دستگاه پرداخت موشکی چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز ساب پولیش
دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز ساب پولیش

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

مقدمه دستگاه پرداختکاری موشکی

در این مقاله راجع به دستگاه پرداخت موشکی و کاربرد آن با یکدیگر صحبت می‌کنیم. پرداخت کاری یکی از مراحل نهایی تولید محصولات مختلف است که در صنایع گوناگون جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. پرداخت کاری یا پولیش کردن در مورد مواد فلزی و غیر فلزی کاربرد دارد. بحث ما در این نوشتار پرداخت کاری فلزات با استفاده از دستگاه پرداخت موشکی است. قبل از اینکه راجع به دستگاه پرداخت موشکی با همدیگر صحبت کنیم بهتر است مقدماتی را در باب عملیات پرداخت کاری بیان کنیم‌. پولیش کردن یا پرداخت کاری روی فلزات موجب می‌شود تا سطح آن‌ها از نقص‌های مراحل تولید پاک شود و محصولات لوازم پرداختکاری براقیت ویژه‌‌ای پیدا کنند. پرداخت کاری موجب می‌شود تا کیفیت قطعات تولید شده بالا رفته و رضایت مخاطبان بیشتر جلب شود. برای انجام عملیات پرداخت کاری بر روی فلزات مختلف، جهت‌ تکمیل سطح کار از یک لایه مکمل نازک استفاده می‌شود.

دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز ساب پولیش
دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز ساب پولیش

البته در برخی از موارد لوازم پرداخت کاری پرداخت کاری فقط به منظور از بین بردن نقص‌هایی که روی سطح محصول وجود دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرداخت کاری به شکل‌های مختلفی انجام می‌پذیرد. به همین جهت باید روشی را به کار گرفت که تناسب بیشتری با ویژگی‌ها و جنس فلز مورد نظر داشته باشد. آبکاری، برس کاری، براق کاری، سنگ زنی، ساب پاشی، سیاه کاری و… همگی از روش‌هایی هستند که جهت انجام عملیات پرداخت کاری روی فلزات می‌توان آن‌ها را به کار گرفت. هر کدام از روش‌های مذکور از حیث هزینه و سرعت متفاوت از همدیگر هستند. همان‌طور که گفتیم در صنایع مختلف از پرداخت کاری برای انجام عملیات پولیش روی آهن، برنج، استیل، نقره، آلومینیوم، مس و… استفاده می‌شود. برای انجام پرداخت کاری از دستگاه‌ها و وسایل مختلفی استفاده می‌شود که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

لوازمی که برای پرداخت کاری باید تهیه کنید

علاوه بر دستگاه پرداخت موشکی که در قسمت‌های بعدی به آن می‌پردازیم، لوازم خاصی جهت انجام عملیات پرداخت کاری بر روی فلزات باید مورد استفاده قرار گیرند. از بدیهی ترین وسایل برای پرداخت کاری فلزات می‌توان به نمد پرداخت کاری اشاره کرد که با توجه به جنس فلز مورد نظر می‌توانید از انواع مختلف آن استفاده نمایید. از دیگر وسایل مهم پرداخت کاری واکس پرداخت کاری است که صیقل کردن و پولیش نهایی محصولات به کمک آن انجام می‌شود. واکس‌های پرداخت کاری در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و مشتریان می‌توانند با توجه به نوع کاربرد مدنظر خود از رنگ خاصی استفاده کنند. برای انجام عملیات نمدکاری غالبا واکس‌های قرمز و مشکی خریداری می‌شوند‌. اگر مشتری بخواهد عملیات روکار انجام دهد واکس‌های آبی یا سبز به او پیشنهاد می‌شوند. بعلاوه واکس‌های قوطی هم جهت کار در زیر برنج برای چوب و سنگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از دیگر لوازمی که می‌توانید از برند ساب پولیش تهیه کنید، گیلانس پرداخت کاری است. گیلانس ماده ای است که در انواع مختلف نخی، پشمی، ارتشی، لی، کنفی، هزارلای آبی، زرد، سفید، قرمز و… موجود است. اگر قصد پرداخت کاری فلزات را دارید نباید تهیه چسب نمد را فراموش کنید. چسب نمد را باید با آب مخلوط کرد. بعد از اینکه چسب نمد و آب با همدیگر ترکیب شدند محلول را روی نمد می‌مالند و سپس پودر سنباده را به آن اضافه می‌کنند‌. با این کار پودر ریخته شده به صورت کامل بر روی نمد خواهد چسبید. با انجام این کار نمد از حالت عادی خارج شده و تبدیل به سنباده خواهد شد. علاوه بر این موارد باید نوار سنباده‌ای و اسکاچ پرداخت کاری نیز تهیه شوند.

محصولات لوازم پرداخت کاری ساب پولیش

بررسی عملکرد دستگاه پرداخت موشکی

کار کردن با دستگاه پرداخت موشکی پیچیدگی خاصی ندارد و همانطور که در ادامه توضیح می‌دهیم رابط کاربری آسانی دارد‌. بعد از تهیه دستگاه پرداخت موشکی باید طبق اصول مندرج در راهنمای محصول آن را به برق وصل نمایید. بعد از اینکه دستگاه به برق وصل شد، کلید دستگاه در حالت صفر یا حالت خاموش قرار دارد که با کلمه off  قابل مشاهده است. حتما این مورد را چک کنید تا اگر هم دستگاه در این حالت نیست، آن را خاموش کنید. سپس باید گیلانس را در داخل شفت قرار دهید. بعلاوه بعد از اینکه پولک‌ها را کنار گیلانس گذاشتید، مهره دستگاه را سفت نمایید. پس از این مرحله باید دستگاه را در حالت دور اول بگذارید. بعد از اینکه واکس را در تماس با گیلانس در حال چرخش قرار دادید، کمی از واکس به گیلانس می‌چسبد و کار آغاز می‌شود.

با خرید دستگاه پرداخت موشکی از برند ساب پولیش دیگر نیازی نیست که نگران اصالت و کیفیت کالا باشید. دستگاه پرداخت کاری موشکی مجموعه ما یک سال گارانتی دارد که این مورد می‌تواند از نگرانی مشتریان بکاهد و در مورد تضمین کیفیت محصولات به آنان اطمینان بخشد. دستگاه پرداخت کاری موشکی ساب پولیش یک نوع دستگاه پرداخت کاری تخصصی است که از قدرت عملکرد بالایی برخوردار می‌باشد. در کنار تهیه دستگاه پرداخت کاری موشکی می‌توانید به راحتی سایر اقلام مورد نیاز مثل صابون، واکس، انواع فرچه و… را برای انجام عملیات پرداخت کاری روی فلزات تهیه نمایید.

 

تهیه لوازم پرداخت کاری

انواع دستگاه پرداخت موشکی

در این بخش از مقاله به بررسی انواع دستگاه پرداخت موشکی می‌پردازیم. دستگاه‌های پرداخت کاری موشکی فلزات در دو نوع تک فاز و سه فاز قابل تهیه هستند. این دستگاه‌ها قیمت متفاوتی نسبت به همدیگر دارند. از نظر نحوه عملکرد نیز دارای تفاوت‌هایی هستند. تامین انرژی دستگاه موشکی سه فاز به وسیله برق سه فاز صنعتی انجام می‌پذیرد. هم‌چنین میزان سیم‌ پیچی‌های موجود در دستگاه سه فاز نسبت به دستگاه پرداخت کاری موشکی تک فاز بیشتر است. بنابراین با توجه به این دو موردی که مطرح کردیم، دستگاه‌های سه فاز هزینه‌های بیشتری را برای شما به همراه خواهند داشت. دستگاه‌های سه فاز در عین حال که کارایی بیشتری دارند از نظر هزینه ممکن است باب میل مشتریان نباشند. از این رو بسیاری از افراد دستگاه‌های پولیش تک فاز را ترجیح می‌دهند و به دنبال خرید آن‌ها هستند.

عملیات پرداخت کاری

دستگاه پرداخت موشکی تک فاز با استفاده از جریان برق تک فاز شهری یا جریان برق صنعتی کار می‌کند. خرید و نگهداری دستگاه‌های تک فاز نسبت به دستگاه‌های سه فاز هزینه کمتری را در پی دارد. بنابراین اگر در شروع کسب و کار خود هستید و نمی‌خواهید متحمل هزینه زیادی شوید، می‌توانید نسبت به تهیه دستگاه پرداخت کاری تک فاز اقدام کنید. با توجه به اینکه دور موتور نمونه‌های تک فاز این دستگاه کمتر از نمونه‌های سه فاز آن است، میزان مصرف برق توسط این دستگاه ها هم کمتر است. البته دور موتور کم دستگاه‌های تک فاز اختلالی را در عملکرد آنان به وجود نخواهد آورد‌. قابلیت کنترل این دستگاه به خوبی نیازهای مجموعه‌های کوچک را برای پرداخت کاری بر روی فلزات رفع می‌کند.

پرداخت فلزات

توصیه‌های قبل از خرید دستگاه پرداخت موشکی

در این مقاله با دستگاه پرداخت موشکی و سایر لوازم مورد نیاز برای پرداخت کاری فلزات آشنا شدید. در صورتی که به دنبال انجام عملیات پرداخت کاری هستید باید بدانید که کیفیت لوازم مورد استفاده تاثیر مستقیمی بر روی نتیجه بخش بودن عملیات شما دارد. از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مورد نیاز خود را از برند معتبر ساب پولیش تهیه نمایید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد محصولات این برند و ویژگی‌های آن‌ها داشته باشید به سایت wwww.subpolish.com  مراجعه نمایید. به ادامه بحث می‌پردازیم. دستگاه‌های پرداخت موشکی تک فاز و سه فاز با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در مجموعه ما موجود هستند. برای این که انتخاب مناسبی داشته باشید پیش از خرید باید نیاز سنجی لازم را با توجه به شرایط کار خود انجام دهید و سپس محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیشفروش لوازم پرداختکاری

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *