قیمت گیلانس پرداختکاری-لوازم پرداختکاری

پرداخت کاری فلزات با چه هدفی انجام می شود؟
پرداخت کاری فلزات با چه هدفی انجام می شود؟

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

قیمت گیلانس پرداختکاری

قیمت گیلانس پرداختکاری بر مبنای جنس و متریالی که مورد استفاده قرار میگیرد محاسبه میشود.در صنعت پرداختکاری به این کالا گیلانس پولیش هم نامیده میشود.گیلانس های پرداختکاری به موتور پرداخت وصل میشود که گاها فرچه نخی نیز نام برده میشود.خرید گیلانس با توجه به انواع گیلانس که در بازار موجود میباشد صورت میپذیرد.قیمت دستگاه گیلانس در ساب پولیش با توجه به نوسان بازار همیشه به صورت ثابت عرضه میود تا مشتریان گرامی از سودحداکثری بهره مند شوند.صابون گیلانس نیز در بازار همان واکس پولیش یا واکس پرداختکاری میباشد.همه این توضیحات داده شد تا خریداران گرامی در پرداخت کاری بیشتر با این صنعت آشنا شوند.گیلانس های کرکی یا پنبه ای موجود برای استفاده در پرداخت هر چه بهتر و یا جلا و براقی هر چه بیشتر مورد استفاده قرارمیگیرد.لوازم پرداخت و یا همان لوازم پرداختکاری شامل نمد پرداختکاری ، خدمات پرداختکاری فلزات ، فرچه پرداختکاری ، پرداختکاری آهن ، پرداختکاری برنز ، دستگاه پرداخت کاری مس  که شامل قیمت نمد پرداختکاری و همچنین روش پرداختکاری استیل میباشد.ساب پولیش همواره مشاوره را راه کاری مناسب برای فروش محصولات خود میداند زیرا ما بر این باور هستیم که زمانی که ازهزینه پرداختکاران بکاهیم اطمینان خواهیم داشت که سود بیشتر برده ایم که این معامله دو سر برد همراه دارد.

قیمت گیلانس پرداختکاری
قیمت گیلانس پرداختکاری

گیلانس پرداختکاری چیست؟

گیلانس نوعی فرچه است که از نمد های پرداخت کاری تشکیل می شود. در واقع هر گیلانس توسط چندین لایه نمد تشکیل شده است که تعداد این لایه های نمد می تواند مختلف باشد. در حال حاضر انواع گیلانس با تعداد 21 تا 24 لایه نمد تولید می شود که بر حسب سختی فلز مورد نظر جهت پرداخت کاری مورد استفاده قرار می گیرد. گیلانس نام های دیگری در صنعت دارد از جمله: فرچه، گیلانس پولیش، نمد پرداخت کاری، گیلانس پولیش کاری و…. در هنگام خرید گیلانس باید به عوامل متعددی از جمله: کیفیت مواد اولیه مورد استفاده، سختی نمد های به کار رفته در گیلانس و همچنین مناسب بودن سختی گیلانس با فلز مورد نظر خود توجه کنید.

در صورتی که سختی گیلانس پرداخت کاری کمتر از سختی فلز مورد نیاز باشد عمل پرداخت کاری با کیفیت لازم انجام نخواهد و خط و خطوط فلز بر روی آن باقی خواهد ماند و قطعه ی تولید شده از کارایی مناسبی برخوردار نخواهد بود. در مقابل اگر سختی گیلانس خریداری شده بالاتر از فلز مورد نظر باشد می تواند به سطح فلز آسیب وارد کند و باز هم عملکرد قطعه ی تولیدی را تحت تاثیر منفی قرار دهد. گیلانس های پرداخت کاری در قطر های مختلف تولید می شوند که عمدتا از قطر 15 تا 30 سانتی متر را شامل می شوند. بعضا جهت برخی مصارف صنعتی قطر های بیشتر این وسیله نیز مورد استفاده قرار می گیرد، اما قطر 15 تا 30 سانتی متر متداول ترین نوع گیلانس ها را در بر دارد. علاوه بر این گیلانس ها می توانند در قطر های پایین تر نظیر 10 تا 40 میلی متر نیز تولید شوند.

نحوه ی کارکرد گیلانس چیست؟

گیلانس از لایه های نمدی با الیاف مختلف نظیر کنف، جین و پشم تولید می شود. متداول ترین نوع گیلانس کنفی یا نخی است که با میزان سختی قابل قبولی خود می تواند در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار بگیرد. لایه های نمد تشکیل دهنده این وسیله به کمک دوخت و میخ به یکدیگر متصل می شوند و در وسط آن یک سوراخ ایجاد می کنند به این ترتیب گیلانس بر اساس سختی فلزی که نیاز به پرداخت کاری دارد دارای سختی مورد انتظار می شود. سطح فلزات با قرار گرفتن در معرض گیلانس های مختلف در ابتدا باربرداری می شود و سپس صیقلی و براق می شود. از گیلانس های کنفی در مراحل ابتدایی برای با برداری و از گیلانس های پارچه ای که دارای سختی بیشتری هستند در صیقلی کردن سطوح فلزات استفاده می کنند.انواع گیلانس پرداخت کاری چیست؟

گیلانس پرداخت کاری گیلانس چیست؟
دارای انواع مختلفی است که خریداران بر اساس نیاز خود اقدام به خرید آن ها می کنند. الیاف به کار رفته در گیلانس ها می تواند از جنس های مختلف نظیر پشمی، نخی و ارتشی و یا ترکیب این الیاف باشد که هرکدام برای فلز خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. شایان ذکر است که نوع نخی یا لی در بین گیلانس ها پرکاربرد تر است و در بسیاری از صنایع برای پرداخت فلزات از نوع نخی گیلانس ها استفاده می کنند.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری:

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

مدیر سایت

1401-04-29

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

لطفا برای خرید انواع واکس پرداخت کاری،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری سه فاز،گیلانس پرداختکاری،چسب نمد،فرچه کنفی،غلتک و دیگر لوازم پرداختکاری با مشاورین ساب پولیش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *