دستگاه پرداخت فلزات چیست؟

دستگاه پرداخت فلزات چیست؟
دستگاه پرداخت فلزات چیست؟

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

دستگاه پرداخت فلزات چیست؟

دستگاه پرداخت فلزات چیست؟ این نوع دستگاه به عنوان بخش اصلی پرداخت کاری مورد استفاده قرار میگیرد.به طور معمول دستگاه پرداخت برای پولیش کاری مورد استفاده قرار میگیرد.به عنوان مثال نام هایی که برای این نوع کالا مورد استفاده قرار میگیرد به شرح زیر میباشد.دستگاه پرداخت پولیش،دستگاه پولیشینگ،دستگاه پولیش،دستگاه پرداخت کاری،دستگاه پولیش کاری،دستگاه پرداخت فلزات دستگاه پرداخت،دستگاه پرداخت موشکی،دستگاه پرداخت استیل،سنگ پرداخت ،قیمت دستگاه ویبره پرداخت،دستگاه پرداخت محک و عناوینی همچون فروش دستگاه پرداخت، خرید دستگاه پرداخت و …این عناوین به طور مثال در بین خریداران و فروشندگان مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه پرداخت

دستگاه فوق بدون داشتن گیلانس نخی لی و واکس پولیش و یا همان صابون پرداخت بدون فایده میباشد.بدین منظور میبایست بعد از خرید دستگاه پرداخت کاری اقدام به خرید دیگر مشتقات که شامل:گیلانس،صابون پولیش و یا همان واکس که با توجه به نیاز مان که جلادهندگی مورد احتیاج میباشد و یا خش بری و یا حتی در بعضی مواقع مات کردن جنس مورد نیاز میبایست تهیه گردد.در مجموعه ساب پولیش تمامی دستگاه های پرداخت کاری شامل یک سال گارانتی که در فاکتور ذکر میگردد ارائه میشود.با توجه به این که گارانتی 12 ماه ساب پولیش که بر روی دستگاه های خود ارائه میدهد این اطمینان را به خریدار دستگاه پرداخت میدهد که این نوع از دستگاه ها از کیفیت خوبی برخوردار میباشند.

دستگاه پرداخت فلزات چیست؟
    دستگاه پرداخت فلزات چیست؟

دستگاه های پرداخت کاری

یکی از کاربردی ترین دستگاه های پرداخت کاری، دستگاه پرداخت کاری موشکی می باشد. انواع ابزارآلات پرداخت کاری و پولیش کاری مانند گیلانس ها، نمد ها ، سنباده ها، فرچه ها و غیره بر روی این دستگاه نصب می شوند. عملیات پرداخت کاری قطعات به وسیله حرکت دست اپراتور و در زوایای مختلف قطعه صورت می گیرد. این نوع از دستگاه های پرداخت کاری، برای انواع قطعات با مواد اولیه مختلف و برای کاربرد های متفاوت قابل استفاده می باشد.

دستگاه پرداخت کاری موشکی در سه مدل دستگاه پرداخت کاری تک فاز، دستگاه پرداخت کاری سه فاز و دستگاه پرداخت کاری خرطومی به بازار عرضه می شوند. در کارگاه هایی که برق آن تک فاز می باشد، از مدل دستگاه پرداخت کاری تک فاز استفاده می شود اما اگر کارگاه دارای برق سه فاز باشد، از دو مدل دیگر می توان استفاده کرد.

مراحل اخر:

آخرین مرحله تولید قطعات پرداخت کاری می باشد که به آن پولیش کاری نیز گفته می شود.

تفاوت در این دستگاه ها به این صورت می باشد که دستگاه های پرداخت کاری تک فاز و سه فاز به صورت ایستاده و ثابت می باشند. اما دستگاه پرداخت کاری خرطومی، قابل حمل بوده و همانطور که از نامش پیداست دارای شلنگ می باشد و می توان از فاصله دور تری عملیات پرداخت کاری را انجام داد. نسبت توان کاری دستگاه پرداخت کاری سه فاز، از نوع تک فاز بیشتر می باشد و با قدرت بیشتری عملیات پولیش کاری انجام می گیرد.

نحوه استفاده از دستگاه پرداخت فلزات چیست؟

همانطور که گفته شد، این دستگاه های پرداخت کاری، قابلیت این را دارند که انواع ابزارآلات پرداخت و پولیش کاری، بر روی آنها نصب شوند. لوازم پرداخت کاری بر روی شفت دستگاه نصب می شوند و به وسیله موتور دستگاه، به گردش در می آیند. اپراتور با در دست گیری قطعات، آنها را در زوایای مختلف و در مجاورت لوازم پرداخت کاری به گردش در آمده، قرار می دهد و عملیات پولیش کاری به وسیله دستگاه های پرداخت کاری صورت می گیرد.که شما میتوانید از فروشگاه معتبر ساب پولیش تمامی نیاز های خود مربوط به دستگاه پرداخت کاری را مرتفع سازید.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیش

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

مدیر سایت

1401-04-29

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

لطفا برای خرید انواع واکس پرداخت کاری،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری سه فاز،گیلانس پرداختکاری،چسب نمد،فرچه کنفی،غلتک و دیگر لوازم پرداختکاری با مشاورین ساب پولیش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *