دستگاه پرداخت کاری برنج

دستگاه پرداخت کاری برنج
دستگاه پرداخت کاری برنج

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

دستگاه پرداختکاری برنج

دستگاه پرداخت کاری برنج ، محصولات تولید شده توسط گروه های صنعتی مختلف، برای فروش نیاز به زیبایی ظاهری منحصر به فردی دارند. برای هرچه زیباتر شدن کالا ها، آنها را پس از اتمام شکل دهی و براده برداری، پرداخت کاری می کنند. فلزات با توجه به ویژگی هایی که دارند، در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از فلزات علاوه بر کاربرد های صنعتی، برای تولید کالا هایی که کاربرد تزئینی نیز دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

فلزاتی مانند استیل، برنز، روی، نیکل و برنج جزو دسته هایی می باشند که برای محصولات تزئینی کاربرد های زیادی دارند. تمامی این فلزات در آخرین مرحله تولید، تحت عملیات پرداخت کاری قرار می گیرند تا ایراد های سطح محصولات برطرف شود. در عملیات پرداخت کاری قطعات، سطح محصولات صیقلی می شود و جلا می یابد و ظاهری زیبا برای قطعه بدست می آید.

عملیات پرداخت کاری برنج در فرایند تولید آن بسیار مهم است.

معرفی فلز برنج

یکی از فلزاتی که برای محصولات تزئینی کاربرد فراوان دارد، فلز برنج می باشد. برنج استفاده های گسترده ای در صنعت دارد اما با توجه رنگ زیبا و منحصر به فردی که دارد، کاربرد های زیادی در دکوراسیون منزل دارد. این زیبایی ظاهری به واسطه عملیات پرداخت کاری برنج به وجود می آید. مسلما در پروسه تولید، ایراد های مختلفی مانند فرورفتگی، برآمدگی و خط و خش ها بر روی قطعه به جای می ماند. برای برطرف کردن این ایراد ها و به وجود آوردن ظاهری مناسب برای قطعه، عملیات پرداخت کاری برنج صورت می گیرد.

اگر بخواهیم نمونه هایی از محصولات ساخته شده از فلز برنج را مثال بزنیم که عملیات پرداخت کاری برنج در فرایند تولید آن بسیار مهم است، می توانیم به لوستر ها، دستگیره های برنجی، عقربه های ساعت، ابزار آلات موسیقی و وسایل تزئینی مانند دستبند و زنجیر برنجی اشاره کرد. البته که دیگر محصولات برنجی، با توجه به کاربرد مخصوصی که در صنعت دارند، تحت عملیات پرداخت کاری برنج قرار می گیرند تا ویژگی های سطح آنها افزایش یابد.

تمامی فلزات در آخرین مرحله تولید، تحت عملیات پرداخت کاری قرار می گیرند تا ایراد های سطح برطرف شود.

پرداخت کاری برنج

تولید قطعات از جنس فلز برنج، بیشتر از روش ریخته گری میسر می شود. پس از ریخته گری برنج، عملیات های براده برداری مختلفی بر روی قطعه صورت می گیرد تا به ابعاد و اندازه های مورد نظر برسد. پس از این مرحله نوبت به پرداخت کاری برنج با استفاده از دستگاه پرداخت کاری برنج می رسد. در این مرحله، با استفاده از لوازم پرداخت کاری ایراد های ظاهری سطح برطرف می شود و مات و کدر بودن سطح جلا می یابد.

برای پرداخت کاری برنج، از انواع گیلانس پرداخت کاری استفاده می شود. این پروسه، در چند مرحله انجام می شود و با استفاده از گیلانس ها با ظرفیت پرداخت کاری متفاوت، انجام می گیرد. گیلانس های مورد استفاده در عملیات پرداخت کاری برنج، در چهار رنگ تقسیم بندی می شوند. در ابتدا، گیلانس آبی، برای از بین بردن خط و خش های عمیق، بر روی شفت دستگاه پرداخت کاری برنج نصب می گردد. اپراتور به وسیله دست و با فشار دادن قطعه بر روی گیلانس، عملیات پرداخت کاری را انجام می دهد.

برای پرداخت کاری برنج یا هر فلز دیگری از لوازم پرداخت کاری مختلفی استفاده می شود.

برای به وجود آمدن سطح ایده آل، سه گیلانس دیگر با رنگ های زرد، قرمز و سفید به نوبت بر روی دستگاه پرداخت کاری برنج نصب می گردند. گیلانس قرمز خط و خش های باقی مانده از مرحله قبل را از بین می برد. با استفاده از گیلانس زرد، سطح قطعه شروع به صیقلی شدن می کند و در نهایت، گیلانس سفید مورد استفاده قرار می گیرد و به وسیله آن سطح جلا می یابد و ظاهری زیبا برای قطعه به وجود می آید.

دستگاه پرداخت کاری برنج

دستگاهی که برای پرداخت کاری برنج مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه پرداخت کاری موشکی می باشد. دستگاه پرداخت کاری موشکی، در دو مدل دستگاه پرداخت کاری موشکی تک فاز و دستگاه پرداخت کاری سه فاز به بازار عرضه می شود. همانطور که از نام آنها پیداست، با توجه به تامین برق کارگاه، می توان از نوع تک فاز یا سه فاز استفاده شود. این دستگاه برای پرداخت کاری مواد اولیه مختلف کارایی دارد و فلز برنج یکی از مواردی می باشد که عملیات پرداخت کاری آن، به وسیله این دستگاه ها صورت می گیرد.

دستگاهی که برای پرداخت کاری برنج مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه پرداخت کاری موشکی می باشد.

دستگاه پرداخت کاری برنج یا همان موشکی، به صورتی طراحی و ساخته شده است که بتوان لوازم مختلف پرداخت کاری را بر روی آن نصب کرد. گیلانس ها، نمد ها، سنباده ها و غیره جزو لوازمی هستند که برای پرداخت کاری محصولات، مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که گفته شد، برای پرداخت کاری برنج نیاز به نصب انواع گیلانس ها بر روی دستگاه می باشد که به وسیله دستگاه پرداخت کاری برنج، این کار به راحتی انجام می شود. در این بین، علاوه بر کارایی مفید دستگاه پرداخت برنج، تخصص اپراتور نیز اهمیت دارد. به این صورت که هر چه اپراتور پرداخت، حرفه ای تر باشد، کیفیت سطح بالاتر خواهد بود.

خرید دستگاه های پرداخت کاری برنج

برای خرید دستگاه پرداخت کاری برنج، می توانید به فروشگاه اینترنتی ساب پولیش رجوع کنید. مجموعه صنعتی ساب پولیش، اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه های پرداخت کاری و لوازم و ابزار آلات مورد نیاز برای پولیش کاری می باشد. این مجموعه با سال ها سابقه، تمامی نیاز های تولید کنندگان محصولات صنعتی را می شناسد و برای پرداخت کاری هر جنس محصولی، لوازم مورد نیاز را مهیا کرده است.

دستگاه پرداخت کاری برنج به صورتی طراحی شده است که بتوان لوازم پرداخت کاری را بر روی آن نصب کرد.

برای پرداخت کاری برنج یا هر فلز دیگری از لوازم پرداخت کاری مختلفی استفاده می شود. ساب پولیش تمامی این لوازم را با کیفیتی عالی و برای تمامی روش های پرداخت کاری تولید می کند. تولید این محصولات توسط ساب پولیش، توسط بهترین دستگاه ها صورت می گیرد و از مواد اولیه با کیفیت و با ویژگی های مناسب کالا استفاده می شود.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیش

اشتراک گذاری