همه چیز در مورد نمد گیلانس پرداختکاری

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

همه چیز در مورد نمد گیلانس پرداختکاری و لوازم پرداخت کاری ساب پولیش

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین لوازم پرداختکاری ساب پولیش، گیلانس پرداختکاری می‌باشد. لوازم پرداختکاری و یا پولیش، به کاری گفته می‌شود که به واسطه آن اجسام، صاف و صیقلی شوند. به طور کلی امروزه صنعت پرداختکاری، یکی از صنایع پرطرفدار و پرکاربرد در میان صنایع دیگر است. در واقع تمام فلزات و یا اجسام مختلف، بدون پرداخت نمی‌توانند برای فروش به بازار عرضه شوند. به همین منظور وجود این صنعت پرکاربرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه و بخش‌های دیگر در ابتدا با پرداختکاری و لوازم پرداخت آشنا می‌شویم. سپس به توضیح کامل یکی از اصلی‌ترین ابزار پرداخت که گیلانس پرداختکاری نام دارد، خواهیم پرداخت.

پرداختکاری چیست؟

به طور کلی پرداختکاری و لوازم پرداخت کاری ساب پولیش را با نام دیگری نیز می‌شناسند. پولیش نام دیگر پرداختکاری است. پرداختکاری و یا پولیش به معنی صاف کردن و یا جلا دادن شی و یا اجسام مختلف می‌باشد. زمانی معنی صاف کردن جسمی را متوجه می‌شویم که آن قطعه و یا جسم دارای خوردگی و یا اضافاتی باشد. در واقع اغلب محصولاتی که در کارخانه‌ها طراحی و تولید می‌شوند، به صورت خام هستند. به این منظور که یک محصول خام بر اثر تغییراتی که روی آن اعمال شده و یا برشی که خورده است، دارای خوردگی، تیزی و ضایعاتی می‌باشد. اگر بخواهیم این محصول را به بازار و فروشگاه‌های معتبر عرضه کنیم، باید این اضافات و ضایعات را از روی آن برداریم. راه حل اصلی و عالی جهت این کار، پرداخت می‌باشد. در واقع با پرداختکاری می‌توان هر نوع ضایعات و خوردگی‌ها را از روی محصول مورد نظر حذف کرد.

دستگاه پرداختکاری چیست؟

همان‌طور که در بخش قبلی بیان کردیم، وظیفه دستگاه پرداختکاری و لوازم پرداختکاری ساب پولیش جلا دادن، صاف و صیقل کردن محصولات مختلف است. پرداختکاری محصولات و یا قطعات باعث می‌شود تمام خوردگی و خطوط زبر روی محصول از بین برود. در واقع جهت پرداختکاری باید وسیله، ابزار و یا دستگاهی وجود داشته باشد. دستگاه پرداختکاری از جمله دستگاه‌هایی است که با آن کار پرداخت را انجام می‌دهند. با استفاده از این دستگاه به راحتی می‌توان یک محصولی را که دارای خوردگی، خطوط و یا هر چیز دیگری است را به یک محصول صاف، درخشان و براق تبدیل کرد. البته این دستگاه شامل انواع مختلفی می‌باشد. در واقع محصولات مختلف را با دستگاه‌ها و ابزار متفاوت پرداخت می‌کنند. در ادامه با این موارد نیز آشنا خواهیم شد. پس با ما همراه باشید.

دستگاه پرداختکاری ساب پولیش

 

انواع پرداختکاری چیست؟

به طور کلی دستگاه پرداختکاری و لوازم پرداخت کاری ساب پولیش، محصولات متفاوت را با یک روش پرداخت نمی‌کنند. بلکه با استفاده از این دستگاه پرداخت و انواع مختلف آن، می‌توان محصولات و یا قطعات را به چندین روش گوناگون پرداخت کرد. پرداختکاری دارای انواع گوناگون و همچنین روش‌های مختلف جهت پرداخت می‌باشد. این روش‌ها شامل سنگ زنی، آبکاری، سند بلاست، ویبره‌ای، سیاه کاری، پوشش پودری، برس کاری و براق کاری است. با هر یک از این موارد به طور مختصر آشنا خواهیم شد.

سنگ زنی

یکی از روش‌های مهم پرداخت، سنگ زنی است. ویژگی مهم این روش، خش بری و براده برداری بسیار خوب آن می‌باشد. این روش از کیفیت و دقت بالایی برخوردار است و به راحتی می‌تواند فلز الماس، شیشه، سرامیک، فولاد و آلومینیوم را پرداخت و یا پولیش کند.

آبکاری

روش دیگر پرداخت، آبکاری است که با استفاده از آن می‌توان مقاومت فلز را افزایش داد. در واقع این روش با استفاده از تغییرات شیمیایی و الکتریکی، به راحتی می‌تواند فلزات طلا، نقره، مس و نیکل را پولیش و یا پرداخت کند.

سند بلاست

این روش دارای نام‌های گوناگون مانند ماسه پاشی و یا ساب پاشی می‌باشد. این روش به صورتی است که لایه‌ای از شن و ماسه را روی فلز مورد نظر پرتاب کرده و سطح آن را پولیش می‌کند. بیشترین کاربرد آن روی فلزات نرم می‌باشد.

ویبره‌ای

این روش و یا دستگاه، به صورت لرزشی کار کرده و با استفاده از دو جنس سنگی و پلاستیکی سطح محصول و یا قطعه را صاف و هموار می‌کند.

سیاه کاری

روش سیاه کاری با استفاده از اکسید سیاه با حرارت بسیار بالا روی فلزات انجام می‌شود. کاربرد اصلی این روش در صنایعی مانند خودروسازی و اسلحه سازی می‌باشد.

پوشش پودری

روش پودری، روشی است که با استفاده از آن می‌توان مقاومت محصول و یا فلزات را بالا برد و آن‌ها را در برابر هر نوع مواد شیمیایی و یا خوردگی محافظت کرد.

برس کاری

برس کاری اصولا سطح فلز و یا قطعه مورد نظر را یکنواخت و هموار کرده و هر نوع ناقصی و خطوط اضافی را از بین می‌برد.

براق کاری

به طور کلی برای فلزات و محصولاتی که در پرداختکاری، نیاز به براقیت و درخشندگی بسیار بالا داشته باشند، باید از این روش برای پرداخت استفاده کرد. این روش با استفاده از یک دیسک پارچه‌ای، سطح فلز مورد نظر را براق و درخشان کرده و لبه‌های تیز آن را از بین می‌برد.

فرچه پرداختکاری گیلانس پرداختکاری

 

خرید دستگاه پرداختکاری و استعلام قیمت آن

به طور کلی هر دستگاهی با استفاده از ابزار مخصوص و مورد نیاز، می‌تواند وظیفه اصلی خود را انجام دهد. دستگاه پرداختکاری نیز به همراه لوازم پرداختکاری ساب پولیش می‌تواند کار پرداخت را به درستی انجام داده و محصولات را پولیش کند. ابزار و لوازم پرداخت کاری شامل انواع مختلف و متعددی مانند نمد پرداختکاری، گیلانس پرداختکاری، یا صابون گیلانس، سنباده، چسب نمد و غیره می‌باشد. علاوه بر این موارد، هر یک از این ابزار بیان شده خود دارای انواع مختلفی هستند. انواع صابون گیلانس، انواع سنباده، انواع گیلانس و غیره که با برخی از آن‌ها در این محتوا آشنا خواهیم شد.

به همین منظور دستگاه‌های پرداخت گوناگون و لوازم متعددی در بازار و توسط نمایندگی و فروشگاه‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. در نتیجه قیمت هر یک از آن‌ها بسیار متفاوت خواهد بود. ولی به طور کلی بر روی قیمت دستگاه‌های پرداختکاری دو عامل حجم و مقدار سیم پیچی آ‌ن‌ها تاثیرگذار می‌باشد. بر اساس استعلام قیمتی که انجام می‌شود، اختلاف قیمت بین دستگاه‌ها حدود یک میلیون تومان است. مجموعه ساب پولیش توصیه می‌کند تا این نوع دستگاه‌ها و لوازم مورد نیاز آن را از فروشگاه‌های معتبر، مطمئن و با سابقه خریداری کنید.

خرید دستگاه پرداختکاری

 

گیلانس چیست؟

گیلانس از مهم‌ترین و پرکاربردترین قطعات و وسایل پرداختکاری است که با استفاده از آن می‌توان به بهترین شکل کار پولیش را انجام داد. در واقع گیلانس به نوعی یک فرچه محسوب می‌شود. این فرچه از جنس نمد و بسیار محکم می‌باشد. شکل و ظاهر گیلانس به صورت لایه‌های متعدد است. این لایه‌ها دارای تعداد مشخص و معینی می‌باشند. این تعداد مشخص در لایه‌ها از 21 عدد تا 24 عدد است. لایه‌های نمدی جهت اینکه یک گیلانس را به وجود بیاورند، باید به یکدیگر دوخته شوند. در نهایت پس از طی کردن این مراحل، یک گیلانس محکم و نمدی تولید خواهد شد.

گیلانس پرداختکاری

 

کاربرد گیلانس چیست؟

گیلانس همان‌طور که با آن آشنا شدیم، دارای یک شکل مشخص و بسیار مقاومی می‌باشد. گیلانس وسیله‌ای است که کاربرد و کارایی ویژه‌ای دارد. از کارایی و کاربردهای اصلی گیلانس، می‌توان به پرداخت محصولات مختلف اشاره کرد. پرداختکاری یک صنعت بسیار پرکاربرد برای صنایع گوناگون دیگر است. این ابزار با توجه به ویژگی و نوع ساخت آن در پرداختکاری بسیار زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گیلانس پرداختکاری چیست؟

همان‌طور که در بخش‌های قبلی بیان کردیم، لوازم پرداخت کاری ساب پولیش شامل انواع مختلف و متعددی می‌باشند. گیلانس پرداختکاری نیز یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ابزار و لوازم پرداخت است. البته با طراحی و نوع ساخت گیلانس در این محتوا آشنا شدیم و توضیحات کاملی را برای شما بیان کردیم. در واقع گیلانس پرداختکاری، گیلانسی است که در صنعت پرداختکاری باید مورد استفاده قرار بگیرد. این ابزار جزء وسایل پرکاربرد و پرمصرف در این صنعت می‌باشد. گیلانس پرداختکاری را بر اساس تعریف آن ممکن است با نام‌های متفاوت بیان کنند. از جمله نام‌های این ابزار فرچه پرداخت کاری، نمد پرداخت کاری، گیلانس پولیش و غیره می‌باشد. وظیفه اصلی این گیلانس در صنعت پرداختکاری، جلا دادن و براق کردن قطعات و یا محصولات مختلف است. البته طرز استفاده و نحوه کارکرد آن را در بخش‌های بعدی بیان خواهیم کرد.

نمد و گیلانس پرداختکاری

 

کاربرد گیلانس پرداختکاری چیست؟

گیلانس پرداختکاری در صنعت پرداخت کاری به صورت فراوان کارایی و کاربرد دارد. در واقع از کاربردهای اصلی آن، پولیش فلزات و اجسام گوناگون می‌باشد. گیلانس با توجه به انواع مختلفی که دارد، دارای کارایی و موارد مصرف بسیار زیادی نیز است. پولیش سنگ‌های گوناگون، پولیش فلزات استیل، آهن، برنج، جلا دادن فلزات سخت و نرم، پرداخت سطوح میانی انواع فلزات و غیره از کاربردهای گیلانس پرداختکاری می‌باشد. البته هر یک از انواع گیلانس‌ها، کارایی‌های مخصوص به خود را دارند که در بخش‌های بعدی در این محتوا به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

2 فکر در مورد انواع گیلانس پرداختکاری

به طور کلی زمانی که در مورد موضوعی صحبت می‌شود، سوالات متفاوت و فکرهای گوناگونی در ذهن ما شکل می‌گیرد. در مورد گیلانس پرداختکاری نیز به همین صورت است. با توجه به تعریف جامع و کامل گیلانس، بهتر است که با انواع گیلانس پرداختکاری و کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید. گیلانس‌ها همان‌طور که بیان کردیم، دارای انواع مختلف از لحاظ جنس، رنگ و ابعاد می‌باشند. از نظر ابعاد، این گیلانس‌ها متفاوت و شامل تصویر صفحه پولیش گیلانس قطر 15، تصویر تیغ پرداخت پخ 15 درجه قطر 19 میلی‌متر CMT  مدل 11. 130. 936، تصویر گیلانس 15 سانت و غیره می‌باشند.

از لحاظ جنس این گیلانس‌ها به دسته‌های مختلفی مانند کنفی، نخی، هزارلا، پشمی، ارتشی، پشمی انگشتی و ترکیبی تقسیم می‌شوند. از لحاظ رنگ نیز گیلانس پرداختکاری انواع گوناگونی دارند. گیلانس هزارلا یکی از گیلانس‌هایی می‌باشد که دارای انواع مختلف رنگ است. هزارلا آبی، هزارلا زرد، هزارلا قرمز و هزارلا سفید از جمله این گیلانس‌های رنگی می‌باشد. البته تصویر گیلانس دستگاه پرداخت با توجه به انواع آن، گوناگون می‌باشد. در ادامه با پرکاربردترین و پرمصرف ترین گیلانس‌ها و کاربرد آن‌ها در صنایع مختلف آشنا خواهیم شد.

انواع گیلانس پرداختکاری

 

گیلانس پرداختکاری نخی

نام دیگر این گیلانس پرداختکاری، جین و یا لی می‌باشد. پارچه‌ای که در این گیلانس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، از نوع برزنت و یا جین است. زمانی که سطح سنگ‌ها و یا فلزات نیاز به جلا و یا صیقل داشته باشد، از گیلانس نخی استفاده می‌کنند.

گیلانس پرداخت کنفی

گیلانس کنفی از نوع دیگر این گیلانس‌ها است. پارچه‌ی مورد نیاز برای دوختن و تولید گیلانس پرداختکاری کنفی، از جنس کنف می‌باشد. فلزات و آلیاژهای برنج، آهن و استیل برای براق شدن و صیقل خوردن نیاز به پولیش با گیلانس کنفی دارند.

گیلانس پرداختکاری پشمی

از خصوصیت مهم گیلانس‌های پشمی، نرم بودن آن است. به طور کلی هر گیلانسی که نرم باشد، نمی‌تواند فلزات و یا قطعات سخت و زبر را پولیش کند. گیلانس پشمی انگشتی نیز در این مجموعه گیلانس قرار دارد و به وسیله دریل پولیش فلزات را انجام می‌دهد. کارایی و مصرف اصلی گیلانس پشمی اغلب مربوط به طلاسازی، اپوکسی کاران و رزین کاران می‌شود. طلا، پلاتین، نقره و فلزات زینتی در این دسته قرار می‌گیرند.

گیلانس پرداخت کتان

کتان، پارچه‌ای است که برای این نوع گیلانس به کار رفته و استفاده می‌شود. جنس کتان به طور کلی از جنس نخ، بهتر و مقاوم‌تر می‌باشد. در نتیجه گیلانس کتان از لحاظ کیفیت و مقاومت نسبت به گیلانس نخی درجه بالاتری دارد و کاربرد بیشتری نیز خواهد داشت. فلزات استیل از جمله فلزاتی هستند که به وسیله گیلانس کتان پولیش و براق می‌شوند.

گیلانس هزارلا آبی

به طور کلی گیلانس پرداختکاری هزارلا، در پولیش و پرداخت سطح میانی فلزات مختلف کارایی و کاربر دارد. هزارلا آبی، خش بری و براده برداری بسیار عالی و مناسبی دارد و برای پولیش و صیقل دادن فلزات سخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گیلانس پرداختکاری هزارلا سفید

هزارلا سفید از نظر خصوصیت، کاملا در مقابل هزارلا آبی قرار می‌گیرد. در واقع نرم بودن این گیلانس بسیار مشخص است و به همین دلیل باید در مراحل پایانی پولیش از آن استفاده کرد.

گیلانس هزارلا زرد

گیلانس پرداختکاری هزارلا زرد، خش بری متوسطی دارد و اغلب برای فلزاتی که سختی متوسطی دارند به کار می‌رود. البته جنس این گیلانس به نوعی زبر و خشن است. ولی به اندازه هزارلا آبی خش بری خوبی ندارد.

گیلانس پرداختکاری هزارلا قرمز

این نوع گیلانس پرداختکاری نسبت به رنگ سفید از نرمی کمتری برخوردار است و و اغلب برای پولیش و صیقل فلزاتی که تا حدودی نرم هستند، استفاده می‌شوند.

همه چیز در مورد نمد گیلانس پرداختکاری

 

همراه با انواع گیلانس پرداختکاری چه ابزارهایی برای پرداختکاری به کار گرفته می‌شود؟

به طور کلی گیلانس پرداختکاری مانند دیگر لوازم پرداختکاری ساب پولیش به تنهایی نمی‌تواند کار پرداخت و پولیش را انجام دهد. در واقع برخی لوازم پرداخت در کنار یکدیگر و با همکاری هم می‌توانند پولیش قطعات مختلف را انجام دهند. گیلانس پرداختکاری نیز به همین صورت است. یکی از ابزارهایی که باید در کنار گیلانس کار پرداخت را انجام دهد، واکس پرداختکاری ساب پولیش و یا صابون گیلانس می‌باشد. در واقع گیلانس باید به صورت همزمان و یکجا با واکس پرداختکاری استفاده شود. این دو نوع ابزار در صنعت پرداختکاری، به نوعی مکمل یکدیگر می‌باشند. این نوع پرداخت کاری، طریقه استفاده خاص خود را دارد که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت.

طریقه استفاده از انواع گیلانس پرداختکاری چگونه است؟

همان‌طور که بیان کردیم گیلانس پرداختکاری، ابزاری است که باید به صورت همزمان با واکس پولیش و یا صابون گیلانس کار پرداخت و یا پولیش را انجام دهد. برای تهیه گیلانس تعداد، ابعاد و نوع پرداخت بسیار مهم است. در ابتدا و شروع کار، گیلانس‌های مورد نظر به وسیله یک میخ به یکدیگر متصل می‌شوند. در وسط تمامی گیلانس‌ها باید سوراخی وجود داشته باشد. البته این سوراخ معمولا توسط یک مته انجام می‌شود. پس از انجام تمامی این موارد، گیلانس‌ها باید روی دستگاه پرداختکاری قرار بگیرند. در این هنگام باید دستگاه روشن شود. پس از روشن شدن دستگاه، گیلانس‌ها شروع به چرخیدن می‌کنند. در حین چرخیدن گیلانس‌ها، باید از واکس گیلانس نیز همزمان استفاده کرد. به این منظور که صابون گیلانس را روی گیلانس‌ها ریخته تا تمامی آن‌ها به صابون و یا واکس آغشته شوند. در نهایت گیلانس‌های صابون خورده، به راحتی و با دقت بسیار بالا می‌توانند فلزات و محصولات مختلف را شفاف و براق کنند.

2 فکر در مورد قیمت گیلانس پرداختکاری ساب پولیش

به طور کلی زمانی که یک محصول و یا ابزاری را بشناسیم در نهایت 2 فکر و یا 2 سوال در ذهن ما ایجاد می‌شود. قیمت و خرید گیلانس پرداختکاری این دو فکر می‌باشد. البته در کنار این  دو مورد، موارد دیگری نیز مانند قیمت و خرید صفحه پولیش گیلانس، خرید انواع گیلانس پولیش و پرداختکاری (بهترین قیمت) و چگونگی خرید گیلانس پرداختکاری باید بررسی شوند. در ادامه به تمامی این موضوعات پاسخ خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید گیلانس‌ها و یا صفحه پولیش گیلانس، همان لایه‌های متعدد دوخته شده به یکدیگر می‌‌باشند که شکلی دایره‌ای دارند. این صفحه‌ها با توجه به قطر و جنس‌ مختلفی که دارند، از قیمت‌های گوناگونی نیز برخوردارند. این گونه ابزار به طور کلی در فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلف به فروش می‌رسند. به همین منظور دارای برندهای متفاوتی نیز می‌باشند. در نتیجه قیمت ثابت و مشخصی برای این ابزار وجود ندارد و عوامل بسیاری روی قیمت آن‌ها تاثیر می‌گذارند. به طور کلی توصیه می‌شود سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر و با سابقه را شناسایی کرده و با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید. مجموعه و فروشگاه ساب پولیش همواره تولیدکننده لوازم پرداختکاری با کیفیت است و دارای قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه می‌باشد. به راحتی می‌توان از این فروشگاه لوازم مورد نیاز خود را خرید کرده و سفارش‌های مورد نظر را دریافت کنید.

قیمت انواع گیلانس پرداختکاری

 

صابون گیلانس چیست؟

همان‌طور که در بخش‌های قبلی بیان کردیم، صابون گیلانس از ابزار و لوازم پرداخت کاری ساب پولیش است که باید در کنار گیلانس کار پرداخت را انجام دهد. نام دیگر این ابزار صابون پولیش و یا واکس پرداخت می‌باشد. این صابون‌ها به صورت یک قالب مستطیلی و در انواع مختلفی وجود دارند. وظیفه این صابون‌ها صیقل دادن، صاف کردن و پرداخت کاری قطعات مختلف همچون استیل، آهن، رزین، مس و غیره است. عملکرد اصلی این نوع صابون در مراحل پایانی پولیش کاری است و همراه با ابزاری مانند گیلانس، نمد، سنباده و اسکاچ بهترین عملکرد را خواهد داشت.

انواع صابون گیلانس در لوازم پرداخت کاری ساب پولیش

به طور کلی صابون گیلانس در لوازم پرداختکاری ساب پولیش، از لحاظ جنس شامل دو دسته زیر کار و روکار می‌باشد. در واقع زمانی که یک ابزار پرداخت به عنوان زیر کار معرفی می‌شود، به معنی زبر بودن آن است. پس از ویژگی‌های اصلی صابون زیر کار، سخت و زبر بودن آن می‌باشد، تا بتواند پرداختکاری مراحل اولیه را به راحتی انجام دهد. این نوع صابون از چربی بسیار بالایی نیز برخوردار است. در حقیقت سطوحی که آسیب‌های زیادی داشته باشند را با استفاده از صابون زیر کار پولیش می‌کنند.

نوع دیگر صابون، روکار است که برعکس صابون زیر کار سخت و زبر نمی‌باشد. عدم زبری و سختی این صابون، باعث شده است در مراحل نهایی پرداخت از آن جهت پولیش استفاده شود. از لحاظ رنگ نیز صابون‌ها با یکدیگر متفاوت می‌باشند. انواع رنگ‌های صابون گیلانس شامل صابون آبی، سفید، مشکی، زرد و سبز است. صابون مشکی و سبز از زبری بالایی برخوردارند و خش بری مناسبی دارند. صابون آبی، سفید و زرد نیز جلا دهندگی مناسبی دارند و جزء صابون‌های روکار محسوب می‌شوند.

مزایای خرید از فروشگاه لوازم پرداختکاری ساب پولیش چیست؟

لوازم پرداخت کاری و ملزومات پرداختکاری ساب پولیش، تولید کننده انواع دستگاه پرداخت کاری موشکی، واکس پرداخت کاری، انواع گیلانس پرداخت کاری و دیگر لوازم پرداخت می‌باشد. با توجه به توضیحات تکمیلی که در متن بیان شد، فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلفی وجود دارند که لوازم پرداختکاری و محصولات مشابه آن را تولید و عرضه می‌کنند. ولی کیفیت محصولات همراه با قیمت مناسب آن، موضوع بسیار با اهمیتی در این راستا می‌باشد. البته نقد و بررسی‌ها در تمام فروشگاه‌ها در مورد محصولات مختلف وجود دارد. از جمله مزایایی که باعث خرید از فروشگاه ساب پولیش می‌شود، تولیدات این مجموعه می‌باشد. در واقع این این مجموعه تمامی لوازم مورد نیاز جهت پرداختکاری را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

به طور کلی این فروشگاه از نمایندگی‌های معتبر و با سابقه در فروش لوازم و تجهیزات پرداختکاری است. به همین منظور دارای قیمت مناسب و اقتصادی نیز می‌باشد. مشتریان بسیار زیادی جهت خرید به این فروشگاه مراجعه می‌کنند. همین موضوع نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت محصولات و تجهیزات این مجموعه است. از دیگر مزایای این فروشگاه ضمانت کالا، گارانتی مرجوعی، ارسال سریع محصولات به تمامی شهرهای ایران، خدمات پس از فروش و بسیاری موارد دیگر می‌باشد. تمامی این مزایا، مشتری را ترغیب کرده تا بهترین و مطمئن‌ترین خرید را از این فروشگاه انجام دهد.

لوازم پرداختکاری و قیمت گیلانس پرداختکاری

 

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده:مدیریت تولید محتوا ساب پولیش

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *