واکس گیلانس ساب پولیش چیست و چه کاربردی در لوازم پرداختکاری دارد؟

1 لوازم پرداختکاری
1 لوازم پرداختکاری

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

واکس گیلانس ساب پولیش چیست و چه کاربردی در لوازم پرداختکاری دارد؟

لوازم پرداختکاری ، واکس گیلانس ساب پولیش چیست و چه کاربردی در لوازم پرداختکاری دارد؟ صنعت پرداختکاری، یکی از صنایع بسیار پرکاربرد و پرطرفدار در اغلب فعالیت‌ها می‌باشد. این صنعت با استفاده از تجهیزات و ابزارهای متعدد، بسیاری از محصولات و یا اجناس را پرداختکاری و پولیش می‌کند. لوازم پرداختکاری ساب پولیش، از جمله برند بسیار معتبر و با سابقه در زمینه پرداخت کاری می‌باشد. به طور کلی همان گونه که بیان کردیم، لوازم پرداخت کاری بسیار متعدد و گوناگون است و تمامی ابزار آن باید با کمک یکدیگر، کار پرداخت را انجام دهند. یکی از ابزارها و تجهیزات مهم و ضروری در صنعت پرداختکاری، واکس ساب پولیش است. این واکس دارای ویژگی و کاربردهای گوناگونی می‌باشد. در این محتوا قصد داریم تا اطلاعات کافی و جامع در مورد انواع لوازم پرداختکاری ساب پولیش از جمله واکس گیلانس و دستگاه پرداختکاری موشکی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس لطفا تا انتهای محتوا ما را همراهی کنید.

لوازم پرداختکاری ساب پولیش
لوازم پرداختکاری ساب پولیش

لوازم پرداختکاری شامل چه تجهیزات و ابزاری می‌باشد؟

همان‌طور که در ابتدا بیان کردیم، امروزه صنعت پرداختکاری یکی از صنایع بسیار پرکاربرد در تمامی فعالیت‌ها به حساب می‌آید. پرداختکاری از جمله فعالیت‌هایی است که تمامی محصولات فلزی و غیر فلزی را به راحتی پرداخت می‌کند. در واقع با استفاده از پرداختکاری می‌توان سطح اجسام و یا قطعات گوناگون را صیقلی، صاف، براق و درخشان کرده و تمام ناهمواری‌ها و ضایعاتی که بر روی سطح آن‌ها وجود دارد را از بین برد. برند معتبر ساب پولیش، یکی از برندهای بسیار با سابقه در این زمینه می‌باشد که انواع لوازم پرداخت کاری ساب پولیش را تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند. در حقیقت ساب پولیش، این لوازم و تجهیزات را با کیفیت بسیار عالی تولید می‌کند و اولین مرکز پخش لوازم پرداخت کاری در تهران می‌باشد.

به طور کلی لوازم پرداختکاری ساب پولیش شامل 4 دستگاه‌ اصلی می‌باشند. این دستگاه‌ها شامل:

  • دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز
  • دستگاه موشکی پرداخت کاری سه فاز
  • دستگاه پرداخت ویبره
  • دستگاه پرداخت خرطومی و یا پرتابل

دستگاه پرداختکاری

در واقع این دستگاه‌ها، بخش کوچکی از لوازم پرداختکاری ساب پولیش به حساب می‌آیند. لوازم و تجهیزات پرداخت کاری موارد فراوان دیگری را نیز شامل می‌شود. برخی از این ابزار و تجهیزات شامل:

  • واکس ساب پولیش
  • گیلانس پرداخت
  • صابون پرداختکاری
  • سنباده پرداخت
  • نمد پرداختکاری
  • اسکاچ پرداخت
  • چسب نمد
  • فرچه پرداختکاری
  • پودر سنباده
  • غلطک پرداختکاری
  • دستکش و ماسک پرداخت کاری
  • خمیر پولیش
  • دستگاه پرداختکاری موشکی
  • دستگاه گیلانس

در ادامه و در بخش‌های بعد با دستگاه پرداختکاری موشکی و واکس ساب پولیش بیشتر آشنا خواهیم شد.

در لوازم پرداخت کاری ساب پولیش، دستگاه پرداختکاری موشکی چه کارایی و عملکردی دارد؟

در بخش قبلی بیان کردیم که دستگاه پرداختکاری موشکی، یکی از تجهیزات و لوازم پرداخت کاری ساب پولیش می‌باشد. این دستگاه در پرداختکاری انواع محصولات و قطعات، نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. به طور کلی دستگاه پرداختکاری موشکی از لحاظ فنی به دو دسته تک فاز و سه فاز، تقسیم بندی می‌شود. این نوع دستگاه‌ها در برند رسمی ساب پولیش در توان، قدرت و دور موتور متفاوت تولید می‌شوند و از تنوع بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. دستگاه پرداختکاری تک فاز نسبت به سه فاز قدرت، توان و دور موتور پایین‌تری دارد.

در واقع زمانی که محصولات کوچک‌تر و ضعیف‌تر، نیاز به پرداختکاری داشته باشند و برق کارگاه نیز تک فاز باشد از دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز استفاده می‌شود. ولی در دستگاه پرداخت سه فاز برعکس می‌باشد. قدرت و توان بیشتر است، در نتیجه برق مورد نیاز برای شروع کار نیز بالاتر و از نوع سه فاز صنعتی می‌باشد. برای کار با این نوع دستگاه‌ها، نیاز است که برخی ابزار و لوازم پرداختکاری ساب پولیش در دسترس باشند. از جمله این ابزار واکس پرداخت کاری، گیلانس، فرچه، نمد و غیره می‌باشد که در ادامه با واکس گیلانس ساب پولیش به طور کامل آشنا خواهیم شد.

دستگاه پرداختکاری موشکی

دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز ساب پولیش
دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز ساب پولیش

 

واکس ساب پولیش چه نوع ابزار و لوازم پرداختکاری ساب پولیش می‌باشد؟

واکس ساب پولیش، یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم پرداختکاری ساب پولیش است که در پرداخت قطعات و محصولات مختلف نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. واکس‌های پرداخت، سطح تمامی محصولات فلزی و یا غیر فلزی را به راحتی صاف و صیقلی کرده و در نهایت یک محصول بدون نقص به بازار عرضه می‌کنند. از نظر رنگ این واکس‌ها را می‌توان به انواع واکس پرداخت آبی، سفید، قرمز، سبز، صورتی، مشکی، نخودی و در نهایت واکس پرداختکاری قوطی تقسیم بندی کرد. واکس آبی که از لحاظ خش بری ضعیف‌تر می‌باشد، برای پرداخت نهایی قطعات و فلزاتی مانند طلا، پلاتین، آلومینیوم، نقره و استیل استفاده می‌شود. واکس سفید و یا سفید سنگ در پرداخت قطعات سنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های اصلی این نوع واکس، خش بری زیاد و جلا دادن انواع سنگ‌ها می‌باشد.

واکس قرمز از چربی بالایی برخوردار است و خاصیت اصلی آن، خش بری سطح قطعات آهن و استیل می‌باشد. از این واکس بر روی فرچه کنفی پس از سنباده زدن استفاده می‌شود. واکس سبز نوع دیگر واکس پرداخت و لوازم پرداختکاری ساب پولیش است که خش بری آن زیاد می‌باشد، ولی مانند واکس آبی سطح قطعات را جلا نمی‌دهد. واکس صورتی نیز ویژگی‌های واکس آبی و سبز را با هم دارد. واکس پرداخت مشکی دارای فرمول خاصی می‌باشد و خش بری کمتری دارد. از این ابزار جهت پرداخت قطعات استیل، آلومینیوم و آهن استفاده می‌شود. واکس نخودی در واقع قطعات سخت‌تر و زبرتر را به راحتی پرداخت می‌کند. از این نوع واکس بر روی نمد پرداختکاری استفاده می‌شود. در نهایت واکس قوطی که به جهت بسته بندی آن بسیار پرکاربرد و پرطرفدار است و برای پرداختکاری قطعاتی مانند برنج، چوب و سنگ بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

واکس ساب پولیش

 

واکس گیلانس چه کارایی و کاربردی در صنعت پرداختکاری دارد؟

واکس گیلانس که از انواع مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش است، در صنایع مختلف کارایی و کاربردهای گوناگونی دارد. در واقع یکی از کاربردهای اصلی این نوع واکس‌ها، ظرافت و دقت بالای آن‌ها در پرداختکاری است. به همین منظور از عملکرد بسیار خوبی برخوردار می‌باشند. از کاربردهای مهم دیگر این نوع واکس‌ها پرداختکاری و پولیش لوستر، قابلمه، انواع سرویس آشپزخانه و سطوح فلزات استیل، برنج و مس است. این کاربردها تنها شامل این موارد نمی‌شود. بلکه از واکس‌‌های پرداخت در ساخت و پرداخت انواع دستگیره، آینه و شمعدان، پایه‌های کابینت و غیره نیز استفاده می‌شود. به طور کلی برای داشتن ابزار و لوازم با کیفیت و در نتیجه پرداختکاری عالی، بهتر است از فروشگاه آنلاین و برند معتبر ساب پولیش لوازم را خریداری کرد.

لوازم پرداختکاری ساب پولیش

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیش

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *