کلید دستگاه پرداختکاری موشکی

کلید دستگاه پرداختکاری موشکی
کلید دستگاه پرداختکاری موشکی

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

کلید دستگاه پرداختکاری موشکی

کلید دستگاه پرداختکاری موشکی در ساب پولیش قابل عرضه میباشد.این نوع کلید ها شامل دستگاه های پرداختکاری موشکی تک فاز و همچنین قابل استفاده برای دستگاه پرداختکاری سه فاز میباشد.

به طور کلی استفاده ازکلید ها با آمپر بالا مختص این نوع از محصول میباشد.یعنی به این صورت که با توجه به ساختار برقی دستگاه هایپرداختکاری موشکی استفاده از این نوع کلید ها به صورت اختصاصی میباشد.کلید دستگاه پرداختکاری موشکی که در ساب پولیش عرضه میشود.

کلید دستگاه پرداخت کاری موشکی
کلید دستگاه پرداخت کاری موشکی

همان کلید هایی میباشد که ما بر روی دستگاه های پرداختکاری خود نصب مینماییم.به طور کلی کلید هایسه فاز و تک فاز از یک برند معروف میباشد برای برق سه فاز مورد استفاده قرار میگیرد.کلید دستگاه پرداختکاری از کلید دارای دو طبقه میباشد.طبقه اول مورد استفاده شده در کلید دستگاه پرداختکاری موشکی دور کند دستگاه را شامل میشود که ۱۵۰۰ میباشد.طبقه دوم دارای دور دوم میباشد که ۳۰۰۰ میباشد که کلید ها دارای ۲ ۰ ۱ میباشند.به این صورت که ۰ خاموش بودن دستگاه را نشان میدهد.۱ دور کم دستگاه و عدد ۲ دور تند دستگاه را نشان میدهد.که با توجه به نیاز خود میتوان توان آن را انتخاب کرد.لازم به ذکر میباشد:همه ی کلید های صنعتی موجود در بازار قابل استفاده در دستگاه پرداختکاری موشکی نمیباشند.زیرا مشخصات این نوع از کلید ها قابل استفاده در دستگاه پرداختکاری نمیباشد.

آموزش نصب سیم کشی کلید دستگاه پرداختکاری موشکی

آموزش نصب کلید دستگاه موشکی به این صورت میباشد که در دستگاه های ساب پولیش سیم آبی نشان دهنده دور تند و سیم قرمز نشان دهنده دور کند میباشد. سیم های آبی را به u, w , v  وصل کرده و برای دور کند سیم های قرمز را به u1 , w1, v1  وصل مینمایید. بعد از اتصال این موارد به نصب سیم های ورودی کابل میرویم. برای این مورد سیم های ورودی که شامل سه عدد میباشند را به r , s , t  وصل مینماییم. بعد از این که این موارد را به خوبی وصل کرده و سفت نمودیم. با احتیاط کامل به برق متصل نموده و تست مینمایید. در ابتدا با دور یک راه اندازی کرده سپس در صورتی که به سمت جلو چرخید به دور دو میرویم ولی در صورتی که به عقب چرخش داشت.

کلید دستگاه پرداخت کاری موشکی
کلید دستگاه پرداخت کاری موشکی

دستگاه را از برق کشیده و یکی از سیم های آبی را با یک دیگر جابه جا مینمایید تا دور صحیح چرخش ایجاد شود. بعد از این رفع ایراد به کلید با دور وم میرویم و همین مراحل را برای این دور هم نیز اجرا مینماییم. و در پایان دستگاه ما آماده کار میباشد. لازم به ذکر است که هر فاز حدود ۵ آمپر برق مورد نیاز دارد. که برق ابتدایی ورودی دستگاه  سه فاز میبایست حداقل ۲۰ آمپر میباشد. برای استارت دستگاه نیاز است ولی برای تک فاز کمتر از ۵آمپر میباشد. با تماس با مشاوران ما از راهنمایی و قیمت  این بهره مند شوید. در ساب پولیش از بهترین کلید های سه فاز موجود در بازار استفاده میشود. که خود بیانگر کیفیت محصولات تولیدی در ساب پولیش میباشد.

کلید دستگاه پرداختکاری موشکی
کلید دستگاه پرداختکاری موشکی در ساب پولیش

لازم به ذکر میباشد که ساب پولیش عرضه کننده کلید های دستگاه پرداختکاری موشکی در تهران میباشد

مطالب مهم لوازم پرداختکاری:

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

مدیر سایت

1401-04-29

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

لطفا برای خرید انواع واکس پرداخت کاری،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری سه فاز،گیلانس پرداختکاری،چسب نمد،فرچه کنفی،غلتک و دیگر لوازم پرداختکاری با مشاورین ساب پولیش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *