دستگاه پرداختکاری خرطومی پرتابل

دستگاه پرداختکاری خرطومی
دستگاه پرداختکاری خرطومی

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

دستگاه پرداختکاری خرطومی پرتابل

دستگاه پرداختکاری خرطومی پرتابل با برند ساب پولیش که تنها تولیدکننده این نوع از دستگاه پرداختکاری در ایران میباشد.

دستگاه پرتابل
دستگاه پرتابل

*دستگاه پرداختکاری خرطومی پرتابل چیست؟

این دستگاه همانگونه که از نامش مشخص میباشد،دستگاه پرداختکاری قابل حمل بوده است. مخصوص پولیش کاری لایه برداری و دورانی و یا یه صورت آزاد قابل کار کردن میباشد.به طور معمول دستگاه های پرداختکاری به صورت ثابت بوده و در دو سمت قابلیت کار کردن توسط اپراتور را دارند.دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز میباشد. این نوع از دستگاه ها به صورت ثابت و دارای یک شفت میباشند. که به دو طرف آن لوازم پولیش متصل میگردد.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه خرطومی:

اما در دستگاه پرداختکاری خرطومی یا پرتابل به اینصورت میباشد. که یک عدد الکترو موتور در داخل پوسته چدنی با قدرت 1.5اسب به همراه پروانه خنک کننده و بلبرنگ های دو طرف آن میباشد .در قسمت بیرونی و مشخصات بیرون از الکترو موتور یک دسته برای حمل و نقل آسان و ورق فولادی شیار دار در کف برای گردش هوا در داخل دستگاه پرداختکاری خرطومی و بعد از آن تجهیزات متصل به شلنگ میباشد. در دستگاه پرداختکاری خرطومی و یا پرتابل تولید شده از شلنگ های وارداتی به همراه اجزای داخلی آن بهترین و مرغوب ترین متریال موجود استفاده شده است.

دستگاه پرداختکاری خرطومی دارای دو متر شلنگ میباشد. شلنگ با توجه به نوع اتصال به بدنه دستگاه متصل میشود. در انتها هم با سه نظام 16 میباشد. طول عمر شلنگ ها با توجه به مواد مخصوصی که در مجموعه ساب پولیش تولید میگردد .داخل شلنگ ها تزریق میشوند که باعث شده به صورت طولانی مدت و با دوام و کیفیت بیشتری برای مصرف کننده گرامی قابل مصرف باشد. نوع الکترو موتور ها ،توان 1.5 اسب از شرکت موتورژن تبریز بوده است و به صورت فابریک مورد استفاده قرار میگیرد.

وزن قابل تحمل در دستگاه پرداختکاری خرطومی یا پرتابل:

با توجه به کیفیت و همچنین  ساخت ، متریال استفاده شده در شلنگ  وزن قابل تحمل بر روی سری شلنگ 1.5 کیلو گرم میباشند که این وزن تا 2 کیلو گرم هم قابل استفاده است ولی طول عمر مفید دستگاه را کاهش میدهد.

دستگاه پرداختکاری خرطومی پرتابل
دستگاه پرداختکاری خرطومی پرتابل در ساب پولیش  

دستگاه پرداختکاری خرطومی که به صورت عامیانه به آن دستگاه پرداختکاری پرتابل نیز گفته میشود با برند ساب پولیش تولید میگردد.که به جرات میتوان گفت که تنها تولیدکننده این نوع از دستگاه در ایران برند ساب پولیش است.از مشخصات کلی این دستگاه میتوان به قدرت آن و همچنین قابلیت حمل و نقل و استفاده راحت آن پرداخت که شامل:

  • پرداختکاری داخل مخازن
  • پرداختکاری به صورت حرکتی
  • زنگ زدایی و استفاده این دستگاه برای استفاده شرکت های کشتی رانی

 

مطالب مهم لوازم پرداختکاری:

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

مدیر سایت

1401-04-29

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

لطفا برای خرید انواع واکس پرداخت کاری،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری سه فاز،گیلانس پرداختکاری،چسب نمد،فرچه کنفی،غلتک و دیگر لوازم پرداختکاری با مشاورین ساب پولیش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *