فروش تجهیزات آبکاری و پرداختکاری

فروش تجهیزات آبکاری و پرداختکاری
فروش تجهیزات آبکاری و پرداختکاری

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

فروش تجهیزات آبکاری و پرداختکاری:

فروش تجهیزات آبکاری و پرداختکاری در ساب پولیش کلیه ملزومات به صورت تخصصی همراه با مشاوره رایگان به درخواست کنندگان گرامی و همچنین مشتریان گرامی قابل عرضه میباشد. ساب پولیش از سالیان دور تا به امروز با توجه به رضایت مشتریان گرامی در سالیان متمادی این روند فروش را همچنان حفظ کرده و همین امر باعث گردیده تا فروش و تولید را در ساب پولیش هموار سازیم.ساب پولیش از ابتدا در فروش ملزومات آبکاری و پرداخت کاری مشغول به فعالیت بودیم.اما بعد از درخواست های فراوان با توجه به کیفیت های گوناگون مشتریان عزیز این درخواست را مطرح نمودن که از تولیدات خود ساب پولیش بهره برند.و با توجه به این نوع درخواست ها و لطف مشتریان گرامی مدیریت در این راستا تصمیم به تولید محصولاتی که قابل رقابت در این نوع کالاها باشد.پا به عرصه رقابت گذاشت و خداراشاکریم که با اعتماد شما عزیزان که راه را برای ما هموار ساختید این راه را همچنان ادامه دهیم. مجموعه کارشناسان در ساب پولیش همواره برای پیدا کردن حل مشکلاتی میباشند که مشتریان در هنگام کار کردن با لوازم و تجهیزات مورد نیازشان در آبکاری و پرداخت کاری درگیرهستند.از این رو همواره با توجه به نیاز مشتریان خود برای حل این مشکلات راه حل هایی را به عنوان پیشنهاد مطرح ساخته و با کمک مشتریان عزیز تجهیزات و ملزومات مورد نیاز را تولید مینماید تا به رقابت پذیری بیشتر به بازار کمک کرده و هم با توجه به نیاز کشور و عملکرد تجهیزاتی در این مورد کمکی کرده باشد. لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

فروش تجهیزات آبکاری و پرداختکاری
       فروش تجهیزات آبکاری و پرداختکاری

مطالب مهم لوازم پرداخت کاری:

دستگاه پرداختکاری یکی از مهم ترین دستگاه ها جهت آماده سازی محصولاتی است که تولید و روانه بازار می شوند. حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که منظور از محصولات کدام کالاها می باشند؟ در جواب باید گفت که این دستگاه برای صاف و صیقلی کردن انواع کالاها با جنس های مختلف از جمله: فلز، چوب و سنگ به کار برده می شود. با استفاده از این دستگاه ایرادات و نقایص محصولات نهایی رفع می شوند در نتیجه محصولی باکیفیت روانه بازار می شود.

روش های مختلف صاف و صیقلی کردن سطوح

برای صاف نمودن سطوح و استفاده از دستگاه پرداختکاری دو روش سنتی و مدرن وجود دارد. از جمله روش های پرداخت کاری سنتی سنگ زنی، لپینگ، هونینگ می باشند. روش های سنتی به دلیل استفاده از ابزار آلات سخت و جامد آیتم های ایده آلی برای کار بر روی سطوح نیستند. زیرا مراحل کار با این روش ها همواره با محدودیت هایی همراه می باشند. در روش های پرداخت کاری مدرن و نوین مراحل کار به بهترین شیوه ممکن اجرا شده و نتیجه نهایی محصولی با کیفیت و منحصر به فرد خواهد بود.

روش های استفاده از دستگاه پرداختکاری به شیوه نوین کدامند؟

روش های مدرن رفع عیوب محصولات و صاف کردن سطوح آن ها به کمک دستگاه پرداختکاری عبارتند از:

  • روش های نانو: یکی از روش های جدید و نوظهور در پرداختکاری سطوح است. دستگاه مورد استفاده در این روش بسیار پیشرفته و کاربردی می باشد.
  • روش استفاده از میدان مغناطیسی: روش میدان مغناطیسی نیز یک روش نوین در پرداخت سطوح کالاها و محصولات تولیدی است. فرایند استفاده از این روش به شکل مکانیکی می باشد. در این روش دستگاه ساینده کار سایش سطح را به بهترین شکل انجام می دهد.

همه چیز در مورد واکس پولیش

خدمات واکس پولیش در صنایع صنعتی زیادی مورد استفاده می شود. در صنعت ساخت فلزات برای رفع ناهمواری، زنگ زدگی و جرم ناخواسته بر روی فلزات مختلف از قبیل برنج، استیل، آهن و … از واکس پولیش استفاده می شود. با این روش تجهیزات آماده شده سطح هموار و یکسانی دارند.

پولیش یا پرداخت کاری یک روش پر کاربرد برای رفع خط و خش در سطح تجهیزات مختلف است. تمام فلزاتی که در صنایع مختلف ساخته می شوند برای جلا دادن به پولیش کاری یا پرداخت کاری نیاز دارند. لوازم پرداخت کاری نقش مهمی در براقیت و جلا دادن به فلزات دارند. چون هر فلزی به یک وکس خاص نیاز دارد و باید بر اساس آن پرداخت کاری انجام شود.

انواع واکس پولیش

انواع واکس پرداختکاری آلومینیوم
انواع واکس پرداختکاری آلومینیوم

واکس پولیش یک محصول کاربردی و مهم در پولیش کاری است. در برخی صنایع فلزات تولیدی نیاز به پرداخت کاری دارند از این رو بسته به نوع فلز پولیش مناسب انتخاب می شود. برای صیقل دادن و پولیش کردن فلزات از واکس استفاده می شود. واکس ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر مدل برای یک فلز خاص کاربرد دارد. واکس ها را بر اساس رنگ بندی دسته بندی می کنند هر رنگ از واکس برای یک فلز خاص به کار گرفته می شود.

بیشتر واکس پولیش ها بر روی گیلانس استفاده می شوند. برندهای مختلفی اقدام به  تولید و عرضه این محصول می کنند. اما ساب پولیش توانسته است با بهره گیری از فرمول نمونه های ترکیه ای بهترین نمونه را در مجموعه خود تولید و عرضه کند. این مجموعه تمام مواد اولیه لازم برای ساخت واکس پولیش را از کشور ترکیه وارد می کند و پس از ساخت با برند ساب پولیش روانه بازار می کند. کیفیت و دقت در فرآیند تولید باعث شده تا محصول نهایی مورد توجه قشر عظیمی از صنایع قرار بگیرد.

عملکرد واکس پولیش چگونه است؟

عملکرد واکس پولیش چگونه است؟

واکس پولیش به معنی لایه برداری نازک و افزایش براقیت سطح سازه است. در این تکنیک ابتدا یک لایه بسیار نازک از روی سطح مورد نظر برداشته می شود تا تمام ناهمواری ها و خط و خش ها رفع شود. سپس با استفاده از واکس سطح مورد نظر براق و زیبا می شود. زدن واکس بعد از پولیش کاری به عنوان یک لایه محافظ عمل می کند و سطح مورد نظر را از عوامل جوی و محیطی در امان نگه می دارد.

پرداخت کاری فلزات
پرداخت کاری فلزات
انواع واکس پولیش

واکس پولیش بر اساس ساختار به سه دسته تقسیم بندی می شود:

  • واکس مایع

نمونه مایع دارای ویژگی هایی از قبیل ماندگاری کم، پوشش دهی ضعیف، براقیت بالا و … است. این محصول به دلیل ماندگاری کم نیاز به تکرار مجدد دارد تا اثر بخش واقع شود.

  • واکس نرم

واکس نرم نسبت به نمونه مایع دارای ماندگاری بیشتر است. درجه پوشانندگی این واکس متوسط است و می تواند خش ها را پوشش دهد و سطح فلزات را براق تر کند.

  • واکس سخت

اگر ماندگاری پوشش فلزات برای شما اولویت دارد بهتر است از واکس سخت استفاده کنید. این محصول از پوشش بالایی برخوردار است و برای فلزاتی که خط و خش زیادی دارند کاربرد دارد. با واکس سخت مشکلات ظاهری سطح فلزات رفع می شود و سطح نهایی جلوه زیباتری پیدا می کند.

 

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

مدیر سایت

1401-04-29

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

لطفا برای خرید انواع واکس پرداخت کاری،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری سه فاز،گیلانس پرداختکاری،چسب نمد،فرچه کنفی،غلتک و دیگر لوازم پرداختکاری با مشاورین ساب پولیش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *