قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی

قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی
قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی

قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی در مطالب زیر به این موضوع میپردازیم. همیشه برای پرداختکاران گرامی قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی مشکل اصلی برای شروع به کار میباشد. یعنی با توجه به این که پرداختکاران گرامی برای اینکه وارد این  صنعت بشوند نیاز اصلی خرید دستگاه پرداختکاری میباشد.

دستگاه پرداختکاری موشکی با توجه به داشتن برق کارگاه تعیین کننده میباشد.یعنی به این صورت که اگر کارگاه پرداختکاری دارای برق سه فاز باشد میتوان با توجه به بودجه پرداختکار از دستگاه پرداختکاری موشکی با توان 15 اسب سه فاز خرید کرد.ولی اگر کارگاه پرداختکاری دارای برق تک فاز باشد میبایسا از دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز با توان 3.5 اسب خرید کرد.یعنی به این صورت که نوع کار و نوع امکانات کارگاه مشخص کننده نوع خرید دستگاه پرداختکاری موشکی میباشد.

 اختلاف قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی

به طور کلی همیشه اختلاف قیمتی که دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز میباشد.برای قدرت در کار با این نوع از دستگاه میباشد.به طور مثال:برای دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز از مقدار سیم بیشتری برای سیم پیچی استفاده میشود.ولی برای دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز از مقدار سیم کمتری استفاده میشود.و همچنین جسته و بزرگی دستگاه پرداختکاری موشکی به طور معمول به همین دلیل میباشد .

در رابطه با هزینه خود دستگاه پرداختکاری موشکی به طور کلی اختلاف قیمتی که دارد حدود یک میلیون تومان میباشد.که یکی از دلایل سیم پیچی و دیگری حجم کلی خود دستگاه و لوازم برقی مورد استفاده میباشد که با توجه به دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز خوب به طبع هزینه لوازم در برق سه فاز بیشتر میباشد.و در پایان در رابطه با دستگاه پرداختکاری موشکی ساب پولیش تمامی دستگاه پرداختکاری خود اعم از:دستگاه پرداختکاری ایران پولیش،دستگاه پرداختکاری ایران مدرن،دستگاه پرداختکاری تهران تکنیک،دستگاه پرداختکاری محک را به همراه یک سال گارانتی تقدیم خریداران گرامی مینماید.

قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی
قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی

نکات مهم درباره فروش دستگاه پرداخت کاری تک فاز و دستگاه پرداخت کاری سه فاز

لوازم پرداخت کاری بر اساس شکل ظاهری که دارند دارای دو شفت می باشند. قیمت دستگاه های پرداخت کاری تک فاز و سه فاز با یکدیگر متفاوت است که این موضوع دلایل مختلفی دارد. دستگاه هایی که به شکل سه فاز طراحی شده اند از سیم پیچی کمتری برخوردار هستند. این در حالی است که دستگاه های تک فاز از سیم پیچی کمتری برخوردار هستند.موارد دیگری که در زمان خرید و فروش این محصولات وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد این موارد شامل: طول، وزن، ارتفاع، ولتاژ و .. می باشد.

فروش دستگاه پرداخت کاری تک فاز و دستگاه پرداخت کاری سه فاز بر اساس ثابت و پرتابل بودن این دستگاه ها انجام می گیرد. همانطور که می دانید پروسه پرداختکاری یک امر بسیار مهم و دقیق می باشد. بنابراین لازم است که دستگاه انتخابی شما متناسب با نیاز تان باشد. یکی از ویژگی های دستگاه های ثابت این است که به شکل پایدار هستند و نیازی به جا به جایی مکرر ندارند. دستگاه های پرتابل هم سبک هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند و می توانید در هر جایی از آن ها استفاده کنید.

دستگاه های پرداخت کاری مدل تک فاز و سه فاز اغلب از طراحی مناسبی برخوردار هستند. یکی دیگر از مزیت های این دستگاه ها ساختار فلزی آن ها می باشد که موجب تعادل در این دستگاه ها می شود. این ویژگی باعث می شود که اپراتور بتواند به سادگی هر قطعه ای را برای پرداخت کاری بر روی آن قرار بدهد. این دستگاه ها از سرعت متغیر 1400 دور تا بیش از 2900 دور در دقیقه برخوردار هستند. وجود این سرعت متغیر باعث می شود فرایند پرداخت کاری متناسب با هر قطعه ای انجام بگیرد.

در حال حاضر نمونه های داخلی و خارجی این دستگاه ها در بازار وجود دارد که افراد می توانند به فراخور حال و با توجه به بودجه ای که دارند دستگاه مورد نظرشان را خریداری کنند. نکته قابل توجهی که در مورد خرید و فروش دستگاه های پرداخت کاری وجود دارد؛ این است که پیش از اقدام به خرید این دستگاه ها لازم است با افرادی که در این زمینه تجربه دارند مشورت های لازم را انجام دهید.در هنگام خرید دستگاه های پرداخت کاری دقت داشته باشید که ابزار و تجهیزات جانبی را بر اساس نوع و مدل دستگاه  را از فروشگاه لوازم پرداخت کاری ساب پولیش خریداری کنید در غیر این صورت نتیجه مطلوب را دریافت نخواهید کرد. این وسایل جانبی شامل گیلانس، فرچه، نمد، سنباده های پودری و … می باشند.

نکته: معمولا در تمامی فعالیت های صنعتی مرحله ای به نام بازرسی محصول تولید شده وجود دارد. این مرحله معمولا با رفع ایرادات ظاهری و بالا بردن کیفیت محصول همراه است. بنابراین جهت انجام این مرحله افراد به وسیله ای به نام دستگاه سایش پرداخت یا پرداختکاری نیاز دارند. اهمیت و لزوم استفاده از این دستگاه در مشاغل صنعتی غیر قابل انکار است.

منظور از لوازم پرداختکاری چیست؟

منظور از لوازم پرداختکاری تمامی ابزار آلات و دستگاه پرداختکاری می باشند که در سایش و پولیش دادن سطوح به کار گرفته می شوند. دستگاه واکس پولیش، واکس پرداختکاری و سیاه قلم از جمله مهمترین و پرکاربردترین این لوازم به شمار می آیند.

کلام آخر

خرید لوازم و دستگاه پرداختکاری از یک شرکت فروشنده با سابقه و معتبر از اهمیت بالایی در این صنعت مهم برخوردار است. با توجه به نوسانات بازار ارز و افزایش افسار گسیخته قیمت ابزارآلات صنعتی، خرید محصولات و دستگاه های با کیفیت عین صرفه جویی است. به طور حتم هیچ چیز به اندازه خرید یک محصول و دستگاه صنعتی با کیفیت نمی تواند تولید کنندگان کالاها و شخص خریدار را خوشحال کند.

به همین دلیل قصد داریم یکی از معتبر ترین و قابل اطمینان ترین شرکت های تولید کننده و وارد کننده لوازم پرداختکاری را به شما معرفی کنیم. شرکت ساب پولیش پیشنهاد ویژه ما به تمامی خریداران دستگاه های صنعتی پرداختکاری است. لازم به ذکر است که محصولات تولید شده این شرکت قابل رقابت با مدل های خارجی هستند و با نازل ترین قیمت به خریداران عرضه می شوند.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری:

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

مدیر سایت

1401-04-29

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

لطفا برای خرید انواع واکس پرداخت کاری،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری سه فاز،گیلانس پرداختکاری،چسب نمد،فرچه کنفی،غلتک و دیگر لوازم پرداختکاری با مشاورین ساب پولیش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *