فرچه کنفی در لوازم پرداختکاری

فرچه کنفی در لوازم پرداختکاری
فرچه کنفی در لوازم پرداختکاری

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

فرچه کنفی در لوازم پرداختکاری

فرچه کنفی در لوازم پرداختکاری در فروشگاه ساب پولیش قابل عرضه میباشد.فرچه کنفی ها تنوع زیادی در بخش تولید دارند که ما در زیر به بیان آن ها میپردازیم.فرچه کنفی تولید کشور هایی همچون :چین،ترکیه،هندوستان و ایرانی میباشد.

که مواد اولیه این کار برمیگردد به کشور کوبا که به کنف های قهوه معروف میباشند.متریال های استفاده شده در این فرچه ها کنف و لایه هایی از پارچه میباشد که توسط چرخ های قوی دوخته میشوند.

فرچه گیلانس
فرچه گیلانس

به طور معمول ریز دوخت ها از کیفیت بهتری برخوردار میباشند زیرا ریزش کمتر و کیفیت بهتری دارند.هر کدام از کشور های تولید کننده این فرچه ها خصوصیت های خاص مربوط به خود را دارند.به عنوان مثال :فرچه کنفی ترک از ضخامت بیشتر در بافت و همچنین رنگ قرمز و سختی کار را دارا میباشند.فرچه کنفی هندی شامل ریزش کمتر رنگ کرم و همچنین مشتریان خاص خود را دارد.فرچه کنفی چینی از بافت خود زیبایی و ریزش کم برخوردار میباشند.فرچه کنفی ایرانی نیز از خصوصیات چینی و هندی خود برخوردار بوده و کیفیت قابل قبولی نسبت به رقبای خود دارد. اندازه فرچه کنفی: اندازه فرچه کنفی به صورت سفارش از 15 سانت تا 40 سانت است.که از تک لایه و نهایت 5 لایه تکمیل میشود.

فرچه پرداخت کاری
فرچه پرداخت کاری
ضخامت فرچه کنفی:

ضخامت های این نوع از محصولات با توجه به تولیداتی که در هر کشور انجام میپذیرد متفاوت است ولی میانگین تولید در ضخامت هر لایه از فرچه کنفی بین 10 میل تا 12 میل میباشد.

موارد مصرف فرچه کنفی:

فرچه کنفی در مواردی همچین ریخته گیری ، سخت بری و همچنین براده برداری مورد استفاده قرار میگیرد که با توجه به این موارد میبایست از واکس مربوط به خود استفاده نمود.که بیشتر در صنایعی همچیون تولیدات شیر الات ،لوازم موتور، دایکاست و در کل هر قطعه استیل ،آهن و برنج مورد استفاده قرار میگیرد. فرچه کنفی در لوازم پرداختکاری کاربرد زیادی دارد که با توجه به نیاز پرداختکاری آن صورت میپذیرد. فروشگاه ساب پولیش عرضه کننده این نوع از فرچه کنفی ها میباشد.

فرچه کنفی در لوازم پرداختکاری
 فرچه کنفی در لوازم پرداختکاری

کاربرد فرچه کنفی در صنعت پرداختکاری چیست؟

بیشتر

مطالب مهم لوازم پرداختکاری:

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

مدیر سایت

1401-04-29

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

لطفا برای خرید انواع واکس پرداخت کاری،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری سه فاز،گیلانس پرداختکاری،چسب نمد،فرچه کنفی،غلتک و دیگر لوازم پرداختکاری با مشاورین ساب پولیش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *