پرداخت کاری فلزات چیست؟

پرداخت کاری فلزات چیست ؟
پرداخت کاری فلزات چیست ؟

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

پرداخت کاری فلزات چیست؟

پرداخت کاری فلزات چیست؟ در ادامه مطلب به توضیحات می پردازیم.پرداخت کاری فلزات شامل جلادادن و یا پولیش به فلزاتی میباشد که احتیاج به براق شدن دارند.فلزاتی همچون:پرداخت کاری برنج،پرداخت کاری استیل،پرداخت کاری لوله،پرداخت کاری آلومینیوم،پرداخت کاری مس،پرداخت کاری شیرآلات،پرداخت کاری لوستر،پرداخت کاری طلا،پرداخت کاری نقره،پرداخت سطح فلزات میباشد.

پرداخت فلزات:

پرداخت فلزات با توجه به نیاز مشتری و همچنین پرداخت کار میبایست انجام شود.با این شرایط که کارفرما با توجه به نیازی که برای پرداخت فلزات و یا پرداخت فلز خود احتیاج دارد از پرداخت کار درخواست مینماید که با توجه به این نیاز سطح مورد نظر را پرداخت نماید.

دستگاه پرداخت کاری فلزات چیست؟:

دستگاه پرداخت کاری فلزات نیز همان دستگاه پرداختکاری و یا با نام دیگر دستگاه پولیش کاری میباشد.این دستگاه که تمامی فلزات و غیر فلزات را نیز با توجه به داشتن تجربه و مواد اولیه خوب که شامل :گیلانس پرداخت کاری و همچنین واکس پولیش و یا همان گیلانس پرداخت کاری میباشد نیز قابل استفاده است.

خرید دستگاه پرداخت کاری:

خرید دستگاه پرداخت کاری همانگونه که اطلاع دارید در مجموعه ساب پولیش تمامی دستگاه های پرداختکاری:اعم از دستگاه پرداخت کاری تک فاز و همچنین دستگاه پرداخت کاری سه فاز و رومیزی و همچنین خرطومی به همراه یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش در این مجموعه به فروش میرسد.

پرداخت کاری فلزات چیست؟
پرداخت کاری فلزات چیست؟

پرداخت کاری برنج

تولید قطعات از جنس فلز برنج، بیشتر از روش ریخته گری میسر می شود. پس از ریخته گری برنج، عملیات های براده برداری مختلفی بر روی قطعه صورت می گیرد تا به ابعاد و اندازه های مورد نظر برسد. پس از این مرحله نوبت به پرداخت کاری برنج با استفاده از دستگاه پرداخت کاری برنج می رسد. در این مرحله، با استفاده از لوازم پرداخت کاری ایراد های ظاهری سطح برطرف می شود و مات و کدر بودن سطح جلا می یابد.

برای پرداخت کاری برنج، از انواع گیلانس پرداخت کاری استفاده می شود. این پروسه، در چند مرحله انجام می شود و با استفاده از گیلانس ها با ظرفیت پرداخت کاری متفاوت، انجام می گیرد. گیلانس های مورد استفاده در عملیات پرداخت کاری برنج، در چهار رنگ تقسیم بندی می شوند. در ابتدا، گیلانس آبی، برای از بین بردن خط و خش های عمیق، بر روی شفت دستگاه پرداخت کاری برنج نصب می گردد. اپراتور به وسیله دست و با فشار دادن قطعه بر روی گیلانس، عملیات پرداخت کاری را انجام می دهد.

برای پرداخت کاری برنج یا هر فلز دیگری از لوازم پرداخت کاری مختلفی استفاده می شود.

برای به وجود آمدن سطح ایده آل، سه گیلانس دیگر با رنگ های زرد، قرمز و سفید به نوبت بر روی دستگاه پرداخت کاری برنج نصب می گردند. گیلانس قرمز خط و خش های باقی مانده از مرحله قبل را از بین می برد. با استفاده از گیلانس زرد، سطح قطعه شروع به صیقلی شدن می کند و در نهایت، گیلانس سفید مورد استفاده قرار می گیرد و به وسیله آن سطح جلا می یابد و ظاهری زیبا برای قطعه به وجود می آید.

خرید دستگاه های پرداخت کاری برنج

برای خرید دستگاه پرداخت کاری برنج، می توانید به فروشگاه اینترنتی ساب پولیش رجوع کنید. مجموعه صنعتی ساب پولیش، اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه های پرداخت کاری و لوازم و ابزار آلات مورد نیاز برای پولیش کاری می باشد. این مجموعه با سال ها سابقه، تمامی نیاز های تولید کنندگان محصولات صنعتی را می شناسد و برای پرداخت کاری هر جنس محصولی، لوازم مورد نیاز را مهیا کرده است.

دستگاه پرداخت کاری برنج به صورتی طراحی شده است که بتوان لوازم پرداخت کاری را بر روی آن نصب کرد.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری:

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

مدیر سایت

1401-04-29

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

لطفا برای خرید انواع واکس پرداخت کاری،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری سه فاز،گیلانس پرداختکاری،چسب نمد،فرچه کنفی،غلتک و دیگر لوازم پرداختکاری با مشاورین ساب پولیش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *