قیمت فرچه کنفی

قیمت فرچه کنفی
قیمت فرچه کنفی

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

قیمت فرچه کنفی

قیمت فرچه کنفی ،اغلب افرادی که کار آنها با پرداختکاری گره خرده است، با لوازم بسیاری مثل گیلانس، فرچه کنفی و… روبه رو می شوند. در این مقاله قصد داریم به بحث درمورد قیمت فرچه کنفی بپردازیم. بنابراین توصیه می کنیم، اگر قرار است با فرچه کنفی سر و کار داشته باشید قبل از هر چیز این مقاله ( قیمت فرچه  کنفی) را خیلی دقیق مطالعه کنید و ان را نصفه نیمه رها نکنید و خرید مطمئن خود را از ساب پولیش داشته باشید.

قیمت فرچه کنفی
قیمت فرچه کنفی

تعریف فرچه کنفی

طبق بررسی هایی که انجام شده است، فرچه کنفی در دسته آبکاری مواد و پرداختکاری قرار می گیرد. پرداختکاری دارای لوازم بسیاری می باشد؛ که اگر هر یک از آنها حضور نداشته باشند، کار در ادامه با مشکل بر خواهد خورد. از فرچه کنفی به منظور صیقلی دادن سطوح متفاوت استفاده می شود؛ که عبارت اند از: سطوح استیل، برنج، آهن و غیره. همچنین از فرچه کنفی برای برداشتن براده هایی استفاده می کنند، که در اثر فعالیت هایی نظیر: ریخته گری آهن، بر روی سطوح فلزات باقی می ماند. از فرچه کنفی به عنوان فرچه سیمی یاد می شود.

همچنین لازم به ذکر است، فرچه کنفی جزء فرچه های صنعتی می باشد. خوشبختانه فرچه کنفی تنوع بسیار بالایی را شامل می شود. اگر بخواهیم سری به کشور های تولید کننده فرچه کنفی بزنیم به کشور های ایران، چین، ترکیه و  در آخرهندوستان می رسیم. با توجه به اینکه فرچه کنفی در چنین کشور هایی تولید می شود اما مواد اولیه ی آنها بر گرفته از کشور دیگری به نام کوبا می باشد. هر کشوری به یک محصولی معروف می باشد و کشور کوبا هم از این قاعده مستثنی نمی باشد و محصول مشهور این کشور کنف های قهوه می باشد.

قیمت و کاربرد فرچه کنفی
قیمت و کاربرد فرچه کنفی

کاربرد فرچه کنفی

فرچه کنفی توانسته با داشتن ماهیت های مخصوص خود، سابقه ی درخشانی را برای خود رقم بزند و اثری جاودان از خود به جای بگذارد. به طوری که هر جا نام فرچه کنفی به میان می اید، کاربرد های فرچه کنفی می درخشد. در ادامه برخی از کاربرد های فرچه کنفی را که به شما کمک می کند، ذکر می کنیم.

  • فرچه کنفی توانسته کارایی بی نظیر خود را در تولید انواع اقسام شیرآلات به رخ تمام مردم بکشد و آنها را همواره همراه خود سازد‌.
  • ریخته گری آهن همان طور که می دانید امری مهم می باشد؛ به همین دلیل ریخته گری آهن یکی دیگر از کاربرد های گسترده فرچه کنفی می باشد.
  • از مهم ترین کاربرد های فرچه کنفی می توان به حوزه های گوناگونی همچون تولید اگزوز موتور سیکلت اشاره کرد. فرچه کنفی در چنین حوزه هایی مثل: قطعات خودرو و ماشین آلات صنعتی به تولید و تعمیر آنها می پردازد.
  • صنعت پرداختکاری امروزه روز به روز بیش از پیش پیشرفت می کند و همیشه در پی دنبال کسب مقام های بیشتری می باشد. از همین رو از فرچه های کنفی در این صنعت نهایت استفاده را می کنند.
  • به جزء مواردی که به آنها اشاره کردیم، فرچه کنفی در تمیز کاری سطوح مختلف همچون استیل، آهن و برنج هم مورد استفاده واقع می شود و کاربرد های بی نظیری را در خود جای داده است.
  • فرچه کنفی نه تنها در این موارد بلکه در انجام کارهایی نظیر: حذف برخی بخش های اضافه یا بدون کاربرد، صیقل دادن به قطعه مورد نظر و… کوتاهی نمی کند و تا جایی که می تواند کار خود را به بهترین نحو انجام می دهد.

در اینجا به طور خیلی کوتاه کاربرد های گوناگون فرچه کنفی را برای شما ذکر کردیم‌. ضروری است تا به این موضوع اشاره کنیم، که کاربرد های فرچه کنفی اغلب بیشتر به یک حوزه خلاصه می شود. برای نمونه در انجام فعالیت هایی مانند: ساخت و تعمیر قطعات فلزی مهارت های خارق العاده ای دارند‌. حال ممکن است برای شما سوال پیش بیاید، که چرا تمام کاربرد های فرچه کنفی در آخر باز به تولید و تعمیر قطعات فلزی بر می گردد؟ چون فرچه کنفی دارای ماهیت هایی مثل: قدرت ساییدگی و پرداختکاری بالایی است و به خاطر وجود چنین ویژگی های منحصر فردی در خود این توانایی برای او وجود دارد، تا هر گونه فلزی و آلیاژی را ( فرقی نمی کند که چه نوع فلز و یا چه نوع آلیاژی باشد )به خوردگی دچار کند.

قیمت انواع فرچه کنفی
قیمت انواع فرچه کنفی

مزایای فرچه کنفی

شما با اشنا شدن با مزیت های فرچه کنفی می توانید، راحت تر انتخاب کنید و دیگر در هنگام انتخاب هیچ گونه شک و تردیدی در خود احساس نکنید به همین خاطر در این بخش سعی کردیم چند مورد از مزایای فرچه کنفی که تاثیر بسیاری در تصمیم گیری شما خواهد داشت، را ذکر کنیم و موجب آشنایی شما با آنها شویم.

  • همیشه قیمت یکی از مهم ترین مسئله هایی می باشد، که مردم قبل از هر چیز آن را در نظر می گیرند و آن را با بودجه خود مطابقت می دهند مسلما اگر بتوانند تطابقی بین بودجه خود و قیمت فرچه کنفی پیدا کنند، اقدام به خرید فرچه کنفی می کنند‌. خوشبختانه قیمت فرچه کنفی مقرون به صرفه می باشد. همین باعث شده تا مردم بتوانند روی قیمت فرچه کنفی حساب ویژه ای باز کنند و دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشند.
  • بعد از قیمت فرچه کنفی نوبت به کیفیت فرچه کنفی می باشد‌. کیفیت یکی از مواردی می باشد، که مردم همواره تلاش می کنند بهترین آن را تهیه کنند. بنابراین هر چیزی که در این دنیا از کیفیت خوبی برخوردار می باشد، مسلما خواستار زیادی دارد. به همین خاطر فرچه کنفی چون کیفیت بسیار خوبی دارد، توانسته طرفدار های خود را تاکنون حفظ کند و نه تنها از تعداد آنها کم نکرده بلکه تعداد آنها را روز به روز افزایش داده است.

اکنون که با مصارف فرچه کنفی آشنایی پیدا کردید، لازم به ذکر است، فرچه کنفی به تنهایی نمی تواند از پس کارهای خود بر بیاید و نیازمند یکسری از وسایل برای شروع کار خود می باشد؛ از جمله: واکس پرداختکاری یا همان واکس پولیش. استفاده از واکس پرداختکاری به فرچه کنفی کمک می کند تا کار خود را با دقت و ظرافت بیشتری انجام دهد و از بروز مشکلاتی چه کوچک و چه بزرگ پیشگیری کند.

ویژگی های فرچه کنفی

اصلا امکان ندارد محصولی در این دنیا وجود داشته و از ویژگی های خوبی برخوردار نباشد و به هیچ وجه با هیچ عقلی جور در نمی آید‌. ممکن است، درهنگام کار با فرچه ها کنفی با کنف ها و لایه هایی رو به رو شوید، این لایه ها و کنف ها را معمولا با وسیله هایی مانند: چرخ قوی به یکدیگر می دوزند. همچنین این لایه ها و پارچه از کنف به وجود آمده بودند. لایه های موجود در هر فرچه کنفی شامل یک تک لایه و یک پنج لایه می باشد. اندازه فرچه کنفی بستگی به نظر شما دارد و شما قادر هستید تا از بین 15 تا 30 سانت موجود در بازار، فرچه کنفی مد نظر خود را سفارش دهید. بدون اینکه از این بابت محدودیتی داشته باشید و یا مجبور به انتخاب یک سایز شوید. از نظر ضخامت با توجه به بررسی هایی که صورت گرفته ، ضخامت فرچه کنفی از 10 میل اغاز شده و تا 12 میل می رسد.

تفاوت بین دوخت ریز و دوخت درشت در فرچه های کنفی

در بخش قبل درباره این موضوع بحث کردیم، که در درون هر کنفی لایه ها و کنف هایی دیده می شود. این لایه ها و کنف ها در نهایت با کمک یک چرخ بسیار قوی به یکدیگر متصل می شوند. اما خب نکته ای در این میان حائز اهمیت می باشد، اینکه دوخت این چرخ به دو صورت امکان پذیر می باشد؛ دوخت ریز و دوخت درشت. هر کدام از این دوخت ها ویژگی های مخصوص خود را دارند، که سبب شده تا میان آنها تفاوت هایی ایجاد شود.

معمولا اکثر افراد بر این باور می باشند، که دوخت ریز همواره خیلی با کیفیت تر از دوخت درشت می باشد؛ چرا که در دوخت ریز با توجه به ویژگی ها و نحوه دوخت احتمال ریزش بسیار پایین و کیفیت بسیار بالا وجود دارد؛ در حالی که این موضوع اصلا در دوخت درشت صدق نمی کند. به خاطر وجود چنین ویژگی هایی تفاوت هایی در آن شکل گرفته است.

ویژگی های مخصوص فرچه کنفی بر اساس کشور تولید کننده

در ابتدای مقاله به بحث در مورد این موضوع پرداختیم، که تولید کننده فرچه های کنفی به چهار کشور محدود می شود: چین، هندوستان و ترکیه. هر کدام از این کشور ها در تولید فرچه های کنفی از روش ها و ابزار های متفاوتی استفاده کرده اند، که همین امر موجب شده تا تفاوت جدی میان فرچه های کنفی هر کشور صورت بگیرد.‌ در ادامه برخی از خاصیت های فرچه کنفی هر کشور را برای شما مثال می زنیم.

اول از همه فرچه های کنفی تولید شده از کشور چین را مورد بررسی قرار می دهیم. فرچه کنفی چینی دارای بافت هایی ریز می باشد، که باعث شده جلوه ی زیبایی به فرچه بدهد. در مقابل فرچه کنفی چینی، فرچه کنفی ایرانی را مشاهده می کنیم که ماهیت هایی مانند فرچه کنفی چینی را دارد.‌ هندوستان هم توانسته از دوخت ریز در فرچه خود استفاده کند اما با این تفاوت که اکثر فرچه های تولیدی این کشور، به رنگ کرم می باشد. بر خلاف این سه کشور تولید کننده فرچه های کنفی، در فرچه کشور ترکیه بافت هایی با ضخامت بالا و سختی کار زیادی به چشم می خورد و رنگ های فرچه کنفی این کشور اغلب به رنگ زیبای قرمز باز می گردد.

فروش فرچه کنفی

خوشبختانه فرچه کنفی علاوه بر فروش حضوری توانسته در فروش آنلاین هم حضور فعالی داشته باشد و جایی برای حرف باقی نگذارد‌. شما چه در خرید حضوری و چه در خرید اینترنتی موظف هستید، اول از همه با محصول مورد نظر خود آشنایی کاملی داشته باشید، سپس باید ابعاد مد نظر خود را گفته و بعد به دنبال جست و جوی آن باشید.

برند فرچه کنفی

همان گونه که به این موضوع آگاه هستید، هر چیزی که در بازار مشاهده می کنید، در برند های متفاوتی تولید می شوند؛ که هر کدام از آنها بر اساس ویژگی های مخصوص خود با دیگری تمایز دارند. اما با این حال، در تولید فرچه کنفی فقط از برند همیشه یاد می شود، آن هم برند ترک و چین. هر چقدر هم که این دو برند چین و ترک و کوبایی  شبیه به یکدیگر باشند اما باز هم تفاوت های جزئی در آنها دیده می شود. مثلا یکی از تفاوت های آنها در ابعاد فرچه کنفی می باشد. در برند کوبایی معمولا فرچه کنفی را با ابعاد 30  و40 سانتی و در برند چینی معمولا فرچه کنفی را با ابعاد 40 سانتی به مردم عرضه می کنند.

بسته بندی فرچه کنفی

فرچه کنفی باید بسته بندی های متفاوتی نسبت به دیگر موارد داشته باشد تا بتوانند امکان تشخیص آن را برای مردم ایجاد کند. در بازار اگر به جست و جوی فرچه کنفی بپردازید، آن را با برند هایی به نام چین و ایران مشاهده خواهید کرد، که فقط در ابعاد 30 و 40 متری موجود می باشد‌.

قیمت فرچه کنفی

شاید برای شما جالب باشد تا بدانید در هنگام خرید فرچه کنفی هیچ گونه دلال و واسطه ای در این بین به چشم نمی خورد و خرید شما خریدی کاملا مستقیم و به دور از همچین افرادی می باشد؛ در نتیجه شما شاهد قیمت واقعی این محصول خواهید بود که تفاوت آن با قیمت قبلی از زمین تا آسمان می باشد؛ به طوری که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و یا حرفی از آن به میان نیاورد.‌ پس شما فرچه کنفی را می توانید با پایین ترین قیمت و با بهترین کیفیت  از ساب پولیش تهیه کنید و کلی هم از این قضیه سود ببرید.

 نتیجه گیری

در مقاله ای که در بالا دیدید،  ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا اطلاعات ارزشمندی از موضوع این مقاله یعنی قیمت فرچه کنفی جمع اوری کرده و با توصیف مختصر هر کدام از آنها به شما کمک کنیم تا دیگر احتمال بروز هر‌ گونه مشکلی از جمله مشکلات کوچک و بزرگ مثل قیمت فرچه کنفی را بر طرف سازیم. پس مطمئن باشید خواندن این مقاله هیچ چیزی از شما کم نمی کند و حتی اگاهی شما را بیش از پیش افزایش می دهد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *