دسته اهرمی غلتک پرداخت کاری

لطفا تماس بگیرید

توضیحات کوتاه

دسته اهرمی غلتک پرداخت کاری

توضیحات

دسته اهرمی غلتک پرداخت کاری

به طور کلی غلتک پرداخت کاری  یکی از ابزار‌های حائز اهمیت در کار پرداخت‌کاری به صورت غیر مستقیم است‌. این محصول فرایند پولیش و صیقل روی سطوح مختلف مثل فلزات و استیل را به کمک سنباده نواری انجام می‌دهد. صنعت‌کارانی که با سنباده نواری سر‌و‌کار دارند قطعا غلتک پرداخت‌کاری را می‌شناسند. این محصول در واقع برای نگهداری سنباده نواری به کار می‌رود و در نهایت قطعه‌ای صاف و صیقلی را برای شما بوجود می‌آورد.

 

کاربرد غلتک پرداخت کاری در صنعت

در صنایعی مثل ساخت لوازم خودرو، لوازم خانگی و غیره پس از تولید قطعه مقداری نا‌همواری و خط و خطوط روی آن باقی می‌ماند. این ناهمواری‌ها ممکن است مشتری را از خرید قطعه پشیمان کند. برای ساییدن و صاف نموندن این قطعات ابزار‌های مختلفی وجود دارند که متریال آن‌ها باید با نوع سطح قابل صیقلی، متناسب باشد. اگر این تجهیزات به قدر کافی مناسب نباشند، قطعه تمیزی را تحویل مشتری نمی‌دهند. یکی ازاین ابزار‌ها سنباده نواری است که غلطک پرداخت‌کاری نیز با آن کار می‌کند. کسانی که با سنباده نواری کار می‌کنند اهمیت بالای غلتک پرداخت‌کاری را نیز درک می‌کنند.

این غلتک دارای دو بخش با پایه ثابت و قطعه دوار است و به کارایی صحیح و استفاده بهتر سنباده نواری کمک می‌کند. وظیفه اصلی این محصول پیشگیری از لرزش و افتادن سنباده به بیرون است. این غلتک به گونه‌ای طراحی شده است که برای انواع قطعات  در صنایع مختلف کاربرد دارد و یکی از پر‌کاربرد‌ترین لوازم پرداخت‌کاری نیز به شمار می‌رود.

 

سنباده نواری و ارتباط آن با غلتک پرداخت کاری

غلتک پرداخت‌کاری دارای یک پایه ثابت و یک قطعه دوار است که سنباده نواری روی آن قرار می‌گیرد. سنباده نواری نیز مانند غلتک پرداخت‌کاری، گیلانس، نمد، واکس، فرچه، اسکاچ و غیره، جزو ابزار ضروری و پر‌کاربرد پرداخت‌کاری است. سنباده نواری سطح استیل و فلزات مختلف قطعات را صاف و صیقلی می‌کند و یک قطعه با سطح هموار و تمیز به شما تحویل می‌دهد. البته سنباده و غلتک، بیشتر برای سطوح استیل کاربرد دارند. اگر در روند ساییدن سطوح مختلف از سنباده نواری و غلطک پرداخت‌کاری استفاده نشود، قطعه نهایی زیبایی خود را از دست می‌دهد. علاوه بر آن می‌تواند مشکلات دیگری نیز برای آن محصول ایجاد کند.

سنباده نواری انواع مختلفی دارد. همانطور که گفته شد سنباده‌زنی مواد اضافی را از روی سطح قطعه پاک می‌کند و قطعه‌ای هموار برای شما می‌سازد. به انواع مختلف آن می‌توان به تک نواره، دو نواره، چرخی و تسمه‌ای اشاره کرد. انواع مختلفی از این قطعات با کیفیت تضمینی در وب‌سایت ساب پولیش آماده ارائه به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

 

بخش‌های مختلف غلتک پرداخت کاری

غلطک پرداخت کاری یک بخش ثابت و متحرک دارد. قسمت‌های مختلف آن طوری طراحی شده‌اند که از پس صیقلی کردن هر نوع سطحی بر‌آیند. بنابراین این محصول از دو بخش تهیه شده است که سر اهرمی آن از جنس آلومینیوم است. این قسمت از غلتک باعث می‌شود که سنباده نواری کنترل بهتر و بیشتری روی سطوح مختلف به‌ ویژه استیل داشته باشد. بنابراین این توپ آلومینیومی قسمت اصلی غلتک را تشکیل می‌دهد که سبب ایجاد تعادل و سفت ماندن سنباده بر روی آن می‌شود. پ

 

نحوه کار با غلتک پرداخت کاری

غلتک از ابزار مهم در پرداخت‌کاری به شمار می‌رود اما به تنهایی کارایی ندارد. عملکرد اصلی این محصول با سنباده نواری و بیشتر کاربرد آن نیز برای صاف کردن و فرم‌دهی سطوح استیل است. برای استفاده از این محصول باید از دستگاه پرداخت‌کاری موشکی استفاده کنیم‌. دستگاه پرداخت‌کاری موشکی از انواع سازه‌های مکانیکی است که کاربرد‌های زیادی در صنایع مختلف دارد.

دستگاه پرداخت‌کاری را باید در جای ثابتی قرار داده که احتمال افتادن آن نباشد. بعد از آن غلتک می‌تواند بر روی آن قرار بگیرد. بعد از آن سنباده نواری که یک نوار لاستیکی مانند است، روی قطعه دوار غلتک قرار می‌گیرد. سمت دیگر سنباده نیز بر روی سری آلومینیومی قرار گرفته و به واسطه پیچ تنظیم غلتک، به خوبی سفت شود. ابزار‌آلاتی چون بلبرینگ و شفت در ساخت این غلتک به کار رفته است که باعث می‌شود این قطعه لرزه نداشته باشد. برای راهنمای گام‌ به‌ گام استفاده از غلتک پرداخت‌کاری می‌توانید با پشتیبانان ما در سایت ساب پولیش در تماس باشید.

 

ویژگی های استفاده از غلتک پرداخت کاری

این محصول علاوه بر این که در روند ساییدن و صیقلی کردن سطوح مختلف، نقش ضروری را ایفا می‌کند، ویژگی‌های دیگری نیز دارد. زمانی که سنباده نواری روی غلتک جای می‌گیرد و سفت می‌شود، غلتک هیچگونه لرزشی را هنگام کار ایجاد نمی‌کند. از مزایای استفاده از غلطک پرداخت کاری می‌توان به بی‌صدا بودن آن نیز اشاره کرد. ارتفاع بلند غلتک از افتادن سنباده نیز پیشگیری می‌کند. در نهایت قطعه‌ای صاف و هموار در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته با استفاده از این ابزار می‌توان فرم‌دهی سطوح استیل را نیز انجام داد.

 

راهنمای سفارش و قیمت غلتک پرداخت کاری

فروشگاه ساب پولیش سال‌ها است در خصوص خرید و فروش ابزارآلات گوناگون برای صنایع مختلف تجربه دارد. این ابزار‌ها و دستگاه‌های پرداخت‌کاری به گونه‌ای در این مجموعه طراحی و ساخته شده‌اند که در پروسه قطعه سازی انواع مختلفی از صنایع کاربرد داشته باشند. تعداد کثیری از انواع این ابزارآلات به ویژه غلتک پرداخت کاری و انواع سنباده‌های نواری را می‌توانید از فروشگاه ساب پولیش تهیه کنید. ما سعی کردیم همیشه با کاهش سود خود، بهترین و باکیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم. برای ثبت سفارش کافی‌است با توجه به نیاز خود در صنعت، وارد صفحه فروش محصول شده و کالای مورد نظر را میان انواع ابزارآلات پرداخت‌کاری انتخاب کنید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با پشتیبانان ما در تماس باشید.

غلتک پرداختکاری

غلتک پرداختکاری یکی از ماشین آلات سنگینی است که برای پرداخت کاری استفاده می شود.

این دستگاه یک پایه ی ثابت دارد و یک قطعه ی دوار که سمباده ی نواری بر روی آن قرار می گیرد.

و با این دستگاه سطح سطوح فلزی پرداخت و سیقلی می شود.

طریقه ی نصب سمباده نواری نیز به این صورت است که یک سر سمباده نواری به بخش اصلی غلتک وصل می شود و سمت

دیگر آن به زیر نواری وصل می گردد.

این  وسیله پایه ثابت و دارای توپی دوار است که برای سمباده کاری نواری استفاده می شود.

یک سرنوار به توپی غلتک وسر دیگر آن به زیر نواری متصل به دستگاه پرداخت وصل می شود.

در مجموعه ساب پولیش کارشناسان ما با توجه به نیاز مشتریان گرامی تجهیزات خود را بر مبنی درخواست های مشتریان عزیز

تولید مینمایند.

این اصل مشتری مداری همواره در ساب پولیش رعایت میشود زیرا این ما هستیم که به مشتریان گرامی وابسته هستیم.

این نوع نگاه از دید کارشناسان ما همواره مبنی راهنمایی و همچنین مشاوره برای فروش میباشد.

با توجه به موارد ذکر شده در بالا ما همچنین بر فروش بدون واسطه به مشتریان پایبند هستیم .

زیرا اگر مشتریان گرامی قیمت تمام شده پایین در کالای خود داشته باشند.

این سود حاصل نیز نصیب ما نیز خواهد شد با تکرار فروش خود به مشتریان.

لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره مشاورین شما در ساب پولیش لوازم پرداخت کاری تماس حاصل فرمایید.

 

توضیحات تکمیلی

برند:ساب پولیش

لطفا تماس بگیرید