیش و ویژگی‌های آن‌ها

به طور کلی لوازم پرداختکاری ساب پولیش بسیار گسترده و متفاوت می‌باشند. هر یک از این لوازم و تجهیزات در انواع مختلف تولید می‌شوند. در ادامه قصد داریم شما عزیزان را با تمامی این لوازم پرداخت کاری ساب پولیش آشنا کنیم.

مهم‌ترین لوازم پرداختکاری در برند معتبر ساب پولیش

واکس پرداخت یکی از انواع لوازم پرداختکاری ساب پولیش است که دارای انواع مختلفی می‌باشد. واکس پرداختکاری آبی، سبز، صورتی، سفید، مشکی، نخودی، قرمز و قوطی از انواع این واکس‌ها است. هر یک از این واکس‌ها وظیفه خش‌بری و صاف کردن قطعات فلزی و یا غیر فلزی را بر عهده دارند. گیلانس، نوعی ابزار پرداختکاری است که از لایه‌های بسیار زیادی تشکیل شده است. گیلانس‌ها در انواع متفاوت نخی، کنفی، پشمی، هزارلا، ارتشی، کتان و ترکیبی در ساب پولیش تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. گیلانس هزارلا نیز از نظر رنگ به 4 نوع آبی، سفید، زرد و قرمز تقسیم می‌شود. تمامی این گیلانس‌ها وظیفه صاف و براق کردن قطعات آهن، آلومینیوم، برنج، مس، طلا، نقره و غیره را برعهده دارند. سنباده در پرداختکاری با خاصیت خش‌بری بسیار خوبی که دارد، باعث صیقلی شدن محصولات می‌شود. از انواع آن می‌توان به نوع رولی، دیسکی، نواری، پودری، حلقه‌ای، فلاپ، پوساپ، پشت کرکی و چتری اشاره کرد.

فرچه پرداختکاری از ابزار مهم و ضروری صنعت پرداخت است و به راحتی تمام ناهمواری‌ها و برآمدگی‌های سطوح را حذف می‌کند. از انواع آن فرچه کنفی، فرچه سیمی، فرچه سیمی کاسه‌ای، فرچه سیمی تخت و فرچه سیمی سر دریلی می‌باشد. نمد پرداختکاری یکی دیگر از لوازم مهم پرداختکاری است که در پرداخت و پولیش سطوح خشن و زبر بسیار مناسب است و به همراه چسب نمد مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسکاچ پرداخت کاری همان‌طور که مشخص است تمامی سطوح زبر محصولات را صاف و یکدست می‌کند. انواع اسکاچ‌ها شامل متری و هزارلا می‌باشد. غلطک پرداخت کاری از دیگر لوازم ضروری در صنعت پرداخت است. این ابزار کاربردی و مهم باید به همراه سنباده نواری استفاده شود. ارتفاع مناسب این ابزار و عدم لرزش به هنگام کار، از ویژگی‌های مهم غلطک پرداختکاری می‌باشد و به همین منظور در این صنعت بسیار پرکاربرد است.

لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده:مدیریت ساب پولیش

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *