معرفی انواع فرچه کنفی

ابزار پرداخت کاری ساب پولیش
ابزار پرداخت کاری ساب پولیش

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

کاربرد انواع فرچه کنفی در پرداخت کاری

فرچه کنفی از ابزارآلات بسیار مهم صنعت لوازم پرداخت کاری است. انواع فرچه کنفی در نام های برس کنفی، فرچه پرداخت کاری و فرچه پرداخت شناخته می شود. کاربرد فرچه کنفی در صیقل دادن سطوح مختلف مانند استیل، آهن، فلزات، برنج و غیره می باشد. انواع فرچه های کنفی به نسبت جنس های مختلف و عملکرد آن تقسیم بندی می شود. در صنعت پرداخت کاری از فرچه کنفی پس از ریخته گری استفاده می کنند و همچنین برای استفاده از آن از واکس مخصوص کمک می گیرند. در پرداخت کاری لوازمی مانند سماور و کتری از فرچه کنفی استفاده می کنند.

انواع فرچه کنفی ساب پولیش
انواع فرچه کنفی ساب پولیش

فرچه کنفی تنوع بسیار متفاوتی دارد. از باکیفیت ترین فرچه های کنفی، در ایران تولید می شود و از لحاظ کیفیت بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد. فرچه های کنفی در اندازه نیز تنوع دارد و می توان در ابعاد مختلفی نظیر ۳۰ سانت ۴۰ سانت تک لایه و پنج لایه سفارش داد و یا خریداری کرد.

علاوه بر تولید داخلی تولیدات وارداتی مانند برندهای چینی در ایران صورت می گیرد. در واقع برای خرید انواع فرچه کنفی مشتریان در انتخاب و خرید خود محدودیتی ندارند. فرچه های وارداتی  را می توان در ابعاد ۳۰ سانتی تهیه کرد. تولیدات فرچه کنفی از ۱۵ سانتیمتر تا ۴۰ سانتیمتر صورت می گیرد. از این رو مشتریان با توجه به نیاز خود می‌توانند محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. فرچه کنفی از لحاظ ضخامت اندازه های متفاوتی دارد و همچنین با انواع متفاوتی تولید می شوند. اما ضخامت این فرچه های کنفی بین ۱۰ میل تا ۱۲ میل در نظر گرفته می شود. انواع فرچه کنفی با توجه به مدل های متفاوت آن کاربرد و مصارف گوناگونی دارند. ریخته گری، سخت بری، براده برداری از کاربرد های پر اهمیت فرچه کنفی بوده که در صنایع مختلف نظیر اگزوز، موتور، استیل، آهن، شیرآلات استفاده می شود.

ابزار پرداخت کاری ساب پولیش
ابزار پرداخت کاری ساب پولیش

اهمیت استفاده از فرچه کنفی

فرچه کنفی در صنعت پرداخت کاری سابقه درخشانی داشته و از ابزار آلات کاربردی این صنعت می باشد. از مزیت های فرچه کنفی یا فرچه پرداخت کاری قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالای آن است. مصرف‌کنندگان همواره خواستار محصولاتی هستند که علاوه بر کیفیت مناسب قیمت مناسبی نیز داشته باشد. از این رو فرچه های کنفی یا پرداخت کاری محصولی هستند که علاوه بر کیفیت و عملکرد مطلوب قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ای دارد و متناسب با نیاز افراد است. امروزه ابزارآلات پرداخت کاری و پولیش فلزات، به طور گوناگون در بازار موجود هستند. هرکدام از این ابزارآلات برای بخش های مختلفی استفاده می شوند. از این رو فرچه های کنفی جز پرکاربردترین و مهمترین ابزارهای پرداخت کاری بوده که در مدل های مختلف برای مصارف گوناگون به بازار عرضه می شوند.

در صنعت پرداخت کاری برای از بین بردن ناهمواری ها فرچه کنفی جز ابزار پرکاربرد و مهم به شمار می رود. انواع فرچه های کنفی لطافت و نرمی خاصی دارند که برای براق کردن و جلا دادن سطوح مختلف گزینه بسیار مناسبی است. پیش تر درباره مصارف فرچه کنفی و انواع آن توضیحات مختصری ارائه دادیم. در ادامه به طور کلی به کاربردها و اهمیت مصرف انواع فرچه کنفی در پرداخت کاری اشاره می کنیم. کاربرد انواع فرچه کنفی در اموری نظیر تولید شیرآلات مختلف، تولید قطعات خودرو، تعمیر قطعات خودرو، ساخت اگزوز موتور سیکلت، صنعت ریخته گری و تولید آهن و محصولات نظیر آن کاربرد دارد. مصارف فرچه کنفی به طور کل در صنعت ساخت قطعات فلزی است. از آنجایی که فرچه کنفی قدرت سایش بالایی داشته می‌تواند هر نوع قطعه ای را هموار کند و خطوط آن را از بین ببرد.

فرچه کنفی پرداخت کاری

انواع فرچه کنفی و قیمت آن

علاوه بر آن انواع فرچه های کنفی جهت افزایش درخشش فلزات نیز استفاده می شوند. فرچه کنفی در میان ابزارهای پرداخت کاری بسیار اهمیت داشته و تقاضا برای خرید آن بسیار است. با افزایش تقاضای خرید و فروش فرچه پرداخت کاری افزایش تولیدات آن در سراسر دنیا صورت گرفته است. ابزارآلات پرداخت کاری نظیر سمباده، نمد، گیلانس، اسکاچ و فرچه پرداخت کاری در ایران با کیفیت بسیار بالایی تولید شده و با قیمت بسیار مناسب در بازار موجود است. تولیدات فرچه پرداختکاری در ایران جز با کیفیت ترین محصول بوده و با نمونه های خارجی تفاوتی ندارد. ابزار آلات پرداخت کاری به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول ابزاری هستند که برای سطوح سخت و رفع ناهمواری های قطعات استفاده می شوند. دسته دوم ابزارآلات ظریفی هستند که برای امور ظریف و جزئی پرداخت کاری استفاده می شود.

 

علاوه بر کاربردهای بسیار فرچه های کنفی، در صیقل دادن ساعت های استیل و فلزی نیز مصارف زیادی دارند. هدف استفاده از فرچه کنفی در پرداخت کاری افزایش درخشندگی و ظاهر زیبای فلزات و قطعات است. از این جهت این ابزار اهمیت زیادی در پرداخت کاری و صنایع مختلف دیگر داشته و در واقع بدون وجود این ابزار قطعات با کیفیت و زیبایی را نمی توان تهیه کرد. پارچه های کنفی امروزه در صنایع مختلف نظیر صنایع چوب، لوازم خانگی و خودرو سازی بسیار اهمیت دارد. فرچه های کنفی با برند های مختلف ایرانی و خارجی در انواع مختلفی تولید می شوند و مصرف کنندگان قادر هستند که با توجه به نیاز خود این محصول را خریداری کنند. فرچه کنفی محصولی بوده که در صنعت پرداخت کاری بر روی فلزاتی مانند آهن، استیل و غیره کشیده می شود.

پرداخت کاری فلزات
پرداخت کاری فلزات

مصارف فرچه های کنفی

یکی از انواع فرچه های کنفی فرچه سیمی بوده که این ابزار نیز در پرداخت کاری استیل، آهن و برنج مورد استفاده قرار می گیرد. صنایع مختلفی مانند ریخته گری و تولید شیرآلات از ابزار فرچه کنفی استفاده می کنند. کارخانجات تولید کننده اگزوز موتور سیکلت از فرچه کنفی استفاده می کنند. تمامی این موارد از مصارف و کاربرد انواع فرچه کنفی است. اما می‌توان گفت که اصلی ترین کاربرد این ابزار در صنعت پرداخت کاری فلزات، تمیز کردن انواع قطعات و سطوح فلزی مانند استیل و آهن است. این ابزار را می توان در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار داد. چرا که اهمیت و کاربرد آن بسیار است. فرچه های کنفی در بیشتر صنایع مختلف به خصوص پرداخت کاری کاربرد و اهمیت دارند.

نکته آخر

فروشگاه ساب پولیش عرضه کننده با کیفیت ترین فرچه کنفی های پرداخت کاری میباشد.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیشفروش لوازم پرداختکاری

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *