بررسی و معرفی فرچه کنفی پرداخت کاری ساب پولیش و دیگر اغلام پرداخت کاری

کاربرد فرچه کنفی؟
کاربرد فرچه کنفی؟

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

معرفی فرچه کنفی پرداخت کاری و دیگر اقلام پرداخت کاری ساب پولیش

یکی از لوازم ضروری در صنعت پرداختکاری، فرچه کنفی می‌باشد. این صنعت با توجه به کارایی و عملکرد بی نظیر خود، توانسته است کیفیت قطعات را با استفاده از لوازم پرداختکاری بهبود ببخشد. فرچه کنفی و دیگر لوازم پرداختکاری ساب پولیش در افزایش کیفیت محصولات و بهبود آن‌ها، نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. در بخش‌های بعدی در ابتدا به معرفی فرچه‌های کنفی می‌پردازیم. سپس با دیگر لوازم پرداخت کاری ساب پولیش نیز آشنا خواهیم شد.

پرداختکاری چیست و چه مطالب مهمی در مورد لوازم پرداختکاری وجود دارد؟

سوالات رایج در مورد پرداختکاری چیست؟ پرداختکاری چیست؟ لوازم پرداختکاری ساب پولیش چند نوع میباشد؟ آیا در لوازم پرداختکاری صنعتی آموزش وجود دارد؟ در این محتوا قصد داریم به تمامی این سوالات به طور کامل پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید.

پرداختکاری یکی از صنایعی است که به بهبود کیفیت محصولات کمک بسیار زیادی می‌کند. در واقع پرداخت کاری به روشی گفته می‌شود که با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و لوازم پرداختکاری می‌توان یک قطعه را صیقل و صاف کرد. به طور کلی پرداختکاری، اضافات و خوردگی‌هایی که روی سطح قطعات مختلف وجود دارد را از بین می‌برد. این پرداختکاری، نیاز به تجهیزات خاصی نیز دارد. از جمله این تجهیزات انواع دستگاه موشکی پرداخت، گیلانس، نمد، فرچه کنفی، فرچه سیمی، واکس پرداخت، سنباده، اسکاچ، چسب نمد، غلتک، خمیر پولیش و غیره می‌باشد. در بخش‌های بعدی با کاربرد و کارایی برخی از این لوازم و تجهیزات آشنا خواهیم شد.

کاربرد نمد پرداخت کاری چیست؟

یکی دیگر از لوازم پرداختکاری ساب پولیش، نمد است. نمد نوعی پارچه است که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می‌باشد. نمد به دلیل ویژگی‌های خاص خود، در پرداخت کاری فلزات نقش بسیار مهمی دارد. از کاربردهای مهم این ابزار پرداخت قطعات نقره، مس، برنج، آهن، آلومینیوم و استیل می‌باشد. در واقع این ابزار به پرداخت محصولاتی مانند شیرآلات، لوستر، وسایل فلزی آشپزخانه و غیره می‌پردازد.

کاربرد غلتک پرداختکاری در چیست؟

غلتک از دیگر ابزار و لوازم پرداخت کاری ساب پولیش است که در زمان استفاده از سنباده نواری، بسیار پرکاربرد می‌باشد. در واقع وظیفه اصلی غلتک، فرم دادن به سطوح فلزات از جمله استیل است. به طور کلی غلتک با استفاده از تجهیزات به ویژه سنباده نواری، تمامی خوردگی‌ها را از سطح فلزات حذف می‌کند. در حقیقت وجود غلتک سبب می‌شود تا عملیات سایش و پولیش به بهترین حالت ممکن انجام شود.

غلتک پرداختکاری

 

چگونگی استفاده از خمیر پولیش پرداختکاری چیست؟

به طور کلی درخشندگی و براق شدن سطوح مختلف قطعات، باعث افزایش زیبایی ظاهری آن‌ها خواهد شد. یکی از لوازم پرداخت کاری ساب پولیش که به این درخشندگی کمک فراوانی می‌کند، خمیر پولیش است. خمیر پولیش مانند واکس، صابون و سنباده عامل درخشان و براق شدن قطعات مختلف می‌باشد. از این نوع نوع خمیر باید در انتهای پرداختکاری استفاده کرد. در واقع خمیر پولیش خطوط و ناهمواری‌های بسیار ریز را از بین برده و محصول را جلا می‌دهد.

کاربرد و استفاده از سنبه پرداختکاری در چیست؟

سنبه یکی از کاربردی ترین لوازم پرداختکاری ساب پولیش است. در واقع وظیفه اصلی این ابزار، نشانه زنی می‌باشد. به طور کلی از سنبه برای سوراخ کردن گیلانس‌ها استفاده می‌شود. با استفاده از سنبه می‌توان روی سطح هر قطعه‌ای را نشانه زنی کرد و سپس آن را سوراخ نمود. جهت کار با سنبه، باید از چکش نیز استفاده شود.

بهترین دستگاه پرداخت کاری چیست؟

به طور کلی هر یک از دستگاه‌ ها و لوازم پرداخت کاری ساب پولیش کارایی خاصی دارند. به عنوان مثال قطعه‌ای از جنس برنج جهت پرداخت به کارگاه مربوطه ارسال می‌شود. این قطعه باید توسط دستگاه پرداختکاری برنج و همچنین لوازم مربوط به آن، پرداخت شود. البته دستگاه دیگری به نام دستگاه پرداخت گیلانس وجود دارد که نسبت به دیگر دستگاه‌ها از کاربرد بسیار فراوانی برخوردار است. برخی افراد این دستگاه را به عنوان بهترین دستگاه پرداخت می‌شناسند. در ادامه با این دستگاه بیشتر آشنا خواهیم شد.

دستگاه پرداخت گیلانس چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه‌های پرداخت در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. یکی از آن‌ها، دستگاه پرداخت گیلانس است. این دستگاه به نوعی ساخته شده است که به راحتی می‌تواند فلزات مختلف را پرداخت و یا پولیش کند. جهت کار با این دستگاه باید از گیلانس‌های مختلف استفاده کرد. این دستگاه دارای کاربردهای فراوانی نیز در صنایع مختلف می‌باشد. از جمله این کاربردها حذف و از بین بردن سطوح ناهموار، براق و درخشان کردن قطعات گوناگون است.

فرچه کنفی چیست؟

فرچه کنفی یکی از لوازم اصلی در پرداختکاری قطعات مختلف به حساب می‌آید. البته نام‌های دیگر این ابزار شامل فرچه پرداخت، فرچه صنعتی، برس سیمی، برس کنفی و فرچه پرداختکاری می‌شود. کنفی فرچه، یک ابزار بسیار پرکاربرد در پرداختکاری است. این ابزار در کنار دیگر لوازم پرداخت کاری ساب پولیش، خوردگی‌ها را از بین برده و سطح اجسام را صاف و صیقلی می‌کند.

فرچه کنفی چیست؟

انواع فرچه کنفی در لوازم پرداختکاری

به طور کلی در پرداختکاری دو نوع فرچه کنفی و فرچه سیمی وجود دارد. هر یک از این فرچه‌ها دارای ظاهر و کارایی خاصی هستند. در لوازم پرداختکاری ساب پولیش فرچه کنفی، در انواع مختلف وجود دارد. این ابزار به طور کلی در دو نوع ایرانی و خارجی در فروشگاه‌های معتبر به فروش می‌رسد. از جمله کشورهای سازنده این فرچه‌ها ترکیه، هند و چین را می‌توان نام برد. فرچه‌های کنفی از لحاظ ابعاد نیز متنوع می‌باشند. فرچه‌های کنفی خارجی اغلب در یک ابعاد مشخص تولید و صادر می‌شوند. فرچه‌های کنفی از نظر لایه بندی و ضخامت نیز متنوع می‌باشند که در بخش بعدی با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

انواع فرچه کنفی ساب پولیش

 

ویژگی و خصوصیات فرچه کنفی در لوازم پرداختکاری

به طور کلی اندازه فرچه کنفی در نوع ایرانی دارای تنوع بیشتری نسبت به نوع خارجی آن است. ابعاد و اندازه این فرچه‌ها از 15 تا 40 سانتی‌متر متغیر است. در واقع خریداران می‌توانند اندازه‌های دلخواه و مورد نیاز را به راحتی سفارش داده و از آن استفاده کنند. البته این ابعاد در نوع خارجی تنها در ابعاد 30 سانتی‌متری تولید و صادر می‌شود. از نظر لایه بندی کنفی فرچه را به 5 لایه تقسیم می‌کنند. این فرچه‌ها از تک لایه تا 5 لایه تولید و به بازار عرضه می‌شوند. ضخامت فرچه کنفی نیز در کارگاه‌های تولیدی از 10 تا 12 میلی‌متر متغیر است. هر یک از این فرچه‌ها، از خصوصیات خاصی برخوردارند. به عنوان مثال فرچه‌های ساخت ترکیه، ریز دوخت‎تر از فرچه‌های دیگر می‌باشد و کیفیت و مقاومت بالایی نیز دارند.

فرچه کنفی پرداخت

 

موارد مصرف فرچه کنفی پرداخت کاری

فرچه کنفی از جمله ابزاری است که در بسیاری از صنایع پرکاربرد می‌باشد. یکی از اصلی‌ترین کارایی فرچه‌های کنفی، پرداخت کاری است. در واقع پرداختکاری فلزاتی همچون برنج، آلومینیوم، مس، آهن و استیل را با فرچه‌های کنفی انجام می‌دهند. ریخته گری از دیگر موارد مصرف این نوع فرچه‌ها است. در حقیقت کنفی فرچه در تولید شیرآلات بهداشتی کاربرد و کارایی فراوانی دارد. از دیگر موارد مصرف کنفی فرچه، سخت بری و براده برداری می‌باشد. برخی فرچه‌های کنفی به دلیل همین کارایی در تولید اگزوز موتور سیکلت به صورت گسترده استفاده می‌شوند.

آموزش کار با فرچه کنفی چگونه است؟

به طور کلی جهت استفاده از فرچه کنفی لازم است ابتدا آموزش کار با آن را یاد بگیریم. در ابتدا باید چندین لایه از فرچه یا گیلانس کنفی را روی یکدیگر قرار داده و به هم وصل کنید. بهتر است برای اتصال فرچه‌ها به یکدیگر از پرس و یا میخ استفاده شود. سپس وسط فرچه باید توسط مته سوراخ شود تا بتوان آن را به دستگاه مورد نظر متصل کرد. در واقع فرچه باید همراه با واکس و یا صابون مخصوص به آن، پرداخت قطعه را انجام دهد. در نهایت پس از انجام تمامی مراحل، دستگاه روشن و پرداخت قطعات انجام می‌شود.

4 فکر در مورد قیمت فرچه کنفی

در واقع عوامل بسیار زیادی وجود دارند که بر روی قیمت فرچه کنفی تاثیرگذار می‌باشند. 4 مورد از این عوامل شامل ابعاد فرچه، ضخامت فرچه، کیفیت فرچه و برند آن می‌شود. تمامی این عوامل روی قیمت فرچه‌های کنفی تاثیر زیادی می‌گذارند. البته عوامل دیگری نیز وجود دارند که قیمت فرچه‌ها را تغییر می‌دهند. به همین منظور در اغلب فروشگاه‌ها، قیمت فرچه‌های پرداختکاری بسیار متفاوت است.

خرید و قیمت انواع فرچه کنفی

 

فرچه سیمی پرداختکاری ساب پولیش چیست و چه کاربردی دارد؟

فرچه سیمی از نوع دیگر لوازم پرداخت کاری ساب پولیش می‌باشد. این ابزار در پرداخت کاری، بسیار کاربردی است. همان گونه که از نام آن مشخص است، جنس آن سیمی و بسیار زبر می‌باشد. تارهای این نوع فرچه بلند و به صورت برس است. این نوع فرچه از لحاظ جنس، ابعاد، شکل و کاربرد به انواع مختلف کاسه‌ای، تخت و سردریلی تقسیم می‌شود. از جمله کاربردهای فرچه سیمی می‌توان به پرداختکاری، پولیش، رنگ زدایی، شستشو، زنگ زدایی، رسوب زدایی، پلیسه گری و غیره اشاره کرد.

قیمت و کاربرد فرچه کنفی و فرچه سیمی

 

واکس پولیش چیست و انواع واکس پرداخت کاری چگونه هستند؟

واکس پولیش یکی دیگر از لوازم پرداختکاری ساب پولیش است که مانند دیگر ابزار پرداخت، وظیفه صیقل دادن و براق کردن قطعات را برعهده دارد. این واکس‌ها از نظر رنگ به 8 دسته تقسیم می‌شوند. واکس آبی، قرمز، سبز، مشکی، صورتی، نخودی، سفید سنگ و قوطی از انواع واکس پرداخت کاری می‌باشند. هر یک از این واکس‌ها با توجه به خصوصیات خود، کاربردهای متنوعی نیز دارند.

درباره ساب پولیش چه می‌دانید و تولیدات برند ساب پولیش چیست؟

به طور کلی زمانی که در مورد پرداختکاری و بهترین لوازم پرداخت به ویژه فرچه کنفی صحبت می‌کنیم، این سوال در ذهن ما ایجاد میشود که کدام برندها تولید کننده محصولات پرداختکاری هستند؟ در واقع لوازم پرداختکاری توسط برندهای بسیار مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. نکته‌ای که در مورد تولید این محصولات وجود دارد، کیفیت و قیمت مناسب و تضمین شده تمامی تجهیزات می‌باشد. ساب پولیش یک مجموعه فروشگاه آنلاین است که انواع دستگاه‌های پرداخت و لوازم پرداخت کاری را با بالاترین کیفیت تولید کرده و در اختیار خریداران قرا می‌دهد.

این مجموعه با استفاده از گارانتی برای تمامی محصولات، قیمت اقتصادی انواع تجهیزات پرداخت، ارسال سریع و به موقع محصولات و در نهایت مسئولیت پذیری بسیار بالا توانسته است مشتری و خریداران بسیار زیادی را جذب کند. در واقع مشتری مداری از دیگر ویژگی‌های این مجموعه با سابقه و معتبر می‌باشد. در این بین سوال دیگری در ذهن ما ایجاد می‌شود که چرا لوازم پرداختکاری ساب پولیش قیمت مناسب‌تری دارد؟ همان گونه که بیان کردیم، این مجموعه تولید کننده و پخش کننده تمامی لوازم و دستگاه‌های پرداخت است. در نتیجه بین فروشنده و خریدار واسطه‌ای وجود ندارد. به همین منظور خریدار بدون هیچ واسطه‌ای به راحتی می‌تواند محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب و همچنین با کیفیت بسیار عالی تهیه کند.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیشفروش لوازم پرداختکاری

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *