فرچه پرداخت کاری-فروشگاه لوازم پرداختکاری ساب پولیش

فرچه پرداخت کاری+گیلانس پرداختکاری
فرچه پرداخت کاری+گیلانس پرداختکاری

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

فرچه پرداخت کاری

فرچه پرداخت کاری در واقع همان گیلانس پرداخت کاری میباشد.در مقاله زیر به تجهیزات پرداختکاری میپردازیم.با توجه به نام هایی که در لوازم پرداخت کاری و یا همان تجهیزات پرداختکاری مورد استفاده قرار میگیرد.متفاوت میباشد.از نام هایی که کارایی آن ها هیچ گونه تفاوتی ندارد:میتوان به گیلانس پرداختکاری میباشد.فروشنده گیلانس و یا فروشنده فرچه پرداخت کاری:در هنگام فروش لوازم پرداختکاری تفاوتی بین این اسامی قائل نمیباشند.به همین دلیل خریدار گیلانس و یا خریدار این تصور را میکنند که این دو هیچ گونه تفاوتی را دارا نمیباشند.براس استفاده از فرچه میبایست در هنگام چرخش که به دستگاه پرداخت کاری متصل شده است را به واکس پولیش آغشته کرد این کار میبایست در هنگام چرخش انجام شود.زیرا چرخش و حرارتی که ایجاد میکند میتواند.پرداخت همان گیلانس پرداختکاری را که توسط واکس پرداخت کاری آغشته شده است را جذب نماید.

با توجه به این جذب که توسط گیلانس یا همان فرچه پرداخت کاری انجام شد میتوان قطعه را پرداخت نمود.معمولا سرعت دستگاه های پرداخت کاری تک فاز و چه دستگاه پرداختکاری سه فاز برای تک دور 1450 و برای دور دوم 2980میباشد.که هرچه قدرت دستگاه بیشتر باشد کیفیت کار را نیز افزایش میدهد.همچنین میتوان گفت با توجه به قدرت دستگاه های پرداخت کاری تک فاز و همچنین دستگاه پرداخت کاری سه فاز با توجه به توان این نوع دستگاه های پولیش کیفیت کار بر روی قطعه متفاوت میباشد زیرا فشاری که پرداختکار بر روی قطعه وارد میکندبر روی پولیش و جلای قطعه تاثیر گذار میباشد.همچنین میتوان به نوع گیلانس و یا همان فرچه و واکس پرداخت کاری نیز کاردهی متفاوت است.در مجموعه ساب پولیش با توجه به این که تمامی اجناس تولید این مجموعه میباشد و از متریال عالی تهیه میشود.تمامی محصولات مورد استفاده در لوازم پرداخت کاری و همان تجهیزات پرداختکاری که تولیدی ساب پولیش است .با توجه به نیاز مشتریان گرامی و همچنین مصرف کننده گرامی میباشد.زیرا ساب پولیش بر این باور میباشد که هرچه کاردهی در کالاهای فروخته شده در این مجموعه بیشتر باشد.فروش بیشتر را همراه خواهد داشت.

فرچه پرداخت کاری
فرچه پرداخت کاری

انواع فرچه کنفی پرداخت کاری

ضروری است تا به این نکته اشاره کنیم، فرچه کنفی مثل فرچه های دیگر پرداختکاری انواع مختلفی را شامل می شود؛ که هر کدام از انها بر اساس رنگ ها و کاربرد هایشان با یکدیگر متفاوت هستند. در بخش زیر قصد داریم، یک نمونه از کاربردی ترین رنگ های فرچه کنفی را برای شما شرح دهیم.

  • فرچه کنفی سفید رنگ

فرچه های کنفی سفید رنگ بر خلاف رنگ های دیگر مثل قرمز دارای لطافت خاصی می باشند، چون نرم تر می باشند، نه همانند فرچه قرمز زبر. فرچه کنفی سفید از بهترین گزینه برای افرادی به شمار می آید، که از آن به جهت پرداختکاری مواردی مثل: کتری و سماور استفاده می کنند.

فرچه کنفی سفید تنها یک نمونه از انواع فرچه های کنفی می باشد و فرچه های کنفی انواع زیادی را در بر می گیرد.

کاربرد فرچه پرداخت کاری کنفی

یکی از مهم ترین مباحث در این مقاله، کاربرد فرچه کنفی می باشد، چرا که شما با آشنایی در مورد کاربرد فرچه کنفی می توانید هر یک از آنها را با توجه به نیاز خود تهیه و استفاده کنید؛ به همین خاطر در این موارد مصرف فرچه کنفی را برای شما توصیف می کنیم. در حقیقت اصلی ترین کاربرد فرچه کنفی به سخت بری، ریخته گری و براده برداری بر می گردد. برای انجام این سه موارد شما باید از واکس مخصوص آنها برای انجام کار کمک بگیرید. طریقه مصرف فرچه کنفی به این صورت می باشد، که فرچه کنفی بر روی اجسام مختلفی مثل: استیل، برنج و..‌ خیلی آرام کشیده می شود.

سخت بری، ریخته گری و براده برداری اکثر در صنایع گوناگونی همچون: تولید انواع اقسام شیرآلات، دایکاست، لوازم مخصوص موتورسیکلت مثل اگزوز موتور، قطعات استیل، برنج، آهن و… مورد استفاده واقع می شوند. علاوه بر همه ی این موارد نمی توان از کاربرد فرچه کنفی در لوازم پرداختکاری چشم پوشی کرد و به راحتی از کنار آن گذر کرد؛ زیرا فرچه کنفی توانسته است، سابقه درخشانی در لوازم پرداختکاری برای خود رقم بزند و اثر شگفت انگیزی از خود به یادگار بگذارد. کاربرد فرچه کنفی مخصوصا در لوازم پرداختکاری فقط و فقط  بر اساس نیاز پرداختکاری انجام می شود و نه چیز دیگری.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیشفروش لوازم پرداختکاری

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

مدیر سایت

1401-04-29

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

لطفا برای خرید انواع واکس پرداخت کاری،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری سه فاز،گیلانس پرداختکاری،چسب نمد،فرچه کنفی،غلتک و دیگر لوازم پرداختکاری با مشاورین ساب پولیش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *