غلتک پرداختکاری چیست ؟

غلتک پرداختکاری-غلتک پرداختکاری چیست ؟
غلتک پرداختکاری

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

غلتک پرداختکاری چیست؟

غلتک پرداختکاری چیست ؟ یکی از ارکان اصلی در پرداختکاری میباشد.پرداختکارانی که سنباده نواری استفاده میکنند با این وسیله به خوبی آشنایی دارند.مشتریان گرامی میبایست سنباده نواری را از نمایندگی فروش سنباده نواری ماتادور که ساب پولیش میباشد که فروش سنباده ماتادور و همچنین نمایندگی فروش سنباده نواری پاکو را بر عهده دارد خرید سنباده با توجه به قیمت سنباده پاکو خود را انجام دهند.سپس بهد از خرید سنباده که توسط ساب پولیش فروش سنباده انجام شد وارد مرحله اجرایی سنباده کاری میشود.سنباده نواری توسط دستگاه پرداختکاری سه فاز و یا دستگاه پرداختکاری تک فاز که هرکدام قطر شفت مشخصی دارند.توسط زیر نواری که در مقاله قبلی به آن پرداختیم جا گذاری شده و سپس بعد از توسط سنباده نواری بر روی آن میگزاریم و مورد استفاده قرار میدهیم.نوع پرداختکاری با توجه به غلتک پرداختکاری چیست ؟:

پرداختکاری استیل

پرداختکاری استیل با توجه به نوع نیاز و با توجه به گیلانس مخصوص به پرداختکاری استیل صورت میپذیرد.لازم به ذکر میباشد که انواع پرداختکاری های صورت گرفته همیشه ملاک اصلی نوع فلز آن میباشد زیرا برای پرداختکاری هر نوع فلزی گیلانس مخصوص به آن فلز و همچنین واکس و یا واکس پرداختکاری مورد استفاده که مخصوص به آن فلز میباشد.میبایست مورد استفاده قرار گیرد.

غلتک پرداختکاری چیست ؟
 غلتک پرداختکاری چیست ؟

مطالب مهم لوازم پرداخت کاری:

غلتک پرداختکاری چیست ؟ کاربرد فرچه کنفی

کاربرد فرچه کنفی امروزه صنعت پرداختکاری یکی از مهم ترین صنعت های جهان به حساب می آید، که روز به روز با توجه به نیاز جمعیت بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرد؛ به همین دلیل از مهم ترین مراحل در تولید صنایع یاد می شود. پرداختکاری به لوازمی برای آغاز کار خود نیاز دارد، که به لوازم پرداختکاری معروف هستند. اگر تاکنون یک بار مسیرتان به لوازم پرداختکاری خرده باشد، قطع به یقین با نام فرچه کنفی بر خورد کرده اید؛ همین خود می تواند سبب شود تا با خود گمان کنید ، منظور از فرچه کنفی چیست؟ در این مقاله سعی کردیم با جمع اوری اطلاعات از بهترین منابع؛ بهترین پاسخ را به سوال شما بدهیم.

زیر نواری
زیر نواری

در مقاله پیش رو، قبل از هر چیز تصمیم داریم تا خیلی دقیق به موضوع فرچه کنفی بپردازیم، سپس کاربرد فرچه کنفی، ویژگی های فرچه کنفی، انواع فرچه کنفی، مزایا فرچه کنفی و را مورد بررسی قرار دهیم. توصیه ی ما به شما این است، این مقاله را خیلی خوب مطالعه کنید، چرا که مطمئن باشید حداقل ارزش یک بار خواندن را دارد؛ پس تا آخر با ما همراه باشید.

فرچه کنفی پرداختکاری چیست؟

فرچه کنفی یکی از مهم ترین لوازم پرداختکاری می باشد، که در فروشگاه های مختلف در دسترس می باشد. فرچه کنفی توسط کشور هایی از قبیل: چین، هندوستان، ترکیه و ایران طراحی و ساخته شده اند؛ اما مواد اولیه فرچه کنفی از کشور کوبا مشهور به کنف های قهوه تامین می شود. فرچه کنفی متریال های ویژه ای را در بر می گیرند و این متریال ها از کنف و لایه های پارچه مخصوص هست. متریال های فرچه کنفی به وسیله چرخ های بسیار قوی به یکدیگر متصل یا به عبارتی ساده تر به هم دوخته می شوند.

دستگاه پرداخت و پولیش ویبره
دستگاه پرداخت و پولیش ویبره

در دوختن متریال فرچه کنفی تفاوت های نیز وجود دارد؛ برای نمونه طبق بررسی هایی که صورت گرفته است، متریال هایی که دوخت ریز تری داشته باشند صد در صد دارای کیفیت بهتری می باشند. یکی از دلایل این نظریه این است، که اغلب دوخت های ریز از ریزش های بسیار کمتری و همچنین کیفیت های بالاتری برخوردار می باشند. فرچه های کنفی را هم میتوانید ایرانی و هم خارجی در بازار جست و جو کنید. فرچه های پرداختکاری متشکل از نمد پرداختکاری می باشند .

گیلانس پرداختکاری چیست؟

گیلانس یکی از ابزارهای پر استفاده در صنعت پرداختکاری می باشد. در بیش تر بخش های صنعت برای ساختن ابزار و وسایل گوناگون از فلزات مختلف استفاده می کنند.

دلیل استفاده گسترده از فلزات کارایی بسیار بالای آن ها و ویژگی های خاصی است که در ماده ی دیگری به جز فلزات یافت نمی شود. برای مثال مقاومت و سطح براق آن ها از جمله ویژگی های پر طرفدار فلزات می باشد.

یکی از مراحل مهم در استفاده از فلزات به عنوان قسمتی از یک کالا یا هر استفاده دیگری، مرحله پولیش یا پرداختکاری سطح فلز می باشد.

دستگاه پرداختکاری خرطومی
دستگاه پرداختکاری خرطومی

پرداختکاری با ابزار و وسایل مختلفی قابل انجام است اما گیلانس پرداختکاری ابزاری است که خاصه پرداخت فلزات استفاده می شود و نتیجه کار با آن کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت.

گیلانس پرداختکاری یکی از مهم ترین ابزارهایی است که با به کار بردن آن قادر خواهید بود کار پرداختکاری را با کیفیت بسیار بالا به بهترین شکل انجام دهید.

این وسیله از جنس نمد ساخته شده است و به طور لایه لایه شکل گرفته است. هر کدام از انواع گیلانس پرداختکاری می توانند از 21 تا 24 لایه متفاوت ساخته شده باشند.

در واقع برای تولید انواع گیلانس پرداختکاری به تعدادی که گفته شد، لایه های نمدی را به هم می دوزند و متصل می کنند.

اسامی دیگری که برای اشاره به گیلانس پرداختکاری استفاده می شوند عبارتند از فرچه پولیش، گیلانس پرداختکاری، نمد پرداختکاری، گیلانس پولیش کاری و…

تعریف پرداختکاری

منظور از پرداختکاری سطح یا پولیش صاف و براق نمودن و اعمال یک سری دگرگونی های معین در سطح های مواد اولیه ساخته شده است. در نتیجه منجر می گردد تا آن مواد از نظر ظاهری بهبود پیدا کند. مورد استفاده قرار دادن دستگاه پرداختکاری پولیش یا گیلانس به عنوان یکی از مناسب ترین شیوه ها جهت حذف کردن ضایعات به وجود آمده از برش به خصوص برش ورق استیل به شمار می آید. پرداختکاری قطعه های صنعتی جزء اصلی ترین مراحل ساخت در صنایع محسوب می شود که به کیفیت سطحی وابستگی دارد. در بسیاری از موارد برای ترمیم ظاهر و ترشوندگی، ممانعت از خوردگی و افزایش مقاومت در برابر سایش و تغییر فرم، بالا بردن مقاومت شیمیایی و غیره به کار می رود. لازم به ذکر است که برای ایجاد کردن سختی و مقاومت در مقابل نقص و عیب های دیگر سطوح و همچنین کنترل اصطکاک سطحی نیز از پرداختکاری استفاده می شود.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیش

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

مدیر سایت

1401-04-29

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

لطفا برای خرید انواع واکس پرداخت کاری،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری سه فاز،گیلانس پرداختکاری،چسب نمد،فرچه کنفی،غلتک و دیگر لوازم پرداختکاری با مشاورین ساب پولیش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *