واکس پولیش چیست ؟

واکس پولیش خورشید+واکس پولیش چیست ؟
واکس پولیش خورشید واکس پولیش چیست ؟

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

واکس پولیش چیست ؟

واکس پولیش چیست ؟ در واقع همان خمیر جامد برای براقی میباشد.واکس های موجود در بازار برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار میگیرند.که در زیر به آن ها اشاره خواهیم داشت.با توجه به پرداختکاری که در فلزات مورد استفاده قرار میگیرد:واکس پولیش زیر کار ، واکس پولیش رو کار ، واکس قوطی ، قیمت واکس پرداختکاری ، واکس پولیش ساب پولیش ، واکس پولیش زرین ، واکس پولیش خورشید ، واکس پولیش نورجلا ، واکس پولیش جلا بخش ، واکس پولیش نمد ، واکس پولیش فرچه، قیمت نمد پرداختکاری ، واکس پولیش صورتی و صابون پولیش.به طور کلی در پرداختکاری بعد از گیلانس پرداختکاری بیشترین توجه به واکس پولیش و یا همان واکس پرداختکاری میباشد.که با توجه به نیاز این نوع از مواد در پرداختکاری همیشه بحث کیفیت این مواد مورد بحث بوده است.که با توجه به این مورد ساب پولیش واکس تولیدی خود را با برند ساب پولیش به بازار عرضه نموده. که خدارا شاکریم که توانسته ایم این مشکل بزرگ که همیشه پرداختکاران گرامی گریبانگیر بوده اند. چه از لحاظ کیفیت و یا چه از لحاظ کمیت به نتیجه دلخواهی که مورد قبول بوده رسیده ایم.ما همچنان بر این باوریم که با تولید واکس پولیش ساب پولیش توانسته ایم این نیاز اصلی در پرداختکاری را بر طرف سازیم.

واکس پولیش چیست ؟
 واکس پولیش چیست ؟

مطالب مهم لوازم پرداختکاری:

آشنایی با نمد های پرداختکاری و واکس پولیش چیست ؟

آشنایی با نمد پرداختکاری ،نمد پرداختکاری  یکی از مهمترین تجهیزات پرداختکاری است. این وسیله در شکل ها و نمونه های مختلفی تولید می شود. فاکتور های موثر در خرید نمد برای لوازم پرداخت کاری : ضخامت، جنس و اندازه آن است. کیفیت این محصول در کیفیت پرداخت تاثیر مستقیم دارد.

واکس‌های پرداختکاری
واکس‌های پرداختکاری

نمد پرداخت کاری صنعت پولیش

نمد پرداختکاری برای پرداخت انواع فلزات استیل، برنز، برنج، آلومینیوم و … کاربرد دارد. همچنین برای پرداخت لوستر و قالب نیز از این ابزار استفاده می شود. در بازار به این نوع نمد پرداختکاری، نمد ترکی نیز می‌گویند. برای پرداختکاری با نمد ابتدا آن را به چسب آغشته می کنند. سپس روی آن پودر سنباده می پاشند. بعد از خشک شدن چسب روی سطوح را با آن صیقلی می کنند. در واقع نمد کار سنباده نواری را انجام می دهد و با آن می توان سطوح خشن را پرداخت کرد.

کاربرد نمد پرداختکاری

برای پرداخت انواع فلزات از نمد پرداختکاری استفاده می شود. نمد عملیات صیقل دادن فلزات را انجام می دهد. در تمام مراحل آبکاری و فیشینگ از نمد جهت پرداخت فلزات استفاده می شود.

گیلانس نخی کتان 45 سانتی
گیلانس نخی کتان 45 سانتی

واکس آلومینیوم چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

واکس آلومینیوم چیست و چه ویژگی هایی دارد؟بطور کلی، پروسه پرداختکاری به کمک ابزارهای مختلفی انجام می گیرد که واکس آلومینیوم یکی از مهمترین آن ها است. بسیاری از کاربران بر این باورند که تنها با گیلانس می توان سطوح فلزاتی مثل آلومینیوم را صاف و صیقلی کرد. در صورتی که اگر، این سطوح، دارای کوچکترین آلودگی و کثیفی باشند و آلودگی های آن به خوبی از بین نرفته باشد تمام پروسه پرداختکاری، زیر سوال می رود.

بنابراین، یکی از مهمترین اقدامات برای پرداختکاری فلزات، تمیز کردن آن ها است. همان طور که پرداختکاری، شامل مراحل مختلفی است، ابزارها و محصولات متنوعی نیز در این پروسه، بکار گرفته می شود. به همین دلیل، صاف و براق شدن فلزات، فقط به ابزارهای پرداختکاری محدود نمی شود. یکی از مهمترین این محصولات که به براق و درخشنده تر شدن سطوح فلزی کمک می کند واکس آلومینیوم است. این واکس به نام های دیگری مثل واکس پولیش، واکس استیل و … نیز معروف می باشد.

همه چیز در مورد لوازم پرداخت کاری کلیک کنید.

واکس پرداخت کاری آبی
واکس پرداخت کاری آبی

معمولا بعد از مرحله گیلانس، از این محصول استفاده می شود تا فلزات و قطعات تولیدی، با درخشندگی هرچه بیشتر، وارد بازار شوند. این واکس سبب می شود انواع سطوح فلزی مثل سطوح آلومینیومی، استیل، برنج و حتی چوب، صاف و صیقلی شوند. این عملیات در پرداختکاری سبب می شود فلزات با سطح کیفیت بالاتری به بازار عرضه شوند.

بنابراین می توان نتیجه گرفت مهمترین هدف واکس آلومینیوم، از بین بردن آلودگی، نقص و افزایش درخشندگی قطعات است. حال اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید باید بدانید واکس پولیش در انواع و رنگ های مختلفی در بازار موجود است که برای انواع قطعات تولیدی، مناسب می باشد. این واکس، مخصوص پرداختکاری و پولیش کاری است.

قیمت واکس پرداختکاری
قیمت واکس پرداختکاری

دستگاه پرداخت تک فاز چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی، تمام دستگاه های پرداخت، من جمله دستگاه پرداختکاری تک فاز، از 40 سال پیش و به صورت استوک یا دسته دوم از کشورهای انگلستان و آلمان، وارد کشور ما شدند. بعد از 20 سال، تکنسین های ایرانی با باز کردن این نمونه های خارجی و کپی کردن از آن، موفق شدند نمونه ایرانی دستگاه پرداخت را تولید و به بازار، عرضه کنند.

انواع گیلانس پرداختکاری
انواع گیلانس پرداختکاری

از آن جهت، این مدل دستگاه پرداخت کاری را موشکی می نامند چون دارای دو شفت است. هر کدام از این شفت ها دارای توان 3، 5، 10، 20 و 25 اسب بخار هستند. از آنجایی که هر برند، این دستگاه را با ولتاژ، وزن و توان متفاوتی، تولید و به بازار عرضه می کند نمی توان توان دقیقی برای این دستگاه تعیین کرد. در واقع، داشتن ولتاژ، توان، وزن، طول و نوع کاربرد متفاوت یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه است.

محصولات پرداخت کاری

محصولات پرداخت کاری اولین چیزی که باعث جلب توجه یک محصول می­شود، ظاهر آن کالا می­باشد. داشتن ظاهری براق و شیک، سطحی صاف و صیقلی شده، می­تواند موجب جلوه بهتر آن محصول در چشم و ذهن خریدار شود. بنابراین آخرین مرحله­ی تولید بسیاری  از محصولات که پرداخت کاری محصول است، نقش مهمی در میزان فروش آن محصول خواهد داشت.

بر اساس آنچه گفته شد، پولیش کاری یا پرداخت کاری در تولید مواد مصرفی، از اهمیت خاصی برخوردار است. پرداخت کاری به معنی صاف و براق کردن محصول به منظور بهبود ظاهر آن است. بنابراین استفاده از لوازم پرداخت کاری مناسب، تاثیر بالقوه­ ای در نتیجه­ی محصول ارائه شده به بازار و در نتیجه میزان فروش محصول خواهد داشت. در این مقاله از اهمیت پرداخت کاری، اهمیت استفاده از لوازم پرداخت کاری مناسب و روش­های پرداخت کاری، سخن به میان آورده­ایم.

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

مدیر سایت

1401-04-29

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

لطفا برای خرید انواع واکس پرداخت کاری،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری سه فاز،گیلانس پرداختکاری،چسب نمد،فرچه کنفی،غلتک و دیگر لوازم پرداختکاری با مشاورین ساب پولیش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *