چسب نمد پرداخت کاری گلدن 5k

لطفا تماس بگیرید

توضیحات کوتاه

چسب نمد پرداخت کاری گلدن 5k

توضیحات

چسب نمد پرداخت کاری گلدن 5k

چسب نمد پرداخت کاری گلدن 5k یکی از تجهیزات مهمی که در پرداختکاری به کار می‌رود چسب نمد است. این چسب از تحلیل رفتن و یا سوختگی نمد جلوگیری می‌کند و برای چسباندن پودر سمباده در پرداخت کاری نیز از آن استفاده می‌شود. این وسیله علاوه‌ بر استفاده در فرایند پولیش در صنعت آبکاری نیز استفاده می‌شود‌.

کاربرد رایج محصول نام‌برده، افزایش استحکام و قدرت جهت پایداری سنباده بر روی نمد است. این کار باعث می‌شود مقاومت نمد در مقابل ساییدگی بیشتر شود و طول عمر آن افزایش یابد. سنباده های پودری نیز به‌ وسیله‌ی چسب نمد بر روی نمد چسبانده می‌شوند که باعث می‌شود فلزات به‌ خوبی پرداخت شوند. به‌ همین طریق بالاترین کیفیت ممکن در آبکاری و یا آماده‌سازی فراهم می‌شود. اهمیت و ضرورت بکارگیری این محصول به‌ علت جلوگیری از سوختن نمد در حین عملیات پرداخت کاری است.

 

ضرورت استفاده از چسب نمد در پرداخت کاری

گفته می‌شود که چسب نمد و اجزای مرتبط با آن در صنعت پرداخت کاری کاربرد ویژه‌ای دارد. حال باید دانست که اساسا پرداخت کاری چیست. پرداخت کاری (پولیش) صیقل دادن فلزاتی مثل برنج، استیل، آلمینیوم، مس، طلا و مادە‌هایی از این قبیل است. کاربرد صیقل دادن و صاف کردن این فلزات بستگی به هدف دارد که ما آن را دنبال می‌کنیم.اهداف اصلی استفاده از چسب نمد به شرح زیر است.

  • افزایش دوام محصولات فلزی
  • افزایش میزان جذابیت محصولات دکوری
  • افزایش مقاوت فلزات در برابر آسیبهای شیمیایی
  • افزایش مقاوت فلزات در برابر خوردگی و زنگزدگی

 

مزایای استفاده از چسب نمد

خرید و استفاده از چسب نمد مزایای متعددی را به دنبال دارد. مهم‌ترین مزیت چسب نمد ماندگاری بالای آن است. در مقایسه با ۵دیگر تجهیزات مورد استفاده از صنعت پرداختکاری، این محصول عمر بالایی دارد. در واقع با این مزیت می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و مدت زیادی از چسب نمد استفاده کنید.

چسبندگی عالی و قوی دومین ویژگی مثبت این محصول به شمار می‌رود. استفاده رایج و بیش از حد این باعث شده تولید آن با افزایش رو به رو شود. در این میان همزمان با افزایش تولید متخصصان به دنبال افزایش کیفیت نیز بودند. به همین دلیل در بازه زمانی کوتاهی چسب نمد با قدرت چسبندگی بالایی طراحی و تولید شد.

 

نحوه استفاده از چسب نمد

برای اینکه طول عمر چسب نمد شما بیشتر شود و همچنین مقاومت کافی را داشته باشد، باید نحوه استفاده صحیح از آن را بدانید. قبل از به کارگیری چسب نمد باید حتما سطح نمد تمیز و عاری از هرگونه لکه و گرد و خاک باشد. پس از پاک کردن سطح نمد باید مدت زمانی صبر کنید تا سطح آن کاملا خشک شود. زیرا در صورت وجود رطوبت چسب به نمد نخواهد چسبید. در سومین مرحله باید بر روی نمد با توجه به محل قرارگیری شف دستگاه و به وسیله دستگاه تراش سوراخ ایجاد کنید. پس از آن چسب نمد را به وسیله یک فرچه مناسب بر روی نمد بمالید. نکته مهمی که در اینجا مطرح می‌شود، عدم آغشته کردن بیش از حد نمد به چسب است.

در نهایت می‌توانید یک لوله را از سوراخ ایجاد شده بر روی نمد عبور دهید و نمد آغشته به چسب را بر روی سمباده نمد بغلتانید. با این کار تمام سطح این به وسیله پودر سمباده پوشانده می‌شود، البته می‌توانید پودر سمباده را بر روی نمد بپاشید تا به طور کامل به سطح نمد بچسبد.

 

ویژگی‌های چسب نمد

چسب نمد، عامل پیوند میان نمد و پودر سمباده است، که امروزه استفاده از آن بسیار رایج شده است. هر مدلی از این کالا باید ویژگی‌های به خصوصی را داشته باشد تا بتوان از آن به عنوان چسب نمد یاد کرد. مهم‌ترین ویژگی‌های یک چسب نمد خوب به شرح زیر است.

  • قدرت چسبندگی بالا: چسب نمد پرداخت کاری باید به قدری غلظت داشته باشد که چسبندگی قابل قبولی را ایجاد کند. از طرفی مواد این چسب نباید به گونه‌ای باشد که بیش از حد سفت باشد زیرا استفاده از آن دشوار می‌شود.
  • افزایش کارایی نمد: اگر چسب نمد از کیفیت بالایی برخوردار باشد و هنگام تولید آن مواد مرغوب به کار رفته باشد، می‌تواند به لایه‌های عمیق نمد نفوذ کند. به وسیله این موضوع، مقاومت و کارایی نمد نیز بیشتر می‌شود.
  • عدم نیاز به استفاده از حلال: چسب نمد از آن دسته چسب‌هایی است که نیازی به حلال یا رقیق کننده ندارد. این چسب در حالت عادی و دمای معمولی با توجه به غلظتی که دارد، به راحتی استفاده می‌شود.
  • سرعت بالای خشک شدن: اگر چسب شما دیر خشک می‌شود و یا به طور کامل خشک نمی‌شود، مرغوب نیست. یک چسب نمد با کیفیت در دمای معمولی (25) درجه سانتی گراد و راحتی و سریع خشک می‌شود.
  • ضمانت محصول: در کنار مواردی که تاکنون ذکر شد ضمانت کیفیت این محصول نیز از ویژگی‌های مهم آن است. برای این چسب مدت زمان ماندگاری بالایی تعریف شده است، در صورت مشاهده‌ی خلاف این موضوع، می‌توانید نسبت به مرجوع کردن آن اقدام کنید.

 

قیمت چسب نمد

برای چسب نمد قیمت واحدی در نظر گرفته نشده است زیرا این کالا در برند‌ها و کیفیت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود. از جمله فاکتور‌هایی که در خصوص تعیین قیمت چسب نمد موثر است، قدرت چسبندگی آن است. اگر یک چسب از قدرت چسبندگی کافی برخوردار نباشد قطعا قیمت کمتری نیز دارد.

عامل اثر گذار دیگر بر قیمت آن، برند آن است. اگر چسب نمد از یک برند معروف و به نام باشد قطعا قیمت بیشتری دارد. برای اطلاع از قیمت‌ها و خرید این ابزار پرداخت کاری می‌توانید به سایت ساب پولیش مراجعه کنید. از جمله معتبر‌ترین سایت‌ها در زمینه فروش لوازم پرداخت کاری، ساب پولیش است.

 

خرید چسب نمد

یکی از محصولاتی که در بهبود نتیجه‌ نهایی پرداختکاری موثر است، چسب نمد است. به همین دلیل باید هنگام خرید چسب نمد ضمانت محصول و قدرت چسبندگی آن را در نظر بگیرید. برای خرید چسب نمد می‌توانید از طریق فروشگاه‌های آنلاین اقدام کنید. یکی از سایت‌های به نام و معتبر در این زمینه ساب پولیش است، که دارای مجوز اتحادیه شورای صنف کسب و کارهای مجازی است. شما به وسیله این فروشگاه می‌توانید خریدی عالی را تجربه کنید.

 

 

 

چسب نمد پرداختکاری یکی از فاکتورهای اصلی مواد پرداختکاری چسب نمد می باشد .

که از آن جهت چسباندن پودر سمباده به نمد استفاده می شود .

به این صورت که چسب نمد را با آب چسب مخلوط کرده و روی نمد مالیده می شود.

سپس پودر سمباده را روی نمد می ریزند .

تا به نمد بچسبند حال یک نمد سمباده ای داریم.

که با آن می توان در صیقل دادن فلزات و از بین بردن ضایعات و پلیسه ها از روی فلزات استفاده کرد.

با توجه به نمد موجود در بازار ایران این چسب از بهترین نوع آن میباشد.

که قابل استفاده بر روی نمد های پرداخت کاری میباشد.

همچنین با توجه به نیاز یازار و مشتریان گرامی این محصول در قوطی های 6 کیلویی موجود میباشد.

ولی با توجه به اینکه همواره ساب پولیش بر مشتری مداری استوار است.

این مبنی را برای خود قرارداده که مقدار یک کیلو نیاز این محصول را در اختیار مشتریانی که به بیشتر از این مقدار احتیاجی

نداشته و یا برای نمونه میخواهند استفاده کنند.

در قوطی یک کیلویی از این محصول در مجموعه ساب پولیش موجود میباشد.

همواره کارشناسان ما در ساب پولیش بر این اعتقاد پایبند بوده اند که رضایت مشتری در اولویت مارها میباشد.

لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره مشاورین شما در ساب پولیش  در لوازم پرداخت کاری تماس حاصل فرمایید.

 

توضیحات تکمیلی

برند:ساب پولیش

رنگ:قرمز

کاربرد:برای اتصال پودر سنباده به نمد پرداخت کاری

نیاز به مکمل:بله -حلال چسب و یا همان آب چسب

نوع بسته بندی:بسته بندی پنج کیلویی

محاسبه فروش:به صورت کیلویی

نوع خشک شوندگی:هوا خشک و کوره

لطفا تماس بگیرید