پودر سنباده با بهترین قیمت و کیفیت برای پرداخت کاری در لوازم پرداختکاری

سنباده کاری پرداختکاری
سنباده کاری پرداختکاری

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

پودر سنباده با بهترین قیمت و کیفیت برای پرداخت کاری در لوازم پرداختکاری

پودر سنباده در زمینه های گسترده ای کاربرد دارد، خریداران ما از صنایع مختلف صنعتی و خانگی می باشند. خرید سنباده پودری جهت کارهایی چون صاف کردن، صیقل دادن، ساییدن سطوح، سنباده زدن یا تیز کردن می باشد. کاربرد و قیمت پودر سنباده برای هر کدام از این محصولات در لوازم پرداختکاری  متفاوت است. تولید این محصولات با کیفیت عالی برای کارهای مختلف استفاده می شود که به آن اشاره می کنیم. فروشگاه اینترنتی ساب پولیش فروشنده لوازم پرداخت کاری ، سنباده پودری را به صورت عمده و بسته بندی در انواع مختلف ارائه می دهد.

پودر سنباده

سنباده کاری پرداختکاری پودر سنباده
سنباده کاری پرداختکاری پودر سنباده

پودر سنباده پرداخت کاری

پودر سنباده، ماده ای ساینده است که در اثر اصطکاک این ماده بر سطح قطعه، شکل داده شده یا صیقلی می شود. سنباده پودری ماده ای بسیار موثر در تولید کاغذ سنباده و سایر محصولات ساینده است. در تولید مواد ساینده پودری از مواد مختلف معدنی سخت مانند الماس، گارانت، ماسه، سنگ آذرین، سنگ آهک و پودر سنگ های مصنوعی استفاده می شود. مواد شیمیایی مانند پودر شیشه، کاربید بور و سیلیس و کربنات کلسیم نیز در تولید پودر سنباده بکار می رود.

کاربرد پودر پولیش برای ترمیم

پودر سنباده خراش های ریز را از بین می برد و سطح را صیقلی می کند. در بازار پودرهای پولیش مختلفی موجود می باشد. هنگام استفاده از پودر پولیش در کارهای ساخت و ساز، نتایج بسیار عالی در کف، دیوارها و سطوح تجربه خواهید کرد. هر سنباده پودری پرداخت کاری برای کاری تولید می شود که بسته به زبری و نرمی استادکار ترجیح می دهد از آن استفاده کند. از سنباده پودری در انواع صنایع از جمله نجاری، ساخت و ساز، خودروسازی و جواهرسازی، قطعات خودرو، شیشه، تولید شیرآلات و اتصالات و سایر صنایع استفاده می شود.

سنباده پودری در پرداخت کاری ماشین و صافکاری پر استفاده است. پودر را با آب مخلوط کرده و بر روی سطح شیشه یا حتی چراغ های جلو ماشین بمالید، با پد پولیش پرداخت کاری را شروع کنید. بعد از گذشت اندک زمانی سطح شیشه نو شده و تمام خط و خش از روی سطح زدوده می شود. هنگام سندبلاست (ساب پاشی)، جریان مواد ساینده روی سطح مورد نظر پرتاب می شود تا آن را صاف و صیقلی کند. از این روش بیشتر در صنعت برای تمیزکاری، پرداخت و تغییر شکل سطح استفاده می گردد.

خرید سنباده پودری

دانه های ساینده، هر آنچه در مورد سنباده پودری برای انتخاب مناسب باید بدانید.

پرداخت کاری بخش مهم پروژه است، از سنباده برای از بین بردن ناصافی، خط و خش و پرداخت انواع سطح استفاده می شود. هر یک از مراحل پرداخت کاری به وضوح به نوع پودر سنباده مرتبط است، این دانه های زبر هستند که بهترین خروجی را برای پروژه تامین می کنند.

سنباده پودری

خرید سنباده پودری درجه یک و انتخاب نوع مناسب ساینده بسیار مهم خواهد بود. در واقع به معنای تفاوت بین یک محصول نهایی با کیفیت و یک کار آماتور می باشد. ساب پولیش به عنوان ارائه دهنده بهترین مواد و ابزارهای پرداخت کاری در این مقاله به رایج ترین دانه های ساینده و بهترین کارکرد آن اشاره می کند. مناسب ترین قیمت پودر سنباده و بهترین سنباده پودری پرداخت کاری را در سایت ساب پولیش بیابید.

پودر سنباده در تولید محصول کاغذ سنباده توسط شرکت های تولیدی به صورت عمده خریداری می گردد. در تولید سنباده پودری از سنگ و مواد معدنی طبیعی و مواد مصنوعی استفاده می شود. رایج ترین مواد معدنی طبیعی مورد استفاده در پودر سنباده پرداخت کاری، گارانت است. چهار نوع متداول ساخته دست بشر عبارت از کاربید سیلیکون، اکسید آلومینیوم، آلومینا سرامیکی و آلومینا زیرکونیا می باشند. هر کدام از این مواد از نظر طول عمر، درشتی، زبری، میزان اصطکاک مورد نیاز، هزینه، کاربرد و اندازه دانه متفاوت هستند.

قیمت پودر سنباده

چرا باید به پودر پولیش یا سنباده که برای پروژه خود انتخاب می کنیم اهمیت دهیم؟

قبل از اینکه در مورد هر یک از این دانه ها بحث کنیم، مهم است که در نظر بگیریم چرا این ویژگی ها اهمیت دارند. ما می توانیم پرداخت کاری و سنباده زنی را با استفاده از نوع مناسب محصول ساینده آسان کنیم. با خرید سنباده پودری مناسب برای کاربرد خود و با تکنیک استفاده مناسب، روند کار را تسریع کرده و در زمان و منابع صرفه جویی کنیم. اکنون که می دانید چرا انتخاب پودر سنباده و دانه ساینده برای پروژه مهم است، اجازه دهید در مورد آن ها صحبت کنیم.

سنباده پودری پرداخت کاری

  • اکسید آلومینیوم: پودر سنباده پرکاربردی که با سه رنگ تجاری صورتی، سفید و قهوه ای در بازار موجود می باشد. هر سه در صنعت چوب و رنگ قهوه ای در صنعت فلزات نرم، فایبر گلاس، سطوح رنگ شده نیز استفاده می شود.
  • کاربید سیلیکون: نیمه هادی تیز کننده و عالی برای پرداخت های شیشه می باشد. بعد از الماس سخت ترین دانه ساینده است. برای فلزات به ویژه فلزات سخت و سطوح زبر ایده آل است. تنها دانه ای است که روی شیشه، سنگ مرمر، ام دی اف نیز موثر است.
  • آلومینا سرامیکی: ماندگاری طولانی دارد و برای پرداخت فلز عالی است. این پودر سنباده با نام تجاری سرامیک شناخته می شود و بهترین سنباده پودری برای فولاد ضد زنگ است.
  • آلومینا زیرکونیا: با نام زیرکونیوم نیز شناخته می شود، برای صیقلی کردن سطح فلزات بسیار سخت مناسب است. با اینکه قیمت پودر سنباده آلومینا زیرکونیا نسبت به سایر پودرها بالاتر است اما یک پودر سنباده کاملا قدرتمند است.

خرید سنباده پودری

چرا ساب پولیش؟

ما سعی کرده ایم محصولات تولید شده در این حوزه را با خلوص بالا در سایت قرار دهیم. پودر سنباده در صدها صنعت مختلف کاربرد داشته و ساب پولیش تامین کننده فعال در این حوزه می باشد. سنباده پودری از مواد مختلف معدنی و شیمیایی تولید شده و به عنوان پودر پولیش به مصرف کننده ارائه می شود. ایران به دلیل دارا بودن منابع معدنی متنوع به عنوان یکی از تولید کنندگان بین المللی پودرهای ساینده محسوب می شود. ساب پولیش با ارائه انواع محصولات با کیفیت داخلی و خارجی همواره در تلاش برای ارائه خدمات به صنعتگران و بخش تولید است. شما می توانید انواع پودر سنباده، نمد و وسایل پرداختکاری را به صورت عمده و تکی از فروشگاه آنلاین ساب پولیش تهیه کنید.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیش

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *