خرید گیلانس پارچه ای

خرید گیلانس پارچه ای
لوازم پرداخت کاری و لوازم پرداختکاری ساب پولیش در فروشگاه ساب پولیش

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

خرید گیلانس پارچه ای

خرید گیلانس پارچه ای در ساب پولیش به شرح زیر میباشد.گیلانس پارچه ای یا همان خرید گیلانس پارچه ای در ساب پولیش با توجه به نوع پارچه میباشد.یعنی به این صورت که مشتریان گرامی و پرداختکاری با توجه به نوع کاری که بر روی قطعه انجام میدهند.نوع پارچه را مشخص مینمایند.به طور مثال:گیلانس پشمی:گیلانس پشمی برای براقیت بیشتر کار مورد استفاده قرار میگیرد ولی با توجه به گران بودن این نوع از گیلانس پرداختکاران خاصی که ارزش کالای آن ها در قبال پول بیشتری که پرداخت میکنند قابل ارزش میباشندخرید گیلانس پشمی را انجام میدهند.گیلانس نخی سفید:گیلانس نخی سفید نیز همانند گیلانس پشمی میباشد ولی با توجه به الیاف نخی که مورد استفاده قرار گرفته است و نوع کارایی متفاوتی که دارد خرید گیلانس نخی سفید را انجام میدهند.

گیلانس نخی لی خرید گیلانس پارچه ای:

گیلانس نخی لی از پارچه های لی و یا همان اصطلاحا گیلانس جین نیز نام برده میشود که از این نوع پارچه تولید میشود و به نوعی خشن تر از پارچه های گیلانس پشمی و گیلانس نخی سفید میباشد.و با توجه به این خاصیت خرید گیلانس نخی لی را انجام میدهند.لازم به ذکر میباشد که تمامی محصولات تولیدی در ساب پولیش از متریال کاملا نو استفاده و تولید میگردد.

 

خرید گیلانس پارچه ای
خرید گیلانس پارچه ای

کاربرد گیلانس ها به صورت تخصصی

گیلانس جین : از این نوع گیلانس برای جلا دادن فلزات و سطوح سنگی استفاده می شود که عموما از لایه های جین یا برزنت تولید می شود.

گیلانس کتان : از این نوع ابزار هم برای جلا دادن فلزات، مخصوصا استیل استفاده می شود که در مقایسه با جنس جین، کیفیت بالاتری دارد.

گیلانس کنفی : این نوع ابزار با جنس کتان برای پرداختکاری فلزاتی مانند : استیل، آهن و برنج به کار برده می شود.

گیلانس هزار لا : برای تولید این نوع ابزار از سه نوع پارچه ی سفید ، آبی، قرمز استفاده میشود که برای پرداختکاری سطوح میانی فلزات کاربرد دارد.

گیلانس پشمی : از جمله کاربرد های این نوع گیلانس می توان به جلا دادن محصولات زرگران و زرین کاران و اپوکسی اشاره کرد. این ابزار نوع انگشتی هم دارد که برای استفاده از دریل به کار می رود.

نحوه استفاده

برای استفاده از گیلانس لازم است چندین گیلانس را به هم وصل کنید. در ادامه به وسیله ی یک میخ یا مته در مرکز آن یک سوراخ ایجاد کرده و بدین صورت آماده ی کار می شود. بهتر است سطح مورد نظر اول به وسیله ی سمباده تمیز شود و بعد با استفاده از گیلانس به براق کردن آن پرداخته شود.

پرداخت فلزات با روش سنگ زنی چگونه است؟

سنگ زنی با استفاده از لوازم پرداختکاری جهت پرداخت فلزات به کار می‌رود. این روش از دقت و کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است. براده برداری در این روش بسیار عالی انجام می‌شود و سطح فلز بسیار صاف خواهد شد. با استفاده از این روش می‌توان فلزاتی همچون الماس، شیشه، سرامیک، فولاد، آلومینیوم، طلا و غیره را به درستی پرداخت کرد.

پولیش فلزات با روش‌های مختلف

مطالب مهم لوازم پرداخت کاری:

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

مدیر سایت

1401-04-29

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

لطفا برای خرید انواع واکس پرداخت کاری،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری سه فاز،گیلانس پرداختکاری،چسب نمد،فرچه کنفی،غلتک و دیگر لوازم پرداختکاری با مشاورین ساب پولیش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *