درباره فروش دستگاه پرداخت کاری تک فاز و دستگاه پرداخت کاری سه فاز

دستگاه پرداخت کاری موشکی سه فاز -
دستگاه پرداخت کاری موشکی سه فاز -

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

درباره فروش دستگاه پرداخت کاری تک فاز و دستگاه پرداخت کاری سه فاز

فروش دستگاه پرداخت کاری تک فاز و دستگاه پرداخت کاری سه فاز یکی از مهمترین موارد در تهیه لوازم پرداخت کاری به شمار می رود. دستگاه پرداخت کاری تک فاز و سه فاز معمولا با عنوان موشکی یا سوسماری شناخته می شود. یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه ها پرتابل یا قابل حمل بودن آن ها است. دستگاه های پرتابل را می توانید برای انجام کارهای سبک و کوچک خریداری کنید.

فروش دستگاه پرداخت کاری تک فاز و دستگاه پرداخت کاری سه فاز معمولا بر مبنای دسترسی به برق کارگاه انجام می گیرد.در صورتی که کارگاه شما مجهز به برق سه فاز باشد می توانید دستگاه های موشکی سه فاز با توانایی 15 اسب بخار را خریدار کنید. در صورتی که کارگاه پرداخت کاری شما به برق تک فاز دسترسی داشته باشد می توانید دستگاه های پرداخت کاری تک فاز را انتخاب کنید که توان آن ها 3.5 یا 5.5 اسب بخار می باشد.

 

دستگاه پرداخت کاری موشکی سه فاز -
دستگاه پرداخت کاری موشکی سه فاز –

نکات مهم درباره فروش دستگاه پرداخت کاری تک فاز و دستگاه پرداخت کاری سه فاز

لوازم پرداخت کاری بر اساس شکل ظاهری که دارند دارای دو شفت می باشند. قیمت دستگاه های پرداخت کاری تک فاز و سه فاز با یکدیگر متفاوت است که این موضوع دلایل مختلفی دارد. دستگاه هایی که به شکل سه فاز طراحی شده اند از سیم پیچی کمتری برخوردار هستند. این در حالی است که دستگاه های تک فاز از سیم پیچی کمتری برخوردار هستند.موارد دیگری که در زمان خرید و فروش این محصولات وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد این موارد شامل: طول، وزن، ارتفاع، ولتاژ و .. می باشد.

فروش دستگاه پرداخت کاری تک فاز و دستگاه پرداخت کاری سه فاز بر اساس ثابت و پرتابل بودن این دستگاه ها انجام می گیرد. همانطور که می دانید پروسه پرداختکاری یک امر بسیار مهم و دقیق می باشد. بنابراین لازم است که دستگاه انتخابی شما متناسب با نیاز تان باشد. یکی از ویژگی های دستگاه های ثابت این است که به شکل پایدار هستند و نیازی به جا به جایی مکرر ندارند. دستگاه های پرتابل هم سبک هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند و می توانید در هر جایی از آن ها استفاده کنید.

دستگاه های پرداخت کاری مدل تک فاز و سه فاز اغلب از طراحی مناسبی برخوردار هستند. یکی دیگر از مزیت های این دستگاه ها ساختار فلزی آن ها می باشد که موجب تعادل در این دستگاه ها می شود. این ویژگی باعث می شود که اپراتور بتواند به سادگی هر قطعه ای را برای پرداخت کاری بر روی آن قرار بدهد. این دستگاه ها از سرعت متغیر 1400 دور تا بیش از 2900 دور در دقیقه برخوردار هستند. وجود این سرعت متغیر باعث می شود فرایند پرداخت کاری متناسب با هر قطعه ای انجام بگیرد.

فروش دستگاه پرداخت کاری ساب پولیش
فروش دستگاه پرداخت کاری ساب پولیش

 

نحوه عملکرد دستگاه های پرداخت کاری

فروش دستگاه پرداخت کاری تک فاز و دستگاه پرداخت کاری سه فاز به شکل مستقیم با کارایی و قدرت این دستگاه ها ارتباط دارد. همانطور که قبلا اشاره کردیم دستگاه های سه فاز نیروی مورد نیاز خود را از برق سه فاز صنعتی تامین می کنند. همین امر موجب می شود که همین امر باعث می شود که بر روی کیفیت و کارایی آن تاثیر زیادی بر جای بگذارد.

درست است که ماشین های پرداخت کاری که به شکل سه فاز تولید شده اند راندمان کاری و قابلیت های زیادی برخوردار هستند. اما باید به این نکته دقت داشته باشید که طبیعتا هزینه های جانبی آن ها بیشتر می باشد. پس در هنگام خرید این محصولات توجه داشته باشید در صورتی که کار شما تخصصی است دستگاه های سه فاز را خریداری کنید.

فروش دستگاه پرداخت کاری تک فاز چه کسانی است

فروش دستگاه پرداخت کاری تک فاز متناسب چه افرادی است؟ همانطور که قبلا اشاره کردیم این دستگاه ها قابل استفاده با انواع شبکه های برق صنعتی و شهر می باشد. دستگاه های تک فاز از قابلیت ها و کارایی قابل قبولی برخوردار هستند. یکی از مهمترین ویژگی این نوع دستگاه هزینه نگهداری و تعمیر پایین آن می باشد. به همین دلیل به عنوان گزینه ای ایده آل برای کارگاه ها و مشاغل کوچک به شمار می روند.

دستگاه های تک فاز از دور موتور کمتری برخوردار هستند. این مسئله بر روی میزان برق مصرفی آن تاثیر زیادی می گذارد. نکته دیگر این است که دستگاه های تک فاز را می توانید برای محیط هایی استفاده کنید که به برق تک فاز دسترسی ندارند. این مدل از دستگاه های پرداخت کاری از دور موتور پایین تری برخوردار هستند که مشکلی در فرایند پرداخت کاری به وجود نمی آورند. این دستگاه از قابلیت کنترلی برخوردار است که باعث می شود بر اساس نیازهای پرداخت کاری انواع فلزات به کار گرفته شود.

 

دستگاه پرداخت کاری سه فاز
دستگاه پرداخت کاری سه فاز

سخن پایانی

فروش دستگاه پرداخت کاری تک فاز مناسب برخی از کسب و کارهایی است که در ابتدای راه هستند. این افراد نیازی به تهیه تجهیزات زیادی ندارند به همین دلیل می توانند از دستگاه های تک فاز استفاده کنند. این دستگاه ها در حدود 40 سال پیش به شکل استوک از طریق کشورهای آلمان و انگلستان وارد ایران شدند. بعد از گذشت 20 سال صنعتگرانی که در این زمینه فعالیت داشتند توانستند با گشودن این دستگاه ها از روی آن ها کپی برداری کنند. امروزه شاهد تولید این دستگاه ها در نمونه های مختلفی داخل کشور هستیم.

در حال حاضر نمونه های داخلی و خارجی این دستگاه ها در بازار وجود دارد که افراد می توانند به فراخور حال و با توجه به بودجه ای که دارند دستگاه مورد نظرشان را خریداری کنند. نکته قابل توجهی که در مورد خرید و فروش دستگاه های پرداخت کاری وجود دارد؛ این است که پیش از اقدام به خرید این دستگاه ها لازم است با افرادی که در این زمینه تجربه دارند مشورت های لازم را انجام دهید.در هنگام خرید دستگاه های پرداخت کاری دقت داشته باشید که ابزار و تجهیزات جانبی را بر اساس نوع و مدل دستگاه خریداری کنید در غیر این صورت نتیجه مطلوب را دریافت نخواهید کرد. این وسایل جانبی شامل گیلانس، فرچه، نمد، سنباده های پودری و … می باشند.

مطالب مهم لوازم پرداختکاری ساب پولیش

نویسنده: مدیریت ساب پولیش

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *